Τελικα σε ενδιαφερει η οχι ?
Θελω να δω αν αξιζει να χασω τον χρονο μου εν μεσω εξεταστικης.
Στο θεμα της πρεζας παντως ειμαι απο τους πιο ευαισθητοποιημενους εδω μεσα και γενικα ξερω πως να σταθω σε ατομο που θελει βοηθεια,αν την θελει,και ας μην εχω κανει ποτε.
Αλλα δεν καταλαβαινω και γω τι λες επι της ουσιας.
Με το ΚΚΕ παντως ασχολουνται σε αυτο το θεμα και οχι μονο. Γενικα στη διαλεκτικη σου χρησιμοποιεις εκφρασεις που προσδιδουν κατι στο λογο αλλα εκτος του οτι ειναι λογικα σφαλματα η αλματη επι της ουσιας μηδεν.
PS. Δεν παπαγαλιζω.






