Πάντως απο τη μία στο οπτικό/αισθητικό μέρος έχει δίκιο ο μιμιν, το γνήσιο παραπαίδι της 60ς ψυχεδέλειας είναι βέβαια το στονερ/χεβιροκς, απο τους ομαλεης μέχρι τους μπορις και απο τους dead meadow μέχρι τους heads και τους plastic crimewave και και και και, όλοι τους έχουν αρτγουορκς στο ίδιο ακριβώς κοντεξτ. Χειροποίητα ψυχεδελικά σχέδια, ενίοτε οκαλτ ή μηχανόβιες αναφορές, αυτές οι 60ς custom γραμματοσειρές, έντονες μεταξοτυπίες σε βινύλια, οι περισσότερες είναι εξαιρετικές δουλειές.
Το δε psy αισθητικά είναι πιο πολύ παραπαίδι μιας συγκεκριμένης κουλτούρας της εποχής του, δηλαδή του new age αρχικά (καμπαλιστικά δέντρα της ζωής, ιερές γεωμετρίες, ταο, μάντρα, μανταλα και σύμβολα κάθε είδους). Από την άλλη από την πιο κακόγουστη ψηφιακούρα, από το ματριξ μέχρι τα φρακταλ να 'ναι και ό,τι ναναι, άπειρο cyberpunk και φυσικά Overused photoshop και 3δ-ιούρα.
Από την άλλη παραδέχεσαι κι εσύ Βύντρα ότι μουσικά το psy κατάγεται απευθείας από το acid techno (κι εγώ συμφωνώ σίγουρα). Άρα το μόνο που μένει για να στοιχειοθετεί μια οποιαδήποτε σύνδεση με τα 60ς/70ς είναι μια πολύ ευρύτερη κουλτούρα χιππισμού/νεοχιππισμού κλπ.
Κάλλιστα άρα μπορεί να σου πει κάποιος ότι στο 2011 πλέον το psy είναι μια κακομεταφρασμένη επανάληψη μιας υποκουλτούρας που έχει πεθάνει προπολλού (και ίσως τότε να αντιπροσώπευε κάποια πράγματα, φερ'ειπείν σεξουαλική απελευθέρωση, world peace κλπ). Τώρα μένουν παρτια από το κενό δίκτυο, ορόρες, χημικά φώτα, κουμπιά, ντρεντλοκς και βρωμοποδαρίλα. Γιατί να υπερασπιστεί ένας σοβαρός άνθρωπος κάτι τέτοιο;





