Σε συνέχεια του από πάνω.
Η κατάσταση έχει γίνει τραγελαφική. Μόλις με πήραν τηλέφωνο να ενημερώσουν για μια ακόμα φορά πως δεν έχουν διαθέσιμο στοκ για αντικατάσταση και πως δεν ξέρουν πότε θα έχουν. Και μου λένε αυτό που μπορούν να κάνουν για να εξυπηρετηθώ είναι να έρθουν να την πάρουν για σέρβις. Τους εξήγησα, για μια ακόμα φορά, πως η οθόνη είναι εργαλείο δουλειάς και δε μπορώ να μείνω χωρίς αυτήν. Τότε ο τύπος είχε το θράσσος να μου πει πως θα ακυρώσει την αίτηση βλάβης και να την ξαναέκανα σε μερικές βδομάδες. Τον ρώτησα γιατί και μου απάντησε για να μην φαίνεται στο σύστημα πως δεν με εξυπηρετούν!!!!! Του είπα πως και φυσικά και δε το δέχομαι αυτό και πως εννοείται ΔΕΝ με εξυπηρετούν. Μου απάντησε πως ΕΓΩ δεν θέλω να εξυπηρετηθώ!!!
Δε πας καλά του λέω, όταν δήλωσα την βλάβη μου δώσατε 2 επιλογές, έκανα την επιλογή μου γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλοιώς και δεν εξυπηρετούμαι, θα κρατήσεις τον κωδικό. Ε τότε μου λέει, θέλετε δε θέλετε, θα έρθουμε να πάρουμε την οθόνη!!!!!
Εντάξει, τι άλλο να πω. Αν είναι κάποιος σε σχετικά φόρουμ ας κάνει ένα ποστ την περίπτωση μου. Μπορεί η LG να έχει τις πιο γαμάτες οθόνες, μπορει να είναι οτι καλύτερο υπάρχει, αλλά πραγματικά δεν αξίζει το ρίσκο σε περίπτωση βλάβης!!!
εντιτ, έψαξα το τηλέφωνο. Το σέρβις στη Θεσσαλονίκη είναι προφανώς σε εξ. συνεργάτη, την http://www.steel.gr/