to magazi einai gemato paw zvara kai 3afnika xalaronei h doulia kai eimai pio aneta alla mia kargiola i8ele na mou xisei mia vodka lemonada kai na me kanei patoura sinexizw mouskema kai aka8ektos me to xamogelo sta xeilh kai thn vodka na mou drosizei to sti8os otan erxome mouri me mouri me gnorimi fatsa sthn isodo tou magaziou
exei agxomeno vlema kai miazei me koutavi pou exei kanei zimia alla mesa se elaxista defterolepta ton exw anagnorisei kai xamogelaw egardia kai oxi tipika pleon gia na tou dio3o to agxos apo to vlema
logiko na exei nevrikotita erxete na dei ton coloubra pou ton exei 3exesei polles fores sto er kai genika mi leme malakies prokalw deos alla ton kitazw kai tou lew "ela re malaka ONIBOCHO pou eisai" akoumpontas ton sthn plati me storgi
ir8e apo to magazi mono na me xeretisei ton episa na ka8isei an kai den pinei alkool fernontas tou ena ximo kai mpiskotakia pou mou eipe fevgontas pos den ta akoumpise kai oti mporo na ta doso se allous
tou eipa pos einai pri3opoutsis alla 3exasa na tou pw pos thn glitose epidi o hlektrologos einai xiroteros
episis tou eipa pos 8a kraxtoume 3ana giati etsi paei h fasi afou einai pri3opoutsis alla h ali8ia einai poa apo konta miazei me ewok

me siginise otan mou eipa oti i8ele na me vrei pio noris gia na mou gnorisei thn sofia kai ton mikro
distixos den mporousa na milisw polu giati sinexia skagane pelates kai telika eprepe na figei
opos kai na exei kai o megaliteros malakas apo konta mpori na einai glukoulis