για ποιο λεμε;
και που ριξαν λεφτα για σενάρια (βλ. enslaved) το μπούλο ήπιαμε. για να μην παρεξηγηθώ, normal pacing και ανεκτοί διάλογοι αλλά μηδαμινές συγκινήσεις και όταν ειδικά έσκασε ο piggy έψαχνα να κρυφτώ (πόσο πιο βιντεογκεημ χαρακτήρας, πόσο). εδώ αποθεώνουν το σενάριο του mafia 2 οι μαλάκες, δηλαδή πάτος.
πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις κάτι γενικά πρωτότυπο και με engaging storytelling που να μην είναι adventuroειδες (βλ. heavy rain), rpg (βλ. fallout nv) ή sandbox (βλ. ροκσταρ). το τελευταίο που πραγματικά με εξέπληξε ήταν το deadly premonition που συνδύαζε την πρώτη και την τρίτη κατηγορία και έβγαζε ενα γαμηστερό whodunnit b-movie feel. τίγκα γιαπωνίλα το τέλος και τρελή ψυχεδέλεια αλλά δείχνει για ακόμη μια φορά πως χωρίς φαντασία όσο μπάτζετ και να χεις δεν.
περιμένουμε να βγει κανα rpg που μεστοχαος δεν μας ενδιαφέρουν οι τρύπες και οι ασυνέπειες (ή δεν τις προσέχουμε). ή το l.a. noire;
(στην δευτερη παράγραφο προφανώς και μιλάω για νεες κυκλοφορίες ε)