Κοίτα, ο κύκλος της κάραλη είχε έτσι κι αλλιώς την ψυχοπάθεια του, μπορούσε να συνυπάρχει με τους τσαγκαρουσιάνους και τον σταμάτη κραουνάκη όσο και με τη λιάνα κανέλλη τον διονύση χαριτόπουλο (τον οποίο παντρεύτηκε κιόλας) κλπ. Υπάρχει πολύς κόσμος της γενιάς της κάραλη που είναι έτσι και πολλοί απο αυτούς είναι και πολύ εγγράμματοι άνθρωποι. Ένα χαοτικό πράγμα που όπως περιλαμβάνει καλιαρντά και λατινικά μαζί μπορέι να περιλαμβάνει «αντι-μικροαστίλα» και μικροαστικό εθνικισμό, η μακεδονία είναι ελληνική κλπ.

Υπάρχει μια διαφορά όμως και ίσως είναι πιο πολύ αισθητική παρά πολιτική, ο εθνικισμός της κάραλη (και της κανέλλη εγώ μπορώ να πω) παραμένει σκατένιος αλλά δεν είναι ουρανοκατέβατος και μονολιθικός. Έχει, εκεί, τις καταβολές του, στον Άρη, στο εθνικοαπελευθερωτικό που συνδέεται με το κοινωνικοανατρεπτικό, έχει ένα μπαγκράου ή/και τουλάχιστον προέρχεται απο ανθρώπους που έχουν ένα βάθος κουλτούρας και συνήθως ξέρουν για τι πράγμα μιλάνε. Δες την διαφορά με τον εθνικισμό του cybernaut ή όποιου άλλου μαλάκα, που δεν θα μπει ποτέ στην ουσία της ελληνικής γραμματείας πχ, αλλά θα μηρυκάσει ό,τι βρει απο δω κι απο κει στο youtube για να επιβεβαιώσει μια φαντασιακή ανωτερότητα «της φυλής του».

Αν ζούσε η κάραλη, δεν ξέρω αν θα ήταν με τη Σπίθα, μάλλον το κόμμα θα ήταν. Αλλά στο αυτό πλαίσιο θέσεων, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά.