Πάλι πέφτετε να με φάτε οπότε να αποσαφηνίσω το "1 στα 18 ευρώ" το οποίο δείχνει να σας απασχολεί μια και το αναλύετε.
Κατά πρώτον στον casshern. Η τιμολόγηση στα 18 ευρώ ήταν ενδεικτική και μπορείς ακόμα να την πεις και τυχαία. Στ' αλήθεια όμως δεν έχει σημασία αν μιλάμε για 5 ή 10 ή 20 ευρώ μια και τα πολύ πολύ πολύ πολύ μεγάλα συγκροτήματα παίρνουν, guess what, κάπου 10% από την πώληση του κάθε cd. Οπότε και με τη δισκογραφία από cd των 9 ευρώ πάλι εφόσον το θέμα είναι ποσοστιαίο, επί της ουσίας, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΡΙΞΕΙ το συγκρότημα. Μπορεί να έχεις στηρίξει promoters, διανομείς, καλλιτέχνες, κομμώτριες, μουσικονταβατζήδες, σίγουρα όμως όχι ΤΗΝ ΦΑΣΗ. Από τη στιγμή δε, που μπορείς να πάρεις με 20 ευρώ ένα μπλουζάκι ή με 30 να δεις μια συναυλία, από τα οποία στην τσέπη του καλλιτέχνη θα πάει κάπου το 80% τότε το cd μάλλον σαν βλακεία μου ακούγεται. Διορθώνω, όχι βλακεία, ΧΟΜΠΙ όμως σίγουρα. Δε μου πέφτει λόγος στην καύλα που υπάρχει από κάποιους να μυρίζουν τα booklets, να κάθονται να ακούν τον δίσκο με το βιβλιαράκι στο χέρι διαβάζοντας στίχους, τα περάσαμε όλοι πάνω κάτω αυτά, αυτό όμως δεν το κάνει κάτι παραπάνω από χόμπι.
Όσον αφορά κάποιον άλλον ο οποίος είπε ότι δεν καταλαβαίνει καν αυτό το επιχείρημα του "ένα στα δεκαοχτώ ίσον τίποτα" να πω το εξής. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ GROUP ΤΟ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΔΙΣΚΟ. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να είναι κάποιος κάνας φωστήρας για να καταλάβει ότι μια μπάντα υπογράφει σε μια δισκογραφική όχι προφανώς για να βγάλει αυτά τα ψίχουλα, αλλά γιατί υπάρχει μια ολόκληρη βιομηχανία από πίσω, στημένη εδώ και δεκαετίες, με συσσωρευμένη πολυετή πείρα, η οποία ξέρει πως να ΠΡΟΜΟΤΑΡΕΙ έναν δίσκο και πως να κάνει από πλευράς φήμης μια παρέα παιδιών, γνωστούς (από αρκετά λίγο έως υπερβολικά πολύ) rock stars. Είναι πολύ απλό το πράγμα, το συμβόλαιο με τη δισκογραφική σήμερα για μία μπάντα είναι αγορά υπηρεσιών και τίποτα παραπάνω. Υπάρχει ο δύσκολος δρόμος του DIY, από στόμα σε στόμα, φίλο σε φίλο, myspace και τα λοιπά, είναι και η εγγυημένη όμως λύση "με το 95% των κερδών σου φίλε σε κάνω πρώτο μάγκα". Ε, του πούστη, κι εγώ το δεύτερο θα επέλεγα, γι' αυτό σχεδόν όλα τα groups έχουν τουλάχιστον από κάποια φάση και μετά συμβόλαιο. Και προφανώς από τις πωλήσεις των δίσκων έρχονται τα merch και τα lives τα οποία είναι αυτά τα οποία δημιουργούν το υπόλοιπο 90-95% του κεφαλαίου βιοπορισμού της μπάντας και είναι αυτά που τους δίνουν κίνητρο για περαιτέρω δημιουργία.
αν παιρνουν μονο 5.000 καηκαν ε! δεν ειναι τα 5 ατομα μονο! βαλε εναν οδηγο,εναν μηχανικο ηχου,το παιδι για τα ναρκωτικα,την γκομενιτσα στο merchandise
και μειωνονται αμεσως τα εσοδα! γενικα παντα...ΜΟΝΟ απο την μουσικη δεν ζεις! ολο και κανα μαγαζακι θα εχουν εκει στο αμερικα!
Last edited by Clockwork Orange; 15-06-2010 at 10:46.
Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό σαν αετός πάνω απ'τις λύπες θα πετάξω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω - Σιγά μη κλάψω σιγά μη φοβηθώ
Πρέπει να έχει κανείς ακόμη ΧΑΟΣ μέσα του για να μπορέσει να γεννήσει ένα ΑΣΤΕΡΙ που χορεύει!
..τα λεφτά απο το merch (παλιά ξεπουλούσανε), η εταιρία Hydrahead που έχει ο Turner..
τσάκα-τσάκα και όλο και κάτι κινείται. αλλα μαλλον στο οριο ειναι η φαση.
ο χρήστης nikos_souvlas εχει εξελιχθεί στον αγαπημένο μου τελευταία.
Αξίζει. Μόνο και μόνο για να αγοράσεις τα Manowar.
ALL YOU THE TRUTHFUL SPRATTLE WITH ME,
LET'S SWEEP THE FALSE ONES AWAY!
όποιος πιστεύει ότι αξίζουν οι δισκοθήκες, να κάνει και καμιά απεργία να ανέβουν οι μισθοί. εγώ λεφτά δεν έχω.
sheldon άμα αγαπάς τη μουσική και γουστάρεις να συνεχίσεις να την αγαπάς και να ζεις με αυτή φυσικά και αξίζει.
Αν είναι να τα παρατήσεις σε λίγο καιρό για να γυρνάς με γκόμενες σε παραλιακά μπαρ καλύτερα να μη το ξεκινήσεις καν, τζάμπα θα πάνε τα λεφτά.
Blood for all tears shed
And Fire for hate
Death for what shall become
All false ones fate