Quote Originally Posted by Dragonlord View Post
Πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν και τα έξοδα ταξινόμησης (θυμηθείτε πόσο έπεσαν οι τιμές όταν τα μείωσαν στο μισό για λίγους μήνες) και σχεδόν ένα ευρώ φόροι σε κάθε λίτρο βενζίνης. Χοντρικά δηλαδή για κάθε δέκα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος το κράτος μαζεύει από ένα ευρώ. Συνειδητοποιείτε για πόσα λεφτά μιλάμε; Από πού κι ως πού δε φτάνουν για νέους δρόμους; Συνειδητοποιείτε επίσης ότι με τις συμβάσεις παραχώρησης τα έξοδα κατασκευής των δρόμων είναι πολλαπλάσια από τα αντίστοιχα της ευρώπης, που σημαίνει πολύ απλά ότι μας κλέβουν; Όπως και ότι είναι λογικό τα τέλη κυκλοφορίας στο εξωτερικό να είναι ακριβότερα, καθώς με μεγαλύτερους μισθούς είναι μεγαλύτερα και τα έξοδα συντήρησης/κατασκευής, εδώ που δουλεύουν μετανάστες με τον βασικό θα έπρεπε να είναι πολύ μικρότερα. Άσε που αυτό δεν ισχύει συνήθως, δλδ αυστρία, κάτω από 40 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και καθόλου διόδια, τι σκατά μαγικά κάνουν εκεί και τα καταφέρνουν;
Κοίτα. Βασικά έχεις δίκιο σε αυτό, εκτός απο την αυστρία γιατι οταν ζούσα ολλανδία και πηγαινόερχόμουν ελλάδα με το αυτοκίνητο το 15ευρω για 80 γαμημένα χιλιόμετρα και δρόμους του ΠΟΥΤΣΟΥ μου το το τρώγανε. Αλλα οκ, ατυχές παράδειγμα αλλα στο ποιντ συμφωνώ. Ομως το να μην πληρώνει γενικώς κανείς τίποτα είναι μαλακία. Οπότε λογικά είμαι υπέρ λύσεων όπως διόδια γιατι εκεί ο χρηστης δεν μπορεί να φοροδιαφύγει. Το ίδιο ισχύει και για το τέλος ταξινόμισης (στη σουηδία για το πόλο οι φόροι συνολικά ηταν 8 χιλιαρικάκια) το οποίο στην ουσία είναι φόρος πολυτελείας (αλλα δεν μπορούνε να τον ονομάσουν έτσι λογω ΕΕ) και είναι ενας σωστός φόρος γιατι είναι προοδευτικός (μεγαλώνει ανα κυβισμό, σωστα?). Δηλαδή όταν μιλάς για κατάργηση διοδίων, μπορεί σε πρώτη φάση να βγάζεις τα απωθημένα σου και να γλυτώνεις 2 ευρώ, αλλα στην ουσια αυτός που έχει λεφτά τρίβει τα χέρια του γιατι τον συμφέρει ενα κράτος μπουρδέλο που δεν μπορεί να μαζέψει φόρους απο κανένα.