Γελάω, πήγαν λέει κάτι χιλιάδες, στήθηκαν στον ήλιο πόσες ώρες κι έμειναν έξω από το Γκάζι επειδή δεν χώραγε άλλος κόσμος

περιμένω ποστ Firestorm που κατέβηκε από θεσσαλονίκη