Originally Posted by Λεκές ασορτί Πεθαίνω. Επίσης, αυτοί οι άνθρωποι, είμαι σίγουρος ότι ο πρώτος λόγος επέλεξαν τον μαίανδρο ως σήμα είναι ότι τσαλακωμένος μοιάζει με σβάστικα. Πεθαίνω επίσης με το πουλί που ξεπροβάλει.
View Tag Cloud
Forum Rules