απτο γιαούρτι που πινα εκείνη την ώρα. αγνο- κατευθείαν απ τον φαρφαρ. και στα δανέζικα ίδιο θα ναι λογικά
όταν μιλάμε για πασπιτες σίγουρα ναι. για τους κνίτες εακκιτες κλπ πιστεύω στις καλες προθέσεις.
επίσης για πια ψήφο μιλάμε? 50 υπέρ ν ανοίξει ήταν και με λίγο ξύλο ξανάκλεισε πριν μια βδομάδα.
σκατά σ όλους. γτ μ στερείς δικαίωμα. εγώ συμφωνώ με τν νομο γτ είμαι πουλημένη ψυχή, βολεμένος, θα βουτήξω στα σκατά μόλις βγω να δουλέψω και θέλω να πάρω πτυχίο γτ ότι ο κόσμος εκεί έξω είναι παραδεισος κ έχω πολλές ελπιδες. λολ. μαλακίες. θέλω να τελειώνω μπας και του δίνω.
ότι κ να πιστεύω, με πρακτικες "ο νομος δεν θα εφαρμοστεί κ ας ψηφίστηκε"απλα κανεις τα πάντα πιο μπουρδέλο. γουστάρεις τόσο το ελληνικο πανεπιστήμιο του σήμερα ε ? θεωρείς μπορεί να πάει ακόμα πιο κάτω? παίζει ν υποβαθμιστεί περισσότερο το πτυχίο σου? καταργεί τη δωρεάν παιδεία όταν στην καλύτερη τα χιλιάρικα στα φροντιστήρια για να μπεις φεύγουν αβέρτα? ΣΚΑΤΑ. ο νομος καταργεί τις παρατάξεις. μου αρκεί.
εκεί κόλλησες ε?
σοβαρά παρομοιάζεις μια χούντα μ ένα νομο που καταργεί φοιτητικές παρατάξεις? αυτές τις συγκεκριμένες έτσι όπως χάσαν το νόημα τους από μονες τους?
δλδ θεωρείς ότι οι παρατάξεις προσέφεραν πράγματι στην πρόοδο του ελληνικου πανεπιστήμιου? κοιτίδα δημοκρατίας μήπως? σου δίνουν βήμα να υπερασπιστείς δικαιώματα? μακριά από κομματικά συμφέροντα κ πολιτικες γραμμές περισσου συγγρου Ιπποκράτους? χωρίς αυτές θα νιωθες έρμαιο καθηγητών ή άλλης εξουσίας? θύμα εκμετάλλευσης μπλα μπλα μπλα? τεσπα αν τα πιστεύεις αυτά βαριέμαι και να συνεχίσω κουβέντα. πες με και χουντικό άμα γουσταρεις λολ
βασικα γραφω στα παπαρια μου τις παραταξεις.
το παραδειγμα στο εβαλα για να καταλαβεις οτι το επιχειρημα σου ηταν απο αστοχο εως επικινδυνο.
το προβλημα ειναι ο νομος ο οποιος δεν καταργει τις παραταξεις οπως νομιζεις.
φερνει τις επιχειρησεις στα πανεπιστημια δινοντας τους πατημα για να τα κανουν ερμαιο στις διαθεσεις τους(πχ αλλαγες στο προγραμμα σπουδων,2,5ευρω για το πασο κτλ).
Μπαινει οριστικα τελος στα πτυχια οπως τα ξεραμε. Πλεον, αντικαθιστανται απο ενα συνολο πιστωτικων μοναδων.
Καθιερωνονται οι δυο κυκλοι σπουδων.
Μπαινει οριο φοιτησης στο ν+2 με αυτοματη διαγραφη μετα εκτος αν εισαι κωλοφαρδος και βρεις δουλεια με ενσημα.
Διδακτρα για το master δλδ για τον δευτερο κυκλο με προοπτικη να μπουν διδακτρα και για τον πρωτο.
Καταργει το ασυλο.
Καταργει ουσιαστικα τη συγκλητο και δινει τη διοικηση σε ενα δεκαπενταμελες συμβουλιο που αποφασιζει-διαταζει και δε δινει αναφορα σε κανεναν.
αν τωρα ολοι αυτοι δεν ειναι λογοι να αντιδρασεις,αλλα παρολα αυτα συνεχιζει να τον υποστηριζεις επειδη καταργει τις παραταξεις τοτε θα σου απευθυνομαι οπως θα απευθυνομουν στον παγκαλο
Ναι, οι φοιτητικές παρατάξεις ίσως έχουν εκφυλιστεί, το ίδιο και οι προβληματικές διαδικασίες των φοιτητικών συλλόγων. Π.χ. είναι απαράδεκτο όταν έχει παρθεί μία απόφαση να συγκεντρώνονται υπογραφές για να ξαναγίνει συνέλευση 2-3 μέρες μετά (χωρίς να έχει συμβεί κάποιο γεγονός που να αλλάζει τα δεδομένα) και να την ακυρώσει, εκμεταλλευόμενη μία διαφορετική προσέλευση μελών του συλλόγου.
Από εκεί και πέρα, όμως, δε καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο πρέπει να εμπλακεί η κεντρική εξουσία και να επιβάλει συγκεκριμένες διαδικασίες στους φοιτητικούς συλλόγους, αντί να ρυθμίζουν οι ίδιες τους τρόπους με τους οποίους γίνεται η εκλογή των Δ.Σ. τους. Γιάτί να επιβληθεί η δική μου ή η δική σου άποψη για την λειτουργία των συλλόγων εάν δεν υπάρχει αποδεδειγμένη πλειονοτική υποστήριξη από τα ίδια τα μέλη του συλλόγου;
Αυτού του είδους οι βίαιες αλλαγές, οι οποίες δεν φροντίζουν για την αναγκαία μεταβολή της κουλτούρας των φοιτητικών συλλόγων, δε καταφέρνουν τίποτε. Αυτό που πρόκειται να συμβεί με το κοινό ψηφοδέλτιο είναι να υπάρχουν άτυπα παραταξιακά ψηφοδέλτια και να ελλατωθεί ο αριθμός των υποψηφίων (αντί να σπάνε οι ψήφοι σε Χ υποψηφίους της παράταξης, κάθε παράταξη θα κατεβάζει 2-3 υποψηφίους που θα συγκεντρώσουν την ψήφο των υποστηρικτών της παράταξης). Ουσιαστικά δεν πρόκειται να μειωθεί ο ρόλος των φοιτητικών παρατάξεων, αλλά μόνο η ευκαιρία συμμετοχής πολλών υποψηφίων.
No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.
ναι το να θες να πάρεις πτυχίο όταν ήδη έχεις αργήσει μπας και βρεις καμια δουλεια αντί να τρως τ έτοιμα και το να σκέφτεσαι να φύγεις μετά γτ βλέπεις ότι πτυχιούχοι φίλοι σου ψάχνουν χρονια και μένουν με 700 ευρω στην καλύτερη σε καθιστά μαλακα! ΜΑΛΑΚΑ για την ακρίβεια! σωστά?
αντε μωρη σκουπιδομουρα που εισαι και ωριμος μη χεσω.
this is radio freedom.
σε αλλα νεα, a match made in heaven:
το κειμενο που λινκαρει ειναι αυτο:
η συνεχεια επι της οθονης σαςΌσοι από τους συνομηλίκους μου έχουν γίνει γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους –που φοιτούν στο λύκειο και στο πανεπιστήμιο– «πιέζονται» πολύ. Όταν διαφωνώ μου λένε: «Δεν έχεις παιδιά, δεν ξέρεις…» Το λύκειο είχε υποτιμηθεί από τότε που ήμουν κι εγώ μαθήτρια: στη δευτέρα και στην τρίτη λυκείου διαβάζαμε περισσότερο για το φροντιστήριο (για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο) παρά για το σχολείο. Εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια, το απολυτήριο του λυκείου είναι ένα παλιόχαρτο· μπορεί να το αποκτήσει ακόμα κι ένας ημιαναλφάβητος – ο οποίος, στη συνέχεια, μπορεί να μπει στο πανεπιστήμιο (εφόσον οι βάσεις είναι χαμηλές) και να γίνει καταληψίας και αιώνιος φοιτητής. Αντί να δίνουμε βάρος και σπουδαιότητα στο σχολείο, αντί να είναι «δύσκολες» οι εξετάσεις για το απολυτήριο (όπως συμβαίνει στις περισσότερες χώρες), στην Ελλάδα οι μαθητές ενθαρρύνονται να παραμελούν το σχολείο ώστε να μπουν στο πανεπιστήμιο. Εξάλλου, χάνονται πολλές σχολικές ώρες λόγω αποχών: στην Ελλάδα οι πολίτες φαίνεται να αποκτούν πολιτικά δικαιώματα πολύ νωρίτερα από την ηλικία της ψήφου – παιδιά δεκατεσσάρων ετών διαδηλώνουν για ζητήματα που, όπως είναι φυσικό, δεν γνωρίζουν.
this is radio freedom.