Χμμ μαζί σου με πάθος στο ότι ήταν αχρείαστη η συνεργασία με Σαββόπουλο. Αν όμως βγάλεις τη φωνή και τη γενική παρουσία του, ο Σαμάνος κατ'εμέ είναι φοβερός δίσκος. Το γνωστό Θανασοsongwriting υπήρχε κι εκεί και δε με απογοήτευσε. Μελανά σημεία μόνο οι επανεκτελέσεις Ορυχείων και Σάρας, καθώς και η μελοποίηση του Ό,τι Δε Μπόρεσε, μπορούσαμε να κάνουμε χωρίς αυτά τα τρία.
Να ξαναπώ για πολλοστή φορά πώς, Ο,ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ, πόσο δύσκολο είναι να την αγνοήσουμε επιτέλους; Βέβαια κάποιοι βλέπουν γενικότερη πτώση τα τελευταία χρόνια με αφορμή αυτή, αλλά, όπως λέω στην προηγούμενη σελίδα, εγώ δεν το συμμερίζομαι αυτό και δε μου απάντησε κανείς πάνω σ'αυτό. Το ότι κάποιοι είχαν συγκεκριμένες προσδοκίες/απαιτήσεις από τον Θανάση μετά τη Βροχή και τους τις χάλασαν τα κομμωτριάκια, επιμένω πως είναι δικό τους πρόβλημα.
Parasight, ακούστηκες. Κάποιοι χαλαστήκαν με την ερώτηση κρίσεως (σε πληροφορώ πως είναι αρκετοί), κάποιοι και με κάποια άλλα (επίσης αρκετοί), κάποιοι θα γουστάρατε ακόμα και αν έλεγε τον ύμνο της ΑΕΛ. Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι κατακριτέο, είναι όλα views πάνω στη music που θα λεγε και ο μόρμεγκιλ. Δεν ξέρω αν όλα τα albums του ΘΠ βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο στην κλίμακά σου, αλλά αντιλαμβάνομαι πως τον αντιμετωπίζεις σαν καλλιτεχνική ολότητα και γουστάρεις τόσο ανελέητα την περσόνα του, που δεν ανέχεσαι καν κάποια κριτική με επιχειρήματα σε αυτόν από τρίτους ("δίκο τους πρόβλημα"), πόσο μάλλον να την κάνεις ο ίδιος. Ναι, ξέρω, στο άλλο φόρουμ έγραψες κάτι, αλλά πιάνεις το νόημα. Εγώ αναφέρθηκα ξανά στο θέμα μόνο και μόνο επειδή είχα γράψει πως το "τραγουδάκι" το εοεο είναι για δεκαεπτάχρονα, και έρχεται καπάκια ο αγκοραφόμπικ να αφορίσει όλους τους υπόλοιπους κάστομ/αβανκαρντς/μπλακμεταλς του σπιρτόκουτου, επιβεβαιώνοντας τα πάντα. Λέγεται "κριτική", το κάνετε και οι ίδιοι, αγαπάτε μινμιν και πάνκη ακριβώς για την κριτική που ασκούν σε οτιδήποτε δεν αρέσει σε εκείνους (και αρέσει σε άλλους, συγκεκριμένα), αλλά στον θανάση κάνει τζιζ. Γιατί όμως;
ΟΚ δε συμμερίζομαι την άποψη του Agoraphobic, νομίζω το έχεις καταλάβει. Και όταν λέω "δικό σας πρόβλημα", σαφώς και έχει ο καθένας το δικαίωμα να μην του αρέσει το καινούριο, προς Θεού, αλλά όταν διαβάζω ξαφνικά "επιχειρήματα" για γενικότερη ποιοτική και ποσοτική πτώση προσφοράς του Θανάση τα τελευταία χρόνια με αφορμή ένα καινούριο δίλεπτο ελαφρύ τραγουδάκι, ε αυτό δε μου κάθεται πολύ καλά.
Πληροφοριακά, όχι δε βρίσκονται όλα τα albums του Θανάση στο ίδιο επίπεδο για μένα. Και υπεράνω κριτικής σαφώς και δεν είναι κανείς.
Επίσης, προς το παρόν ο minmin δεν έχει πιάσει να θάψει κάτι που μου αρέσει, τυχαίνει να τα βρίσκουμε πάνω-κάτω μουσικά οπότε όλα καλάΜε τον πάνκη παλιότερα είχαμε μια κοντρίτσα αλλά τεσπα. Το θέμα είναι ότι εσύ συγκεκριμένα δεν κάνεις κριτική σε κάτι που μισείς, γι'αυτό και συζητάω μαζί σου. Αν έκανες κάτι τέτοιο, θα κατατασσόσουν πολύ απλά στον Fixxxerικό attentionwhorισμό.
Πω το κουρασαμε.Ρε καρχαρτ το θεμα ειναι οτι η κριτικη σου δεν εχει να κανει τοσο με το κατα ποσο εχει πεσει συνθετικα αλλα με το οτι μετα τη βροχη ακολουθησε διαφορετικη πορεια απ'αυτην που θα γουσταρες (γιατι συνθετικα ο Διαφανος στο στυλ του ειναι δισκαρα). Πιστευεις οτι το κανει εσκεμμενα? οτι μπορουσε αλλα δεν ηθελε? οτι το κανει για το κοινο του? οτι εγκλωβιστηκε? Και οπως ειπε και ο parasight αυτη η πλευρα του Θαναση υπηρχε και απο πριν οποτε με αυτην τη λογικη προφανως και στεκει το "δικο τους προβλημα". Απο κει και περα ουσιαστικα μιλαμε για εναν μετριο δισκο (Σαμανο).
Δεν είχε ποτέ «ερώτηση κρίσεως» σε δίσκο του ο θανάσης. Και ξέρετε κάτι; Αν δεν το καταλαβαίνετε, δικό σας πρόβλημα !!!
μπορούμε να προχωρήσουμε απ' αυτά τα 129 δευτερόλεπτα καλοεκτελεσμένης κακογουστιάς; κανείς δεν είναι τέλεια, ούτε καν ο θανάσης.
κατά τ' άλλα αν εξαιρέσεις την άχρωμη αντακρτική (στην οποία δε φταίνει μόνο ο ορφέας) και την πέτρα του σκανδάλου και να μιλήσουμε για όλα τα υπόλοιπα διαμάντια του δίσκου;
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;
να τον ρωτησουμε να μας το εξηγησει
Ναι, btw στο «του έρωτα και του θανάτου» με ενόχλησε για πρώτη φορά το ότι ο θανάσης είναι άφωνος. Μάλλον θα πρόκειται για ξεγυρισμένη χλέπα στην μουσική κουλτουριαρία σπιρτόκουτο μπλακμεταλ, θα το προσπεράσω.
Last edited by ikonoklast; 04-02-2011 at 14:55.
Μόνο σε εμένε φαίνεται το εεε οοο γαμώ το φασισμό, ως ένα τραγούδι προς τερψη και ικανοποίηση του κοινού στις συναυλίες? Μανογουωρ φάση δικέ μου.
Kill the wise one!
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;
Να ρωτήσω, υπάρχει κάποια ομερτά που λέει ότι αν πεις τι δεν σου αρέσει στον καινούριο δίσκο του Θανάση Παπακωνσταντίνου θα πέσουν όλα τα μαλακισμένα πάνω σου;
Ναι ρε ρατποιζον, έλα να κάνουμε μουσική κουβέντα να πούμε. Πράγματι χάθηκε η μαγεία για μένα, και παράλληλα σε κανένα κομμάτι που να μπορώ να θυμηθώ δεν τον ακούω τόσο παράφωνο. (Ίσως γιατί τα δύσκολα κομμάτια τα έδινε σε άλλους ερμηνευτές επειδή ντρεπότνα για τη φωνή του). Έχω πρόβλημα σ' αυτό; Είναι ξεκατίνιασμα να το πω να το συζητήσουμε;
Last edited by ikonoklast; 04-02-2011 at 15:21.
ξαναδιάβασε το ποστ, αυτή τη φορά ξέροντας ότι ήτανε πλακίτσα
Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;