Αν και πάω το θρεντ λίγο πίσω έχω 3 απορίες:
Πρώτον γιατί ο ΘΠ είναι υπεύθυνος για την κατεύθυνση της τωρινής ελληνόφωνης μουσικής? Πέρα από αυτό, το παράδοξο είναι πως όταν ήταν οι Πυξ Λαξ/Πλιατσικας/κλπ σε αυτή την θέση, γκρίνιαζε ο κόσμος για την μη ύπαρξη ποιότητας, για μουσική για λυκειόπαιδα κλπ, τώρα που έχουμε τον ΘΠ, γκρινιάζουμε γιατί είπαμε? Μουσική για φοιτηταριό? Δηθενοαριστερισμός? "Ρε μλκ αυτός είναι παραφωνος, πως τραγουδάει?". Τι άλλο θα βρούμε για να γκρινιάξουμε? Γέροι που κάθονται στο καφενία και λενε "καθε περσυ και καλύτερα" είναι η φάση απ οτι βλέπω.
Δεύτερον, οκ, γούστα έχει ο καθένας και κρίνει και ηχητικά και ιδεολογικά μια κίνηση. Αλλά γιατί είναι λάθος κατεύθυνση το αν ο άλλος ηθελε να συνεργαστεί με τις 2 παραπάνω?
Τρίτον: δεν μπορω να καταλάβω. Έχετε πάθει κάποιο κόμπλεξ με το μέταλ και το έχετε κάνει εφηβητική/μεταεφηβητική μουσική? Σας εμεινε κάποιο τραύμα από τότε που ακούγατε και έχει περάσει σαν παιδική αρρώστια? Σας ανάγκασε κανείς από τα 13 έως τα 18 να ακούτε μέταλ και μόλις ενηλικιωθήκατε, επιτέλους σπάσατε τα δεσμά και είπατε "ΜΗΤΕΡΑ.ΠΑΤΕΡΑ.ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.ΩΡΙΜΑΣΑ.ΜΟΝΟ SHOEGAZE,AMBIENT,EDM KAI ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΕΣ. ΚΑΙ 70ς. ΠΟΛΛΑ 70ς".