Υπάρχει πλέον η A (ανεξαρτήτως κυβισμού) και οι AM, Α1, Α2.
AM <= 4 kW < A1 <= (125 cc), 11 kW < Α2 <= 35 kW.
Υπάρχει πλέον η A (ανεξαρτήτως κυβισμού) και οι AM, Α1, Α2.
AM <= 4 kW < A1 <= (125 cc), 11 kW < Α2 <= 35 kW.
Life begins at 45°.
στην Γαλλία νομίζω είναι πιο συχνό. εδώ πάνω πάνε κατευθείαν σε 500 cc
1) e4, c5
2) Νf3
μάλιστα
μπουρδελάκι δλδ για μας τους νουμπάδες
ρε μπλίτσερ κάνε καμιά δυό καλές προτάσεις για Motard με Α2 αν δε βαριέσαι
I knew the pass was the safest play that's why i chose to go with a run
Γιαπωνέζικο? Δεν έχεις πολλές επιλογές... Για τι χρήση το θες?
Όλα τα ευρωπαϊκά 600άρια λογικά είναι πάνω από 35 kW. Ακόμα και το Duke 2 βγάζει 40...
Life begins at 45°.
για πόλη να κυκλοφορώ.
μαλακία;
απλά μαρέσουν πολύ περισσότερο από τις άλλες μηχανές...
δώσε τα φώτα σου. εσύ τι θα έπαιρνες;
I knew the pass was the safest play that's why i chose to go with a run
cbr 250 θα προτεινε ρε . αφού ειναι χοντακιακος. μην τον ακους. πόσα λεφτα εχεις;
1) e4, c5
2) Νf3
SM ζήτησε το παιδί. Τι cbr?!
Ότι και να σου λένε, ένα motard είναι ο καλύτερος σύντροφος για την πόλη. Είναι πραγματικά άπιαστα μέσα στην κίνηση και τα στενά. Αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία, λεφτά και δίπλωμα απεριορίστων, θα σου πρότεινα XT600 (ή 500) με κλειστά μάτια. Υπολόγιζε 1200-1500ε για ένα αξιοπρεπέστατο (μοντέλο '02-'03). Δεν είναι δυνατό, αλλά είναι υπεραρκετό για αρχάριο, τεράστιο σχολείο και δεν παθαίνει τίποτα.
Last edited by BLiTzER; 07-05-2013 at 06:16.
Life begins at 45°.
Κι αφού σας πρήζω τον έρωτα πόσο καιρό, έκανα κοοοοοοοοοτ κοτ κοτ κοτ μετά τις τούμπες και θα βγάλω για αμάξι![]()
σεκοντ ποστ γιατί ΕΤΣΙ!
Επειδή έχω και ασφάλεια κλοπής στην μοτοσυκλέτα μου, και βλέπω εδώ και 2 χρόνια να μην αλλάζει την εμπορική αξία.
Πριν πάρω και κάνω αντρίκια μανούρα , ξέρεις κανείς να μου πει πως ή που μπορώ να βρω αυτό το ίνφο?
Στο mototriti πάντως δεν την έχουν.
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ
τσεκαρε εμπορική αξία μέσω car.gr
1) e4, c5
2) Νf3