αφού συμφωνεί στην ετυμολογία τότε γιατί το αλλάζει ?
μην μου πεις πως γράφει και το αυτί με φ !
με Μπαμπινιώτη είμαστε


τριγενές και δικατάληκτο

ο/η καινουργής, το καινουργές-τα καινουργή