4 στους 4 ERίτες συνιστούν το ποστ ετούτο.
όσο μπορώ να είμαι ήρεμος μετά από ένα σκηνικό που είχαμε πάνω από δεκαετία να δούμε - τουλάχιστο σε ντέρμπυ - θα πω και την αποψάρα μου για την ομάδα. νομίζω ότι φέτος αδικήθηκε από την ίδια της τη διοίκηση. ξεκίνησε υπό του μετρίου τη χρονιά και λόγω συγκυριών και λόγω διοικητικής αστάθειας, με έκανε να σταματήσω να παρακολουθώ, αλλά πραγματικά τον τελευταίο μήνα με κέρδισε με τις εμφανίσεις της. δεν είναι ότι παίζει μπαλλάρα, αλλά βγάζει μια υπεραρχιδάτη εικόνα στο γήπεδο - όπως και σήμερα - και δυστυχώς το παρασκήνιο θα μας την χαλάσει.