Δεν είπα οτι φταίει η NB γι' αυτό, αυτή μια χαρά έχει βρει τη γωνιά της στη μουσική βιομηχανία. Ούτε θεωρώ ότι η σχέση του με αυτό το είδος καθιστά αδύνατη την οποιαδήποτε άλλη έκφραση (αν και όπως είπα τον συγκεκριμένο δεν τον θεωρώ απόλυτα ικανό για κάτι τρομερά διαφορετικό, ως συνθέτη τουλάχιστον, ως ερμηνευτή το συζητάμε). Όμως όταν ένας καλλιτέχνης επιλέγει μια αρκετά σεηφ πορεία σε αρκετά βήματα της καριέρας του, δύσκολα θα κάνει το βήμα προς τα όρια του. Μετά εξαρτάται προφανώς και από την εικόνα που έχει σχηματίσει στο κεφάλι του ένας καλλιτέχνης για τον εαυτό του (κάτι που δεν μπορούμε να ξέρουμε προφανώς). Μιλώντας όμως για την ατμόσφαιρα που αποπνέει η περσόνα του μουσικού Simen Hestnaes το βλέπω λίγο δύσκολο να πιάσει μια κιθάρα, να του γυρίσει το μάτι και να γράψει κάτι έξω από τα δικα του στεγανά. Στην τελική αυτό που εσύ (και εγώ στη συγκεκριμένη περίπτωση) βλέπεις ως συμβιβασμό μπορεί να ικανοποιεί πλήρως της καλλιτεχνικές του ανησυχίες και να μην είναι απόφαση τύπου "βαζω το δημιουργικό integrity στην άκρη για να παράγω το ασφαλές αποτέλεσμα που θα μου φέρει κάποια παραπάνω χρήματα" (γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι το "Storm seeker" θα τον κάνει πλούσιο.