Quote Originally Posted by Λεκές View Post


ασορτί
Πεθαίνω.

Επίσης, αυτοί οι άνθρωποι, είμαι σίγουρος ότι ο πρώτος λόγος επέλεξαν τον μαίανδρο ως σήμα είναι ότι τσαλακωμένος μοιάζει με σβάστικα.

Πεθαίνω επίσης με το πουλί που ξεπροβάλει.