to "ftysidia" pigaine stis ekloges kai kala kanw kai tis grafw starxidia mou
to "ftysidia" pigaine stis ekloges kai kala kanw kai tis grafw starxidia mou
Μα δε γίνεσαι έτσι γνωστός, δε συσπειρώνεις τον κόσμο σου!
Agoraphobic_S.I. διαβάζοντας κάποιος τα τελευταία 1.500 post σου θα πίστευε ότι... σχεδόν δεν είσαι αριστερός!
Ε ναι, δεν είμαι και τελείως αριστερός.
με τον κωλο των αλλων ολοι αριστεροι ειμαστε
![]()
Πραγματικά συγχωρέστε μου που ασχολούμαι με το καθαρά εκπαιδευτικό κομμάτι του θέματος, αλλά :
α. http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...1/2011_1296902
β. κάποια περαιτέρω μαθησιακά. Στην β γυμνασίου αφαιρέθηκε στα μαθηματικά το πανάχρηστο κεφάλαιο της εξίσωσης πρώτου βαθμού, ενώ στην τρίτη γυμνασίου δεν του δίδεται η τριπλάσια προσοχή από την επίλυση εξίσωσης δευτέρου βαθμού, η οποία διδάσκεται κανονικά, και μάλιστα διδάσκεται και η παραμετρική περίπτωση!. Αφαιρείται επίσης κάθε διανυσματική έννοια στις Φυσικές του γυμνασίου. Ένα χρόνο μετά από τότε, στην Φυσική ο μαθητής καλείται να μάθει κινηματική σε μία διάσταση, δίχως να έχει υπάρξει ούτε η ελάχιστη απαραίτητη τριβή σε γαμημένη εξίσωση πρώτου βαθμού. Και κινηματική σε δύο διαστάσεις, ενώ διανύσματα πια θα πρωτομάθει στην κατεύθυνση της ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΤΑΞΗΣ. Ο μαθητής της Α' λυκείου όμως αντιμετωπίζει και το εξής παράδοξο, στα μαθηματικά τα ίδια. Του αφαιρούν τα συστήματα 2χ2 και τις ορίζουσες (τι να τα κάνει άλλωστε) και του κατεβάζουν την θεωρία πιθανοτήτων της τρίτης λυκείου! στην πρώτη! Και όλοι οι μαθηματικοί των σχολείων που δεν τους δίνουν μεγάλες τάξεις, έχουν την φοβερή δυνατότητα να ξεκαβλώσουν στα παιδιά (τα ίδια παιδιά που καλά καλά δεν έχουν διδαχθεί εξισώσεις πρώτου βαθμού) με κουτί μπαλάκια και επαναθέσεις ή άνευ επαναθέσεις, μέσες τιμές και ραβδογράμματα. Γιατί όμως κατέβηκε όλο αυτό στην Α Λυκείου; Διότι μήπως στην Γ' Λυκείου, εφόσον οι νέοι γνωρίζουν ολοκληρώματα σε τόσο υψηλό επίπεδο (ισχύει) έχει έρθει πια η ώρα να τους εξηγήσουν τι είναι μια διαφορική εξίσωση χωριζομένων μεταβλητών, αντί να εμμένουν στην ηλιθιότητα της "αντιπαραγώγισης"; ΟΧΙ. Θα τους βάλουν στερεομετρία. Ο,ΤΙ ΝΑ ΝΑΙ. Ο,ΤΙ-ΝΑ-ΝΑΙ.
Η Β λυκείου παραπονεμένη; όχι. Διδάσκονται στο πρώτο κεφάλαιο Φυσικής βασικές έννοιες θερμοδυναμικής, και συγκεκριμένα την ισόθερμη αντιστρεπτή μεταβολή, όπου για να υπολογίσουν το έργο, πρέπει να ξέρουν λογάριθμο. Λογάριθμο διδάσκονται (λίγο) στο τέλος της Β' Λυκείου στην Άλγεβρα.
Και ο άλλος θέλει λέει πρώτα να διορθώσει τα θρησκευτικά
Ο,ΤΙ
ΝΑ
ΝΑΙ
Last edited by carheart; 24-11-2011 at 16:09.
εν μερει συμφωνω και γενικα τα λες καλα
ομως οσον αφορα τους λογαριθμους στη φυσικη β λυκειου, δε χρησιμοποιουν τιποτα. τους δινουν παντα ποσο κανει το ln2 μαθαινουν 2 γελοιες ιδιοτητες και τερμα το παραμυθι. ουσιαστικα μαθαινουν το ln2 χωρις να ξερουν τι ειναι ο λογαριθμος...
επισης τα βιβλια βκαι γ λυκειου θα αλλαξουν στα επομενα 2 χρονια οποτε περιμενεισ να δεις ολες τις αλλαγες. συγκρινεις νεο βιβλιο α λυκειου με τα παλια β και γ λυκειου. δεν παει ετσι.
στανταρ βεβαια θα τα εχουν κανει σκατα.
οσον αφορα τα βιβλια μεχρι και α λυκειου συμφωνω και επαυξανω
α, και κατι τελευταιο
ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΙΛΑΜΕ? ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ?
παιρνουν ενα βιβλιο τη βδομαδα....
(ξεχασα εχουν και τα σιντι)
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
στο τελος θα πρεπει να μοιρασουν ελ-ες-ντι.
οι ανθρωποι ειναι πολυ επικινδυνοι
Δηλαδή οι μαθητές 1ης λυκείου θα κάνουν συνδυαστική ανάλυση και όχι διαφορικό λογισμό; Το θεωρείτε κακό αυτό;
χμ, από πότε τα συστήματα 2χ2, οι ορίζουσες και η καλή γνώση επίλυσης εξισώσεων α και β βαθμού είναι διαφορικός λογισμός;
Ώχου ρε αδερφέ, δεν είναι διαφορικός, ΟΚ, αλλά είναι ό,τι χρειάζονται οι μαθητές ώστε τελικά να κάνουν διαφορικό στο τέλος. Δε καταλαβαίνω γιατί λες πως οι μαθηματικοί θα βγάλουν το άχτι τους αν κάνουν διακριτά μαθηματικά στα παιδιά.
και ο πολλαπλασιασμός χρειάζεται για το διαφορικό, έλεος.
συνδυαστικη λεει ο αλλος.
τι φελλοι που ειστε καποιοι.
this is radio freedom.
γενικα ειναι τοσο μπουρδελο η φαση που πραγματικα δεν εχει νοημα να ασχοληθεις. ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπουρδελο. ειναι λες και κανουν οτι περναει απο το χερι τουσ για να τους κανουν ολους πιθηκους. καμια συνεχεια δεν υπαρχει, κανενας προγραμματισμος καμια λογικη. και κατα τα αλλα η διαμαντοπουλου παρεμεινε γιατι ειναι πετυχημενη.
να σας ξαναθυμησω την ιστορια της με την κιμωλο? τα παιδια λυπαμαι. ειλικρινα
ποθτανα ολα
<Mitsmann> ολοι ειστε αβαγκαρντς αλλα οταν μπαινει το ΜΠΑΗ ΜΟΥΝΛΑΗΤ ΓΟΥΗ ΡΑΗΝΤ θυμαστε ολοι τι ειστε και απο που ερχεστε
iola 11
www.facebook.com/iola11 www.reverbnation.com/iola11 www.soundcloud.com/iola11 www.twitter.com/iola11band
Και οι αριθμοί χρειάζονται -_- Δε μιλάμε γι'αυτό. Μιλάμε για έναν κλάδο των μαθηματικών που είναι πολύ πιο εύκολος στη κατανόηση (ναι, τα άσπρα και τα μαύρα μπαλάκια στο κουτί που τα βάζεις πάλι στο κουτί ή στη τσέπη σου), έχει πολλά πιο πολλά παραδείγματα που μπορούν άμεσα να συνδεθούν με πράγματα που τα παιδιά ξέρουν (και μπορεί να γουστάρουν, πχ τάβλι ή τράπουλα). Φυσικά μετά θα βγούνε μερικοί περίεργοι και θα κατηγορούν τους μαθηματικούς στα σχολεία με ατάκες τύπου "κάνετε τα παιδιά μας τζογαδόρους!". Η ερώτησή μου αφορά τη συνδυαστική (δε πρόκειται τα παιδιά να κάνουν πιθανότητες χωρίς μια εισαγωγής στη συνδυαστική ανάλυση που εμείς -τουλάχιστον εγώ- ποτέ δεν έκανα στο σχολείο) και αν νομίζετε πως είναι κακό τα παιδιά να μάθουν αυτά τα μαθηματικά. Η δική μου άποψη είναι πως είναι η καλύτερη στροφή που μπορούσε ποτέ να γίνει γιατί είναι τα πιο ωραία μαθηματικά που'χω κάνει ποτέ επειδή είναι τα πιο απτά και 'γήινα' μαθηματικά, ασχέτως αν οι περισσότεροι εδώ μέσα που'χουν κάνει κάποια διακριτά έχουν εφιάλτες μ'αυτά.
Μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος και η νέα γενιά στο τέλος να σιχαθεί τα μαθηματικά ακόμα περισσότερο απ'όσο σήμερα.