Πέρα απ' τις κουβέντες τύπου Λακάν βέρσους Φρόυντ βέρσους Φουκώ για να περνά η ώρα ευχάριστα, η μοναδική σίγουρη απάντηση σ' αυτό μπορεί να έρθει μόνο μέσω της βιοχημίας/νευρολογίας/ιατρικής.
ΝΟΜΙΖΩΩΩΩ;
Έντιτ: Μέχρι τότε βέβαια πρέπει να λειτουργούμε με μια υπόθεση επ' αυτού γιατί σίγουρα είναι πολύ σημαντικό πολιτικά και αλλού.
Last edited by Dythor; 14-06-2011 at 11:31.
Γυρναγα απο "επισκεψη" σε κορασιδα στην Σαντα.
γιατι βρε πουλακι μου τα λες αυτα τα πραγματα;
this is radio freedom.
άμα ψαχτείς λίγο θα δεις ότι το ζήτημα δεν είναι μονάχα αν μπορεί να δοθεί απάντηση τεχνοκρατικά, αλλά και το αν αυτή η απάντηση θα είναι μια που μπορείς καν να καταλάβεις / εντάξεις σε ένα σκεπτικό.η μοναδική σίγουρη απάντηση σ' αυτό μπορεί να έρθει μόνο μέσω της βιοχημίας/νευρολογίας/ιατρικής.
χελμ μου θυμίζεις αυτό που λέει ο Douglas Adams:
ακόμα κι αν ξέρουμε την Απάντηση (=42), πρέπει να ξέρουμε και ποια είναι ερώτησή της!
παρόλα αυτά εγώ δε βλέπω το ρόλο της θετικής γνώσης του ανθρώπου ανταγωνιστικά με τη φιλοσοφική εξέτασή του. ίσα ίσα για μένα η θετική γνώση είναι η βάση πάνω στην οποία θα πρέπει να φιλοσοφούμε, να δημιουργούμε απορίες και γενικά να συζητάμε. αλλιώς κάπως καταλήγουμε σε αερολογίες.
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;
Φίλος, νομίζω οτι το κοντεξτ του τοπικ "τι είναι ο ανθρωπος" δεν είναι το ίδιο με την πρόταση "τι είναι η ζεύρα", οπότε δεν νομίζω οτι μπορείς να βρείς απάντηση στο ερώτημα στην νευρολογία. Α, και τον λακάν δεν τον αναφερουμε ποτε στην ίδια πρόταση με τον Φρόυντ και τον Φουκώ, εκτός αν τον αναφερουμε με τον πλήρη τίτλο του, δηλ "τσαρλατάνος ψευδεπιστήμονας Λακάν". Πηγή.
Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influences, are usually the slaves of some defunct economist.
J. M. Keynes.
λίγο ψαγμένος στο θέμα είμαι, σε άλλα είσαι εσύ πιο πολύ, αν σε ενοχλεί το αποσύρω αυτό και κράτα το υπόλοιπο ποστ.
ρατ ποιζον: δεν διαφωνώ ριζικά με την θέση σου, εξάλλου και να το έκανα θα ήταν ακαδημαϊκό επειδή οι συλλογισμοί μου είναι προϊών και επιστημονικής πληροφόρησης, απλά παρατηρώ συχνά ότι σε ανθρώπους σχετικούς με τις θετικές επιστήμες, έρχεται και ένα 'άραγμα' όσο άφορα την επιστημολογία και την οντολογία που δεν δικαιολογείται με τα - πενιχρά - πράγματα που ξέρουμε για το τι είναι ο άνθρωπος.
Last edited by Helm; 14-06-2011 at 16:44.
ο carl jung μίλησε για το συλλογικό ασυνείδητο, γιατί δε το αναφέρει κάποιος;
εγώ κάπως κόβομαι απ' το ξυράφι του Occam όταν αρχίζω και αναζητώ τέτοιες ανώτερες δομές. Είναι πολύ αδυσώπητο εργαλείο το μπάσταρδο. Γι' αυτό και γουστάρω τρελά επιστημονική φαντασία. Γιατί εκεί, το πεδίο για τέτοιες υποθέσεις είναι ελεύθερο.
Αν ψήνεσαι με τέτοιους προβληματισμούς, τσέκαρε το ergo proxy που πόσταρα στο Now Reading.
edit:
@Mostos
όχι άλλος γιουνγκ και φρόυντ, ξεχάστε τους πια, ζόμπι είναι και δεν πεθαίνουν;
Last edited by rat_poison; 15-06-2011 at 01:24.
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;
Δεν μου αρέσει το ergo proxy, προτιμώ Φρόυντ. Αλλά μερσί για την πρόταση.
Το ξυράφι του Όκαμ είναι ένα σχήμα συχνά που εφαρμόζεται σε πράγματα στα οποία ακόμα ασφαλέστερο είναι το 'δεν ξέρω' ή ίσως 'δεν γίνεται να ξέρω', αλλά τέλος πάντων, ο άνθρωπος (επειδή με απασχολεί το τι ίσως μπορεί να γίνει και όχι το τι είναι απαραίτητα, όπως είπα) θέλει να γίνει λοιπόν ένα ον που να τα ξέρει όλα, οπότε στον βωμό αυτής της φιλοδοξίας προφασίζεται ότι το έχει ήδη καταφέρει. Τάμα το λέμε, επίσης. Εντάξει. Με συγκινεί η ύβρης ακόμα και αν ξέρω τι έπεται της, αλλιώς τι κάνω ακομα με τα χέβι μέταλς.
Και με αυτό το ποστ θα χαιρετίσω το ER για κάνα δυο χρόνια. Καλή συνέχεια