Agoraphobic_S.I., εντελώς φιλικά, έχεις ξεσκιστεί στη μαλακία σ' αυτό το θρεντ. δηλαδή, ανούσιο namedropping με σκηνοθέτες άσχετους μεταξύ τους, και κυρίως, άσχετους με το σημερινό αμερικάνικο σινεμά. για αποκορύφωμα, αντιτείνεις τον τρίερ ο οποίος τα τελευταία 10 χρόνια είναι ένας μεταμοντέρνος απατεώνας (τουλάχιστον τον καιρό του δόγματος το διακήρυττε κιόλας και όλα ήταν όμορφα). και μάλιστα κατ' αντιπαράθεση προς τους ανύπαρκτους κάουφμαν (!) και ήστγουντ (!) (εντάξει quy ritchie και woody allen έχουν όντως χρόνια να φτιάξουν μια πραγματικά καλή ταινία).
το να πει κάποιος ότι σήμερα η αμερική δεν έχει έναν καζάν, δεν έχει νόημα, γιατί όντως δεν έχει, από το 1976. και να είχε σήμερα έναν, δεν θα ήξερε τι να τον κάνει. γι' αυτό και ο άνθρωπος δεν έκανε ούτε μια ταινία τα τελευταία 30 χρόνια της ζωής του.
όπως και να 'χει το πράμα, μετά τον θάνατο των τελευταίων μεγάλων μοντερνιστικών ρευμάτων στο σινεμά (με τελευταίο το γερμανικό νέο κύμα), η αμερική ήταν η μόνη χώρα που o κινηματογράφος άνθισε σε μαζικές και συλλογικές διαστάσεις. πρώτα με το new hollywood και μετά με το ανεξάρτητο σινεμά. και ίσως η μόνη χώρα που έχει ακόμα τέτοια σκηνή.
η εκτίμησή μου είναι ότι απλά δεν έχεις δει πολλές ταινίες (συμπεριλαμβανομένων των κοέν). αν κάνω λάθος, σου ζητώ συγνώμη και επανεκτιμώ ότι πρέπει να παρατήσεις για λίγο την λατρεία της ψευτο-προτωπορίας και να κάτσεις να απολαύσεις καμιά ταινία της προκοπής (φτιάξε και ποπ κορν άμα θες).
για αρχή προτείνω το μπάρτον φινκ