1 στους 1 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.
φέτο ουσιαστικά είναι ίδια με πέρσυ. έχουν διαφορές αλλά ελάχιστες
απ'του χρόνου όντως θα έχουμε 1,6 V6 τούρμπο με 8τάχυτα πλέον κιβώτια
όσο και να κλαίμε από χαρά που επιστρέφουν τα τούρμπο, διάβασα κάπου ότι άκουσε ο Μπέρνι (όχι ο δικός μας) το μοτέρ της μερσέντες κ δεν του άρεσε ο ήχος :/
είδωμεν
από θέμα αμαξώματος δε νομίζω να αλλάξουν και πολλά. άντε να βάλουν κάνα όριο (όπως κάναν κ φέτος) στο ύψος του μύτης για να μην έχουμε τα κακάσχημα παπιά του '12
εντιτ: το'χω ρε σου λέω
The 2014 regulations require the use of lower noses than in previous years, in the interests of safety. The tip of the nose will have to be no more than 185mm above the ground, in comparison to the 550mm allowed in 2012.
αλλάζουν κ τα κερς που γίνονται ters με πολύ παραπάνω ισχύ και διάρκεια ανά γύρο
κάτι άλλο σημαντικό δεν είδα
αα κ για κάποιο λόγο δεν πήρε άδεια η Cosworth για να κατασκευάζει μοτέρ απ'του χρόνου. πάει κι άλλος ένας απ'τους παλιούς
Last edited by Swollen; 17-04-2013 at 15:48.
I must have some booze. I demand to have some booze