Quote Originally Posted by Narzul View Post
Κατ αρχην λογο συμπλεκτη απ τη μια μερια , και γκαζιου απ την αλλη , δεν μπορεις να βαλεις ουτε μια σακουλα στο τιμονι.
Δευτερον λογο του οτι εχεις μπροστα σου το ντεποζιτο , δε μπορεις να βαλεις καποιο μικρο σακι (πατατες ή τροφη για σκυλο πχ) αναμεσα στα ποδια σου (οπως μπορεις να κανεις με το παπι)
Τριτον στο παπι πατας κατω τα ποδια σου για πλακα και εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρους , οποτε ειναι πολυ πιο δυσκολο να πεσεις .
Τεταρτον το παπι ειναι πολυ πιο γρηγορο γιατι εχει ιδια δυναμη , αλλα ειναι 50 κιλα πιο ελαφρυ.
Πεμπτον , επειδη ειναι 50 κιλα πιο ελαφρυ καιει πιο λιγο , τα φρενα του και τα ελαστικα του φθειροντε πιο αργα.
Εκτον ειναι πιο στενο απ το ybr οποτε περνας απ τις χαραμαδες σε βαρια κυκλοφορια.
Εβδομον επειδη δεν εχει συμπλεκτη το οδηγας και με ενα χερι , ενω το αλλο χερι μπορεις να το χρησιμοποιησεις για να κρατας το ποδηλατο σου που εχει τρυπιο λαστιχο και να το πας στο μαστορα να στο φτιαξει (ή να το εχεις στην τσεπη ή να βαρας μαλακια καθ οδον για τη δουλεια ή οτιδηποτε αλλο)

Τωρα αν θελετε να εθελοτυφλειτε επειδη το ybr ειναι πιο ομορφο και θελετε να λετε οτι οδηγατε μηχανη , εμενα δεν μου πεφτει λογος.
1+2. Το να κουβαλάς πράγματα με παπί, στο τιμόνι, στην ποδιά, στα πατάκια, στο σταντ, στην αλυσίδα, είναι εκτός από βλακώδες και επικίνδυνο και όχι ο λόγος για τον οποίο κατασκευάστηκε. Αν ΑΥΤΟ είναι το επιχείρημά σου έναντι των συμπλεκτάτων, νταξ. Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ επιχείρημα υπέρ των παπιών είναι η οικονομία. Ναι, είναι το πιο οικονομικό μηχανάκι που μπορεί να οδηγήσεις. Αν μόνο αυτό σε απασχολεί, είναι μονόδρομος. ΑΛΛΑ με ένα μοτοσυκλετάκι, θα μάθεις να οδηγείς μοτοσυκλέτα, γιατί πρόκειται για ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Γι'αυτό και πάντα προτείνω κάτι τέτοιο, ώστε να διευκολύνει τη μετάβαση σε κάτι πιο μεγάλο αργότερα.

3. Αν πατάς κάτω σταθερά στο παπί, το ίδιο θα κάνεις και στο ybr και οποιοδήποτε 125 στρητάκι. Επίσης σε ΚΑΝΕΝΑ μηχανάκι δεν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να πατάς σταθερά και με τα 2 πόδια. Στο δικό μου πατάω με τη ΜΙΑ μυτούλα, ούτε καν ολόκληρη μύτη. Ούτε λόγος για 2 πόδια ταυτόχρονα...

4. "Πολύ" πιο γρήγορο? Ρήλη? Πόσο πιο επικίνδυνο στις ίδιες ταχύτητες?

5. Οικονομία. Το ανέφερα. Ισχύει.

6. Δεν υπάρχει περίπτωση, σε διήθηση, να περνάει παπί ή σκούτερ και να μην περνάει μοτοσυκλέτα (μην πεταχτεί ο σαμπρέλας, μιλάμε για ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ). Το βλέπουμε και στην πράξη, όποτε θες. Ίσα ίσα τα παπιοσκούτερ συνήθως εμποδίζουν τις μοτοσυκλέτες, επειδή το γαμωτιμόνι τους είναι ακριβώς στο ύψος τον καθρεπτών των αυτοκινήτων.

7. Επίσης να μιλάς στο κινητό, να γράφεις sms, να πίνεις τον καφέ σου. Ακριβώς τέτοιες συμβουλές χρειάζονται οι Έλληνες οδηγοί. Δες 1+2.