Originally Posted by ikonoklast Καλά της κάναν της πουστάρας! http://www.mediasoup.gr/node/36071 Κατά τη διάρκεια του κλήρου για το περιεχόμενο της τσάντας μου, ο πιο αφοσιωμένος εργάτης της ομάδας χώνοντας στην κυριολεξία ένα γκλόμπ πάνω από το παντελόνι μου, στον πρωκτό μου με ρωτούσε τι ομάδα είμαι στο ποδόσφαιρο. inb4 comment GG* ....
Αλέξη, Αλέξη! Τελείωνε , ΞΕΚΌΛΛΑ
View Tag Cloud
Forum Rules