http://stresss.deviantart.comσηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
http://www.myspace.com/posteke
Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa
στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry
sorry φιλος. μπηκα σε mode καβαλας αυτοματα. οικονομικά τα παπιά, προτιμησε κανα μοτοσυκλετακι ομως. το ybr σκυλι ηταν..
1) e4, c5
2) Νf3
μωρέ αν μπω στη διαδικαρία για μοτοσυκλετάκι, θα κάνω το επόμενο βήμα για την τριάδα που ανέφερα τις προάλες να ξεμπερδεβω
το οποίο (έστω ότι την πάρω) θα με καταστρέψει οικονομικά κ δεν θα την κουνάω καθόλου στο τέλος.
η σκέψη είναι να δώσω το fly κ με ελάχιστα παραπάνω να τσιμπίσω κάνα παπί
τώρα που το διαβάζω βέβαια, μούφα ιδέα είναι...
Spoiler
Last edited by Swollen; 19-04-2013 at 03:01.
I must have some booze. I demand to have some booze
1000-1200 πιστευω βρισκεις ybr που καίει σαν παπί... την τριάδα ας την για την σύνταξη..
1) e4, c5
2) Νf3
Τι πλεονεκτήματα έχει ένα ybr σε σχέση με ένα παπάκι? Πέραν του αισθητικού δηλαδή, παίζουν παπιά στα 125cc. Τι τα διαφοροποιεί?
Εεεμ , μειονεκτηματα εχει σε σχεση με παπι , οχι πλεονεκτηματα.
Το παπι ειναι πιο ευκολοδηγητο , το φορτωνεις με ψωνια ανετοτατα , ειναι πιο στενο και χωνεσαι παντου , ιδια δυναμη , καλυτερη αεροδυναμικη , χαμηλοτερο κεντρο βαρους , πιο οικονομικο (επειδη ειναι ελαφρυτερο καιει πιο λιγο) φτηνοτερο σερβις σε φρενα και ελαστικα κλπ.
ωπα, ωπα. φτήνια το ίδιο..κατανάλωση το ίδιο. άνεση δεν βρίσκω διαφορές. ευκολογήδητο..και στενό κλπ το ιμπρ ανετα ...εμφανιση γαμάει. δεν ειναι παπί. συμπλέκτης 14 λεπτά υπόθεση να συνηθίσεις. τέσπα. μηχανή είναι, έστω μοτοσυκλετάκι. παπί παραμένει εφάμιλλο μαλαισίας και σίας. ποιότητα ντακ οκ. εργαλείοο οκ. αλλά αν δεν είσαι ντελιβεράς γιατί;
1) e4, c5
2) Νf3
Κατ αρχην λογο συμπλεκτη απ τη μια μερια , και γκαζιου απ την αλλη , δεν μπορεις να βαλεις ουτε μια σακουλα στο τιμονι.
Δευτερον λογο του οτι εχεις μπροστα σου το ντεποζιτο , δε μπορεις να βαλεις καποιο μικρο σακι (πατατες ή τροφη για σκυλο πχ) αναμεσα στα ποδια σου (οπως μπορεις να κανεις με το παπι)
Τριτον στο παπι πατας κατω τα ποδια σου για πλακα και εχει πιο χαμηλο κεντρο βαρους , οποτε ειναι πολυ πιο δυσκολο να πεσεις .
Τεταρτον το παπι ειναι πολυ πιο γρηγορο γιατι εχει ιδια δυναμη , αλλα ειναι 50 κιλα πιο ελαφρυ.
Πεμπτον , επειδη ειναι 50 κιλα πιο ελαφρυ καιει πιο λιγο , τα φρενα του και τα ελαστικα του φθειροντε πιο αργα.
Εκτον ειναι πιο στενο απ το ybr οποτε περνας απ τις χαραμαδες σε βαρια κυκλοφορια.
Εβδομον επειδη δεν εχει συμπλεκτη το οδηγας και με ενα χερι , ενω το αλλο χερι μπορεις να το χρησιμοποιησεις για να κρατας το ποδηλατο σου που εχει τρυπιο λαστιχο και να το πας στο μαστορα να στο φτιαξει (ή να το εχεις στην τσεπη ή να βαρας μαλακια καθ οδον για τη δουλεια ή οτιδηποτε αλλο)
Τωρα αν θελετε να εθελοτυφλειτε επειδη το ybr ειναι πιο ομορφο και θελετε να λετε οτι οδηγατε μηχανη , εμενα δεν μου πεφτει λογος.
είπαμε το παπι ειναι εργαλειο. αλλά το να τον παίζεις επάνω στο παπί είναι εκτός από ανωμαλία και επικίνδυνο. μπορεί να τυφλωθείς!
1) e4, c5
2) Νf3
1+2. Το να κουβαλάς πράγματα με παπί, στο τιμόνι, στην ποδιά, στα πατάκια, στο σταντ, στην αλυσίδα, είναι εκτός από βλακώδες και επικίνδυνο και όχι ο λόγος για τον οποίο κατασκευάστηκε. Αν ΑΥΤΟ είναι το επιχείρημά σου έναντι των συμπλεκτάτων, νταξ. Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ επιχείρημα υπέρ των παπιών είναι η οικονομία. Ναι, είναι το πιο οικονομικό μηχανάκι που μπορεί να οδηγήσεις. Αν μόνο αυτό σε απασχολεί, είναι μονόδρομος. ΑΛΛΑ με ένα μοτοσυκλετάκι, θα μάθεις να οδηγείς μοτοσυκλέτα, γιατί πρόκειται για ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Γι'αυτό και πάντα προτείνω κάτι τέτοιο, ώστε να διευκολύνει τη μετάβαση σε κάτι πιο μεγάλο αργότερα.
3. Αν πατάς κάτω σταθερά στο παπί, το ίδιο θα κάνεις και στο ybr και οποιοδήποτε 125 στρητάκι. Επίσης σε ΚΑΝΕΝΑ μηχανάκι δεν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να πατάς σταθερά και με τα 2 πόδια. Στο δικό μου πατάω με τη ΜΙΑ μυτούλα, ούτε καν ολόκληρη μύτη. Ούτε λόγος για 2 πόδια ταυτόχρονα...
4. "Πολύ" πιο γρήγορο? Ρήλη? Πόσο πιο επικίνδυνο στις ίδιες ταχύτητες?
5. Οικονομία. Το ανέφερα. Ισχύει.
6. Δεν υπάρχει περίπτωση, σε διήθηση, να περνάει παπί ή σκούτερ και να μην περνάει μοτοσυκλέτα (μην πεταχτεί ο σαμπρέλας, μιλάμε για ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ). Το βλέπουμε και στην πράξη, όποτε θες. Ίσα ίσα τα παπιοσκούτερ συνήθως εμποδίζουν τις μοτοσυκλέτες, επειδή το γαμωτιμόνι τους είναι ακριβώς στο ύψος τον καθρεπτών των αυτοκινήτων.
7. Επίσης να μιλάς στο κινητό, να γράφεις sms, να πίνεις τον καφέ σου. Ακριβώς τέτοιες συμβουλές χρειάζονται οι Έλληνες οδηγοί. Δες 1+2.
Life begins at 45°.
το μόνο που προσθέτω είναι ότι με "μηχανάκι" πας κ μια κόρινθο+. με το παπί (οκ σκούτερ) μέχρι τη ραφήνα πήγα κ γύρισα κ δεν παλευότανε
για τα υπόλοιπα ότι είπε ο μπλίτζερ
I must have some booze. I demand to have some booze
Έχω πάει Κόρινθο μέσω Π.Ε.Ο. με XR125 και ήταν από τις πιο διασκεδαστικές βόλτες που έκανα ποτέ.
Life begins at 45°.
Και όμωςπερνάω και εγώ από όπου περνάει παπί , α και αν πρέπει να ορίσουμε την μοτοσυκλέτα νομίζω θα χάσεις
Επίσης έχω πάει με βέσπα 200ρα δικάβαλο Αθήνα - Πάτρα - Αθήνα για να δω ΑΕΚ, και δεν είχα διασκεδάσειδεν είχαμε λεφτά δεν είχαμε μπουφάν και κάναμε ματάκια στα βενζινάδικα για να μας βάζουν κανα 100ρικο ...
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ