3 στους 6 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.

Originally Posted by
bbq
επίσης κάθε βίντεο που ποστάρει πάοκς αποδεικνύει ότι έχει άδικο, ο άλλος πόσταρε καθαρό τάκλιν στη σέντρα και λέει ότι ήταν φάουλ ή κόρνερ

ό,τι να'ναι γράφεις, εγώ είπα ότι στη φάση του Ίβιτς, στη συνέχεια έκανε σουτ ο Σκόκο (ή ο Μπλάνκο, δε θυμάμαι) και απέκρουσε κόρνερ ο Κρέσιτς. και έδωσε κόκκινη στον Ίβιτς και άουτ σε μας.
επίσης o clockwork έγραφε για μπινελίκια του Ίβιτς, για το ότι έπρεπε να συγκρατηθεί ως επαγγελματίας που είναι κλπ
ο καθυστέρας στο φύλλο αγώνα έγραψε ότι τον απέβαλλε για θέατρο.