Τι εννοείς δε γίνεται πολιτική θεωρία έτσι; Το ξέρω πως δεν μπορείς να βγάλεις προταγματικό κείμενο π.χ. πάνω σ' αυτά που λένε οι μπλαουμάχεν ή έστω να καθαρογράψεις τα συμπεράσματα. Αυτό τι σχέση έχει με το αν είναι πολιτική θεωρία ή όχι; Είναι μια τρομερά ενδιαφέρουσα πολιτική αναλυσάρα, η οποία σαφώς υπάγεται στο πεδίο της πολιτικής θεωρίας, απλά όχι εκεί που παίζει το Τι Να Κάνουμε, γιατί ναι, δεν μπορεί να επικοινωνηθεί εκεί που αναφέρεται. Είναι μια περιγραφή της φάσης τελοσπάντω, από κινηματική σκοπιά, από την οποία μπορείς να εξαγάγεις νοηματικές ροές που θα επηρεάσουν στη βάση τους αυτά που θα πεις αργότερα στο μετανάστη ή στον μεταλλεργάτη, αλλά δεν τα αφορά καθαυτή.
Φυσικά το να λες ότι δεν έχουν καταλάβει τι θέλουν να πουν είναι καρμπόν με το να λες ρε παιδί μου κάποιον που κάθεται κι ακούει κλασσική μουσική με τις ώρες ΔΗΘΕΝ και παρόμοιους κρετινισμούς. Δηλαδή οι τύποι τώρα είναι πέντε χρόνια ομάδα, έχουν σπαταλήσει κάτι εκατοντάδες ώρες, έχουν στήσει τεύχη επί τευχών, έχουν πληρώσει πολλά φράγκα στο να κυκλοφορήσουν αυτό που κάνουν και σκάει τώρα ο Σπυρούκος ο Μαυρογιάννης από ΝΚ μεριά να μας πει τι ρε μαλάκα, ότι το κάνουν για ποιό λόγο δηλαδή, για την πλάκα τους, για να ρίξουν καμιά γκόμενα, επειδή είναι ψυχασθενείς, γιατί; Τι στον πούτσο επιχείρημα είναι αυτό απέναντι σε ένα εγχείρημα που υποτίθεται ότι ξέρεις πως προκύπτει κιόλα, πόσες και ποιές διαδικασίες ζύμωσης και συζήτησης παίζουν από πίσω. Απορώ και εξίσθαμαι με την ευκολία που πετάς μια υπεραπλουστευτική παπάρα, απέναντι σε ένα -καθόλου αφαιρετικό- ολόκληρο βιβλίο στην ουσία, λες και συνδιαλέγεσαι όχι μ' αυτό, αλλά με ράντομ τύπο που κατεβάζει εκείνη τη στιγμή απ' το κεφάλι του θεωρίες και τα μπλέκει όλα.
Οι λόγοι λοιπόν που γράφουν έτσι όπως γράφουν έχουν όντως ενδιαφέρον, είναι όντως ένα καλό θέμα συζήτησης το οποίο έχει απαντήσεις, αλλά σίγουρα οι σοβαρές εξ' αυτών δεν είναι οι γελοιότητες που γράφεις επειδή δε μπορείς να το φέρεις στα μέτρα σου.





