Φρηκ επειδής είμαι σε ηλικία που χτυπάει το μητρικό ένστικτο και δεν μπορώ να αφήνω κουβέντα να πέφτει κάτω (τι παράδειγμα θα δώκω στα παιδιά μου γαμώ το στανιό μου κιετσ), πρέπει να διευκρυνίσω ότι το πόστερς έγινε μετά από εσωτερική αναμόχλευση και στίψιμο με μαλακτικό Purlan... κι όχι για να γαμήσω κι εγώ ο Γκοθάς.
Τι σκέση έχω εγώ, ο Λάσκος (†) του Μέταλς, με τους λιγούρηδες των early 00's που φοράγανε τα μαύρα για να μεθύσουν την αθεράπευτη ρομαντική και αυτοκαταστροφικιά "ΒάλεΕναΌνομα" και να πιάσουν λίγο βυζάκι; ΠΕΖΜΟΥ, τι σκέση, τι;
*Μαλάκα, άσχετο, το έχετε στην άλλη άκρη της Αθήνας, αλλά τόσον καιρό δεν έχω πατήσει μια φορά στην Καντέλα να σου πω "είμαι ο Γκόνζο." Άμα πατήσεις στο Τικι, πρέπει να κεραστείς σφηνάκια.
Πάρακατω.
Το κύριο θέμα του afissa είναι το γλυπτό του Γάλλου Νεο-μπαρόκ λεει, Laurent-Honoré Marqueste, που απεικονίζει τον αποκεφαλισμό της Μέδουσας από τον Περσέα.
Αφενός μία πρόσφατη επίσκεψίς μου στο Μουσείο της Ακρόπολης, αφετέρου το τελευταίο άλμπουμ των ΡΟΤΤΙΝΓΚ ΚΡΑΗΣΤ (λόγω εξωφύλλου, αλλά εμμέσως και κυρίως λόγω διάθεσης)... με έφεραν κοντά στις γλυπτές απεικονίσεις των λεγόμενων αποτροπαϊκών συμβόλων, μορφών δηλαδή που προξενώντας των φόβο, απομακρύνουν τους ανεπιθύμητους.
Το έργο γαμεί τα όλα, αλλά μια που το αναφέραμε, γενικά οι απεικονίσεις του κεφαλιού/αποκεφαλισμού της Γοργώς (ειδικά οι baroque εποχης πινακες...) ειναι το Μεταλλο το Ανατριχιαστικο το ιδιο.
Το κεφάλι της Μέδουσας είναι το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα (που αν δεν κάνω λάθος, το έβαλε η θεά Αθηνά πάνω στην ασπίδα της για να αποτρέπει τους εχθρούς - "Γοργόνειον"), αλλά και κεφάλια λεόντων στις εισόδους μεγάρων και σπιτιών, όπως και οι γκροτέσκες δαιμονικές μορφές στο εξώφυλλο των Christ (που θυμίζουν άμεσα Gargoyles), εξυπηρετούν παρόμοια λειτουργία.
Σκεφτόμενος αυτά, είχα και ζωηρή την εντύπωση (μεταξύ άλλων) και του Τρισώματου Δαίμονα από το μουσείο, έ... τα επήρε όλα ο διάολος!
...και μιας που έθιξα baroque ζωγραφική... και μιας που ο Delacroix ήταν τέρμα επιρεασμένος από αυτή.... και μιάς που πίνακας του κοσμεί ως εξώφυλλο δισκάρα της Εγγλέζικης μπαντάρας...
DJ Νίτζα...
...τσιμπα την παραγγελια σου....








