Ερμ σιγά τη δημιουργικότητα, έβαλε triggers με Pro Tools. Όπως κάνουν και όλες οι εμπορικές μπάντες με τον καρμπόν πλαστικό ήχο.
Ερμ σιγά τη δημιουργικότητα, έβαλε triggers με Pro Tools. Όπως κάνουν και όλες οι εμπορικές μπάντες με τον καρμπόν πλαστικό ήχο.
<menumission> otan fas klwtsia sth mapa pou 8a sou meinei a3exasth 8a to prosexeis to stomataki sou kalutera peoroufhxtra
<menumission> eunouxismenh orka
Κάποιος του είπε να παίξει δικασιά και το πήρε στην κυριολεξία;
ε ετσι κι αλλιως πλεον μποτα snare και τομς ειναι τριγγαρισμενα.. ευτυχως η δυστηχως τα πιατινια θα ειναι παντα απαραιτητα
ΜΠΛΑΚ ΜΕΤΑΛ ΜΑΓΕΙΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ
Δεν βλέπω το πρόβλημα με το τριγκάρισμα. Ειδικά όταν βάλεις και μικρόφωνο και τριγκερς και τα σμίξεις το αποτέλεσμα ειναι γαμώ. Είναι το ίδιο με το amp simulation. Για να το δεκτεί η κιθαριστική φάρα που ξεροχύνει στη λέξη vintage ώς αποδεκτή λύση, σημαίνει πως και οι ντραμμερς πρέπει να βάλουν λίγο νερό στη μπύρα τους
ακουω πολλα, και ακομα κιαν δεν εχω πειρα στο θεμα, η λογικη του παιρνω πηγες και τις μιξαρω για καλυτερο αποτελεσμα, δε με βρισκει αντιθετο. οπως μου λεγε γνωστος φορουμικος και εξαιρετος ντραμερ, στην ηχογραφηση του αλμπουμ τους, την μποτα την πηρε πχ απο 3 μικροφωνα. ενα μεσα ενα ςστην τρυπα και ενα σαμπ κικ. κι εκανε απο τις 3 πηγες μιξη να βρει πως ακουγεται καλυτερα το αποτελεσμα. ε αν πχ εκανα το ιδιο και απλα το ενα μικροφωνο ηταν τριγκερ και μετα τις εφερνα και τις 3 πηγες σε τετοια μιξη ωστε να βγαλω γαμω τους ηχους, ειναι μια χαρα
προσωπικα εγω ειμαι κατα του να ειναι ολα μιντι και τριγκερ και να χανεται το φυσικο παιξιμο. εξου και πολλες φορες βλεπεις αλμπουμ που παιζουν παπαδες και στα λαιβ χανουν πολυ. αν δηλαδη το τριγκερ χρησιμοποιηθει σωστα, ετσι ωστε να ενισχθσει ποιοτικα τις πηγες που εχουμε παρει με συμβατικο τροπο, εμενα δε με χαλαει. το μονο τριγκερ και κομπιοτερζ και προ τουλς και αμπλετον λαιβ με βρισκει αντιθετο
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
Γεια, ξεθαβω το thread να παιξει λιγο συζητηση. Ειναι να γραψουμε μετα το πασχα (και καλα, θα δειξει γιατι ειναι να γραψουμε απο περσυ) (κυριολεκτικα).
Τεσπα δυο ερωτησεις.
Ποσο καλα αποτελεσματα μπορει να δωσει η μεθοδος glynn johns οταν δερνεις σαν uruk hai που του φαγαν το μπιφτεκι, αλλα σου αρεσει να παιζεις και κατι τζαζοειδη τσικι τσικι πα μια στο τοσο;;;
Τι ταμπουρο πρεπει να παρω για να ακουγομαι καπως ετσι; (εχω μια εντυπωση πως αυτο ειναι ψηφιακο αλλα you get the point)
bonus ερωτηση γιατι τα ρωταω αυτα μεγαλη παρασκευη; (bonus απαντηση γιατι εχω πολυ ελευθερο χρονο να καθομαι να σκεφτομαι τετοια)
"Καλό ταξίδι Ντέζο... Μπορεί πλέον να έγινες "Τέζος" αλλά η εκδίκηση είναι κοντά... Τον ξέρω τον πούστη που σου προσέφερε φόλα... Ούτε πινακίδες δεν έχει στα κωλάμαξά του... Και έχει και κληρονόμες δυο αγελάδες κόρες... Θα μου το πληρώσει.. Να μου φιλήσεις τη μαμά Ντέζη και το φίλο Αρμάν..."
Καλησπερα. ΜΕ την μεθοδο που συζητας, θα συμμετεχει παρα πολυ το σετ σου στα 2 μικροφωνα των πιατινιων. Δηλαδη θα ακους καθαρα και δυνατα, ταμπουρα, τομ κτλ απο τα πυκνωτικα.
Αν σκεφτεσαι να παρεις τις πηγες και να κανεις extreme shaping στον ηχο τους μπορει να μην παρεις αυτο που θες, και θα πρεπει ετσι κι αλλιως να εισαι αρκετα προσεκτικος με το κουρδισμα των τυμπανων.. Επισης, εχεις 2 ωραια μικροφωνα, για να παρεις το περιεχομενο που θες? Σκεψου ακομα , οτι διαφορετικα πραγματα δουλευουν σε διαφορετικους χωρους, οποτε και το που, σε τι δωματιο, θα γραφεις εχει πολυ σχεση με το τι τεχνικη θα ακουλουθησεις.
Σκοπευεις να εχεις ισως και καποια μικορφωνα στον χωρο η μονο τα 2? Ειναι ο χωρος ωραιος στην ακουστικη η θελεις να τον αποβαλεις οσο μπορεις απο την ηχογραφηση? Στην τελικη δοκιμασε, και κρινε, αυτο ειναι ολο.
Στο δικο μου στουντιο, ενα μερος μικρο και πολυ στεγνο, μαλλον ειναι η αγαπημενη μου τεχνικη ηχογραφησης πλεον, καθως διαφορα αλλα που δοκιμασα, δεν μου εδωσαν αυτο που χρειαζομουν, και αισθανομουν μονιμως μια "κουραση" για να τα φερω ολα εκει που ηθελα
Last edited by manos g; 30-04-2016 at 17:21.
Κοιτα γενικα δε θελω να κανω ιδιαιτερο editing. Το κανονισμα στησιματος, χωρου και εξοπλισμου θα γινει απο τον τυπο που θα μας "κανει τη παραγωγη", o οποιος εχει σπουδασει κατι σχετικο. Απο κει και περα δε ξερω πολλες λεπτομερειες, εχω τσεκαρει τη μεθοδο και ειδα οτι κανει για rock κλπ, αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα ακουγεται σωστα με αυτα που παιζω και το τροπο που τα παιζω (γρηγορα πραγματα και πολυ κοπανημα). Παιζω μινιμαλ σετ βεβαια ενα τομ ενα βαθυ και τρια πιατινια.
Επισης δε ξερω κατα ποσο ο τυπος εχει ξανακανει κατι τετοιο, το μελος το οποιο ανελαβε αυτη τη δουλεια τον εμπιστευεται ψιλοτυφλα, αλλα με βαση καποια πραγματα που εχουν γινει δε ξερω κατα ποσο η δουλεια θα γινει σωστα. Εχω δει καποια βιντεο που μιλανε για συγκεκριμενα προβληματα της τεχνικης τα οποια λογικα εχουν καποιου ειδους λυση, απο κει και περα ρωταω γιατι αισθανομαι οτι παω στα τυφλα και ετσι οπως εχει εξελιχθει ολη αυτη η κατασταση, αγχωνομαι μη βγει μια μαλακια και μιση.
"Καλό ταξίδι Ντέζο... Μπορεί πλέον να έγινες "Τέζος" αλλά η εκδίκηση είναι κοντά... Τον ξέρω τον πούστη που σου προσέφερε φόλα... Ούτε πινακίδες δεν έχει στα κωλάμαξά του... Και έχει και κληρονόμες δυο αγελάδες κόρες... Θα μου το πληρώσει.. Να μου φιλήσεις τη μαμά Ντέζη και το φίλο Αρμάν..."
Οκ καταλαβαινω τι λες. Οποτε ολα εχουν να κανουν με το κατα ποσο θα στηθει σωστα το recording. Με την ιδια λογικη, οποιαδηποτε τεχνικη μπορει να εχει προβληματα.
Οποτε, εμπιστευσου τον τεχνικο σου και αστον να κανει την δουλεια του, γιατι ειναι κριμα να πατε να κανετε κατι μαζι και να μην υπαρχει αυτό. Επισης, γραψε, βγες εξω, ακουσε
το, και αν σου φενεται ακυρο, αλλαξτε προσσεγγιση, εξασφαλισε οτι εχεις τοσο χρονο οσο, για να μπορει να γινει κατι τετοιο
Ποιά είναι η εναλλακτική αντί του glyn johns? Μικρόφωνο στα πάντα?
Αυτό που βολεύει εμένα είναι glyn johns για πιάτα(κατάλληλη ρύθμιση στα eq) και ένα room. Αν καταφέρνω και έχω καλή πηγή στο room τότε του δίνω το 50% του συνολικού ήχου των τυμπάνων.
εδιτ-κατάλαβα το ανάπηρο της ερώτησης μου, αλλά σχωράτε με σχεδόν πάντα μόνον αυτή χρησιμοποιώ.![]()
Last edited by my_troubled_Mind; 02-05-2016 at 23:09.
ΟΥ, τύμπανα πολέμου σαν ΖΟΥΛΟΥ
ενταξ, πολλα μπορεις να κανεις για να ηχογραφησεις πιατινια, και δεν νομιζω οτι σε οποιο στουντιο ηχογραφησης πλεον δεν θα σου ειναι διαθεσιμα 12-16 καναλια για να γραψεις τυμπανα, η 3-4 πυκνωτικα μικροφωνα. Οποτε οι επιλογες παρα πολλες.
Btw, μάνος τζι στη λούπα που μου είχες στείλει είχες βγάλει τρομερό ήχο. Διπλό θενξ ξανά άνθρωπε!
ΟΥ, τύμπανα πολέμου σαν ΖΟΥΛΟΥ