2 στους 2 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Originally Posted by
Odonian
Γενικά πιστεύω ήμασταν λίγο καλύτεροι από τον γαυρο, παρά το ξελίγωμα της Πέμπτης. Περίμενα να ψοφήσουν οι παίκτες μετά το 70 αλλά ακολουθούσαν καλά τα τρεξίματα των γαυρων. Δίκαιο το 2-2 και μάλλον επιτυχία αν δει κανείς τα προβλήματα της ομάδας. Όταν το καλύτερο φορ του πρωταθλήματος μαρκάρεται από έναν 19χρονο και τον Λουκά, το ότι παίξαμε όπως παίξαμε είναι θετικό.
Επειδής είδα τίτλους (δεν μπαίνω καν στον κόπο να διαβάσω τα άρθρα) ότι ο Αλαφούζιον πάλι φωνάζει, έχω να πω πως τσουρέκια.
Γενικά καλά τα λες. Όντως με αυτην την ομάδα φτάσαμε να θεωρούμε επιτυχία την ισσοπαλία με τον γαύρο εντος έδρας κιόλας. Δίκαιο το αποτέλεσμα γιατί είμασταν και τυχεροί σε φάσεις γκολ του γαύρου, ΑΛΛΑ με την εξέλιξη στο τέλος του αγώνα εγώ λέω ρε τους κωλόφαρδους τους γαύρους γλίτωσαν την μοναδική τους ήττα φέτος. Όχι ότι έχει σημασία για εσωτερική κατανάλωση θα ήταν, αλλά κρίμα.
I don't do drugs. I am drugs.