πωπω παιδια η ελληνικουρα φαινεται τεζα σ'αυτα τα παλικαρια...ενα απο τα στοιχεια που δε συμπαθησα τις περισσοτερες ελληνικες χεβιπαουερ μπαντες..λες και θελουν να κρατησουν τη μουσικη τους μονο στον ελληνικο χωρο..επισης απο μουσικη, ξερουμε ολοι οτι κυκλοφορουν πολυ πιο ποιοτικα πραματα αυτη την εποχη.





