
Originally Posted by
ikonoklast
Ας πούμε ότι μίλησα με όρους «φιλοσοφίας του 19ου αιώνα» (καθόλου, αλλά οτιδήποτε στον κόσμο και να πει κάποιος μπορεί να αναχθεί σε αυτό - δε θα τα βάλω εγώ με την τρέλα) - δε μου απάντησες στην ουσία του ποστ μου. Πράγματι, η τέχνη είναι επικοινωνία, το λέω αυτό. Απο κει και πέρα αλλαντάλλων, απάντα σαν άνθρωπος.
Btw, ανέφερες τον Bach σαν παράδειγμα νοικοκυράς; Ίσως είναι αλήθεια, τα τεράστια από τα έργα του άλλωστε, αυτά για τα οποία ο κόσμος βαλαντώνει απο το κλάμα στις αίθουσες όπου παίζονται, είναι γραμμένα ακριβώς για το πως φιλάς τη γυναίκα σου και πας στη δουλειά. ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ για παράδειγμα. Χαλαρή μουσικούλα, για καθημερινά πράγματα.