Ευχαριστώ, παίδες! Τσιμπάω πρώτα Νευρομάντη, μιας και το προτείνετε όλοι και συνεχίζω.
Ρατ, από Λεγκέν έχω διαβάσει τον "αναρχικό" και, παρόλο που με κούρασε σε κάποια σημεία, μου άρεσε αρκετά. Θα δω και τ' άλλα που λες.
Το "The Difference Engine" πώς είναι στα ελληνικά; Δεν το βλέπω online σε Πολιτεία και Πρωτοπορεία...
(υ.γ. Ποιος έβαλε στα ταγκς "gay ikonoklast";; χαχαχα)






