Page 6 of 71 FirstFirst ... 456781656 ... LastLast
Results 76 to 90 of 1054

Thread: MOTOSAKO

  1. #76
    ultimus_kafrus Djerdjelesh's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Πατρίδα μου είναι εκεί που μάσησα
    Posts
    1,064

    Default

    Ωραίο μηχανάκι, και όπως λένε και οι αποπάνω, άλλαξε αμέσως λάστιχα.
    Καλές βόλτες!

  2. #77
    Resident Κύπριος The Donnn's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    991

    Default

    Καλοτάξιδο!! ("λάστιχα" και από μένα...τσέκαρε και φρένα να'σαι πάντα μέσα)

  3. #78
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    λαστιχα καινουρια και να το χαρεις οσο εχει ακομα καλο καιρο! σε ζηλευω γιατι κατι τετοια εδω εχουν 4.000...
    1) e4, c5
    2) Νf3

  4. #79
    χάλια Swollen's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    bat country
    Posts
    6,942

    Default

    γιατί καλορίζικο ρε? καλοτάξιδο κ καλές βόλτες μόνο
    όχι κ να ριζώσει

    κ μην ξεχάσεις τα λάστιχα που είπαμε ε
    I must have some booze. I demand to have some booze

  5. #80
    farfetch'd Ace's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Republic of Genoa
    Posts
    3,184

    Default

    Για τη YBR 250 τι γνώμη έχουμε;
    "Δεν συζητάμε, γιατί είμαι ΟΞΥΘΥΜΟΣ."
    نحن نحب فصل الربيع الجميل.

  6. #81
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    μιαχαρα. φτηνη, δεν καιει πολυ και δεν κοστιζει πολυ. ειχα το 125. το 250 ειναι μαλλον πιο ολοκληρωμενο και με λιγα μουλαρια παραπανω για να μην πηγαινεις στην αττικη οδο με την ψυχη στο στομα. μια καλη αρχη.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  7. #82
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Quote Originally Posted by Swollen View Post
    γιατί καλορίζικο ρε? καλοτάξιδο κ καλές βόλτες μόνο
    όχι κ να ριζώσει
    Άσε να ξεχωρίζουμε τους κουτάκηδες ρε
    Life begins at 45°.

  8. #83
    Senior Member wraithgr's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Ελονδίνο
    Posts
    1,268

    Default

    Λοιπόν έκανα το cbt και πλέον μπορώ να οδηγήσω μέχρι 125cc (τρομάρα μου). Σκέφτομαι αυτήν εδώ:


    γιατί στα 28 να πάρω καμιά sportbike 125αρα μου φαίνεται λίγο κάπως (είμαι και 1.87, δεν ξέρω αν θα χωράω)

    στόχος είναι να την κρατήσω 1-2 χρόνια, σε κανα χρόνο να πάω για το φουλ δίπλωμα και μετά βλέπουμε...

    Πείτε καμια γνώμη οι ειδικοί...Θενξ
    Shall I say I was wrong, if I'm right?

  9. #84
    bi-curious The Good Son's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    κάτω μαχαλάς.
    Posts
    7,474

    Default

    πάρτην.

  10. #85
    read between the lines Shadowking's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2,664

    Default

    Νομίζω ότι δεν υπάρχει δίπλωμα 125cc πάντως. Υπάρχει το Α1 που καλύπτει μέχρι 25kw ισχύ ή 34 ίππους (πρακτικά σε κυβικά οδηγείς και πάνω από 250, νομίζω το xt500 ας πούμε καλύπτεται) και το απεριόριστο. Επίσης το duke125 είναι πανέμορφο και πανάκριβο, ψάξου σε κάνα εντουράκι 250 μεταχειρισμένο και κάντο motard αν θες, με πολύ λιγότερα φράγκα.
    Last edited by Shadowking; 20-08-2011 at 14:04.
    A loaded gun won't set you free.
    So you say.

  11. #86
    Χορχόδειλας BLiTzER's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Black Light District
    Posts
    10,220

    Default

    Quote Originally Posted by Shadowking View Post
    Υπάρχει το Α1 που καλύπτει μέχρι 25kw ισχύ ή 34 ίππους (πρακτικά σε κυβικά οδηγείς και πάνω από 250, νομίζω το xt500 ας πούμε καλύπτεται) και το απεριόριστο.
    Κάπως έτσι είναι.

    Τα περισσότερα 125 μοτοσυκλετάκια είναι όμορφα, αλλά πανάκριβα και ψόφια. Ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι οι πιτσιρικάδες, οι οποίοι στα 16 τους (18 για την Ελλάδα) δε μπορούν να οδηγήσουν τίποτα άλλο. Αν δε σε πειράζει να δώσεις 4-5 χιλιάρικα για κάτι που θα θες να πετάξεις σε 6 μήνες, μπη μάι γκεστ

    Αν όντως δε μπορείς να ξεφύγεις από τα 125, άνετα θα έπαιρνα ένα XR125. Μεταχειρισμένα 3 ετών με 1200ε πάνω κάτω, τελευταία φορά που κοίταζα.
    Life begins at 45°.

  12. #87
    Banned member Ιάβας's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    κάνιστρο πεπιεσμένου αέρα με πιπέτα
    Posts
    302

    Default

    Quote Originally Posted by Narzul View Post
    Προσωπικα οδηγαω cbf 600 απο περυσι , και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

    Σταθερο και στα 220 , στριβει , ανετο και γραμμικο.

    Ιδανικο για οταν πας πρωτη φορα σε μεγαλα κυβικα γιατι δεν εχει ξεσπασματα.

    Στενη σιλουετα (δεν ειναι σα το βστρομ που ειναι καραβι) και ρυθμιζεται και η σελα . οποτε οσο ψηλος και να εισαι θα κουμπωσεις - εγω ειμαι 1,92.

    Γενικα αν δεν πατας πολυ χωμα , στο προτεινω.

    Yπερανετο και για τον συνοδηγο.

    http://www.honda-motorcycles.gr/inne...odel_year=2010
    πανκη οι μαχαιριες που εφαγε ο σεργιανοπουλος θα ειναι πολυ λιγες σε σχεση με αυτες που θα φας τις επομενες μερες...

  13. #88
    Senior Member atom_smasher's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Copenhagen
    Posts
    8,090

    Default

    τα 125 ειναι για να κανεις την δουλεια σου και τις πρωτες σου βολτες. αρχικα θα σε βολεψει. και θα γλιτωσεις και μερικα απο πιθανες συναντησεις με την ασφαλτο. Αλλα, οσο καυλα και να ναι το δουκατακι, ειναι λιγακι ακριβο. ειδικα αν εισαι 28. Και εγω αρχικα ειχα παρει 125 και μες στην αθηνα με ειχε βολεψει απιστευτα. αλλα αττικη οδο και εθνικες δυσκολευεσαι και νιωθεις ανασφαλεια. ενα 250 θα ηταν πιο συνετη επιλογη. Αλλα αφου εβγαλες το α1.ΜΑ ΓΙΑΤΙ; περιοριζεσαι και ακολουθεις μαλλον οτι προτεινει ο μπλιτσερ αν και νομιζω οτι δεν θα το πεταξεις τοσο γρηγορα. 2 χρονια μεχρι να μαζεψεις λεφτα, εμπειριες και να εχεις δυνατοτητα για απεριοριστα με το μεγαλο διπλωμα. Οποτε και το ξανασυζηταμε.
    1) e4, c5
    2) Νf3

  14. #89
    Senior Member wraithgr's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Ελονδίνο
    Posts
    1,268

    Default

    To CBT είναι πριν το Α1, επιτρέπει μέχρι 125 κυβικά και 15 ίππους. Γενικά δεν έχω εμπειρία με μηχανή (δεν είχε κανείς φίλος να δοκιμάσω) οπότε τα 125 κυβικά μου φαίνονται αρκετά. Εννοείται όταν κάνω το δίπλωμα θα το κάνω με κανονική μηχανή να πάρω το φουλ κατευθείαν, το θέμα είναι να βρεθεί το 7ήμερο για τα μαθήματα. Στο μεταξύ θέλω κάτι να πάρω λίγη εμπειρία , με το CBT δεν επιτρέπει επιβάτες ούτε να πηγαίνω στα motorways οπότε μόνο για μέσα στην πόλη, μια χαρά για να πηγαίνω καμια παρασκευή στη δουλειά και βόλτες. Αν ήξερα κάποιον που να εμπιστεύομαι να μου πει γνώμη για μεταχειρισμένο ίσως το έκανα αλλά μάλλον θα πάρω το καινούργιο (υπολογίζω μαζί με μπουφάν κλπ 4500 λίρες στο budget και θα είμαι οκ) για να έχω το κεφάλι μου (και ήσυχο και γενικά)...
    Shall I say I was wrong, if I'm right?

  15. #90
    Administrator KoiliaSamprela's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Αθενς
    Posts
    11,775

    Default

    αν και σου απάντησα και με pm. να μπει και δημόσια .
    Θεωρώ ότι το θέμα εμπειρίας είναι σχετικά άσχετο με το πόσα κυβικά θα είναι το μοτόρι.
    Σημαντικός παράγοντας είναι το στήσιμο. Δηλαδή για αρχή είναι πιο σημαντικό να ακουμπάς και τα 2 πόδια κάτω και να έχει ένα πιο γλυκό γκάζι , και φιλικά φρένα.
    ένα από τα 3 να μην έχεις και αυτόματα είναι επικίνδυνο για νέο οδηγό (το οποίο είναι επίσης σχετικό μιας και έχει να κάνει και με το πόσο παρορμητικός είσαι).
    Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •