Σαφώς, αλλά υπάρχει ένα σύστημα νόμων το οποίο τέτοια γεγονότα τα αντιστοιχεί με επιτρεπτές ενέργειες. Το θέμα είναι να ξεπεράσεις τις υποκειμενικές περιγραφές και να βγάλεις συμπεράσματα για αυτά που έχουν αντικειμενική περιγραφή, άσχετα με λόγους.

Εν τω μεταξύ, με το να αμφισβητείς για την κυβερνητική εκδοχή των πάντων, δε βλέπω τι καταφέρνεις σε σχέση με τον ΠΟΛΕΜΟΣ που έλεγες, πέρα από το να δημιουργήσεις σύγχιση.