Αφήνω να εννοηθεί ότι ο τσιτσάνης ήταν για πολλά χρόνια ο κύριος εκφραστής μίας μεταστροφής στη διασκέδαση και στη μουσική βιομηχανία προς το κενότερο και πιο ανούσιο. Θες για τα αίτια που αναφέρεις, θες για χίλιες δυο άλλες συμπληρωματικές αιτίες αυτό το πράγμα συνέβη και συνέβη ΚΑΙ μέσω του tsitsanis. Γιατί αυτά τα χαλβαδοπρότυπα που λες θέλουν και κάποιον εκφραστή δεν επιβάλλονται μόνα τους και γνώμη μου ο τσιτσάνης και λοιποί βλάκες τις εποχής συνέβαλλαν πολύ σ' αυτό.
Και 1000 φορές Βιετνάμ, Φλόγες, Ζυγός και Ρίτζενσι Κλαρίνο παρά Χάραμα, Ιερά Οδός και ΜΑΜΟΥΝΙΑ LIVE.





