Ελεος ρε. Ο γρηγορόπουλος ήταν ένα παιδί που δεν είχε παραβατική συμπεριφορά. Ο τύπος ηταν προφανώς ψυχασθενής παιδεραστής. Ακόμα και αν υποθέσουμε οτοι οι μπάτσοι που τον έφαγαν ήταν ρατσιστές, πόση κολοφαρδία θα χρειάζονταν για να σκοτώσουν τυχαία εναν τύπο με ποινικό μητρόο απο εδώ μέχρι το γιου σι μπερκελευ? Προφανώς οι δύο εκδοχές είναι διαφορετικές αλλα η μία είναι απολυτα λογική (Καθαρμα της κοινωνίας βγάζει πιστόλι σε μπατσους ελεγκτές και παίρνει αυτό που του αξίζει), ενώ η άλλη (φασίστες μπάτσοι σκοτώνουν μαυρο επειδή δεν είχε εισητίριο) προυποθέτει να δεχτείς οτι οι μπάτσοι είναι όντως φασίστες και ικανοι να σκοτώσουν για αυτό το λογο και επίσης προυποθέτει να δεχτείς οτι οταν βγήκαν να ικανοποιήσουν τη ρατσιστική μανία τους ήταν τόσο κωλόφαρδοι ωστε πεσαν σε τύπο με το ποινικό μητρώο του αλ καπονε. Σορρυ αλλα νομίζω οτι η κοινή λογική οδηγεί άνετα στο πρώτο σεναριο.
Αυτός είναι ο λόγος που αν βρεθώ ποτέ κατηγορούμενος σε σοβαρό ποινικό αδίκημα στην ελλάδα, τα μεζεύω και την κάνω για αργεντινή, ακόμα και αν είμαι αθώος. Φαντάσου δηλαδή να σε κατηγορούνε για φόνο και να έχεις ένορκο τον βάιρους και να του δείχνεις οτι οι πιθανότητες να είσαι ένοχος είναι μια στο δυσεκατομύριο και αυτός να λέει "α, δεν ξερω, και η αλλη εκδοχη μπορεί να παίζει, ισως να είσαι ο κορκονέας κλπ κλπ"
![]()






