Page 11 of 33 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 151 to 165 of 493

Thread: Διόδια

  1. #151


    "Society, have mercy one me
    i hope you're not angry, if i disagree..."

  2. #152
    ShamRock n' Roll Tyler_Durden's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    κάτω απ' το rhythm section
    Posts
    2,648

    Default

    καλά το αρθρό του Βήματος, έχει επιχειρηματολογία "Espresso" και είναι γελοιοδέστατο, αλλά στέκομαι στο :

    "Πριν από τις εκλογές καλωσόριζε όσους επιχειρούσαν να του αφήσουν μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο με ένα... ρέψιμο!"

    αχαχα πόσο θεός!
    Fred FlintSTONER: YabadabaDOOM !

  3. #153
    Senior Member freak brother's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    στο πρωινο του e.r
    Posts
    28,905

    Default

    Quote Originally Posted by Tyler_Durden View Post
    καλά το αρθρό του Βήματος, έχει επιχειρηματολογία "Espresso" και είναι γελοιοδέστατο, αλλά στέκομαι στο :

    "Πριν από τις εκλογές καλωσόριζε όσους επιχειρούσαν να του αφήσουν μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο με ένα... ρέψιμο!"

    αχαχα πόσο θεός!
    Στο Διαδίκτυο κυκλοφορούν συνεντεύξεις του στις οποίες δηλώνει ότι δεν πρόκειται να ερωτευτεί ξανά, αλλά «έχω δύο- τρεις φίλες για να κάνω σεξ»!

    Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid...#ixzz1BCVmtSM2
    σηκωσες λιγο την μπλουζιτσα και υποψιαστηκα οτι εισαι ο φρικ. Σε λιγα δευτερολεπτα ειχα μαθει την τραγικη αληθεια.Δεν ξερω αν προσεξες την απογοητευση στo προσωπο μου..
    http://stresss.deviantart.com
    http://www.myspace.com/posteke
    Yesterday 19:29 <menumission> de mporeis na kaneis ignore ton eauto sou sto tsat molis to dokimasa

    στο θεωρητικό παρκούρ δίνω οστά και σάρκα,απο εμπόδιο σ΄ εμπόδιο πετάγομαι για πλάκα Άκου τον Φόρη and don't worry

  4. #154

    Default

    θυμίζει δημοσιογράφο της δεκαετίας του 80..επειδή τον αποκάλεσε γελοίο ο γκλέτσος αυτός είπε "θα σου δείξω εγώ" και έγραψε ένα κείμενο γεμάτο προσβολές, με αποκορύφωμα - κατά τη γνώμη μου- τις κατηγορίες ότι έκανε καριέρα επειδή ήταν γκόμενος της Ντενίση και της Βίσση...μπορεί να είναι κι έτσι αλλά γιατί να του το πετάμε στη μούρη?? έχει καμία σχέση? όχι....απλά ο τύπος δε κρατάει ούτε τα προσχήματα.. επειδή είναι τσιράκι της εξουσίας και γράφει στο βήμα νομίζει ότι έχει πιάσει τον παπα απ τ αρχίδια


    "Society, have mercy one me
    i hope you're not angry, if i disagree..."

  5. #155
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

  6. #156
    ultimus_kafrus Djerdjelesh's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Πατρίδα μου είναι εκεί που μάσησα
    Posts
    1,064

    Default


  7. #157
    Giagias me Jazzmaster Marillion's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Stukas over Serres
    Posts
    4,571

    Default

    ωραίος ο κωφίδης. παίζει να είπε σε μια συνεντευξη για τα διόδια όσα δεν έχει πει σολη του την ζωή μαζεμένα αλλά χαλάλι.


    INDIE ROCK, PUNK-METAL, EMOCORE COMMANDO

    http://letselectrify.blogspot.com si senior boss man, england very pretty

    ΓΥΡΟΣ ΠΑΟΛΑ ΠΛΑΤΩΝΙΣΜΟΣ
    ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΒΟΛΑΝΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

  8. #158
    Συνεργάτης Β. Τσιβιλίκα Kaserinos's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Περοκέ
    Posts
    3,167

    Default


  9. #159
    Δράκος ikonoklast's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    στη φάση για τα τάλαντα
    Posts
    13,268

    Default

    Αηδία και μικροαστίλα του κερατά.

  10. #160
    Senior Member ~ladykiller~'s Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    a hole in the wall
    Posts
    4,499

    Default

    μας βλέπω δελτίο ειδήσεων αύριο με τίτλο: οδηγός παρέσυρε τον συνοδηγό που είχε βγει να ανοίξει την μπάρα στα διόδια

    satan was a lez

  11. #161
    Senior Member babality's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Βηθλεεμ
    Posts
    2,595

    Default

    Quote Originally Posted by ikonoklast View Post
    Αηδία και μικροαστίλα του κερατά.
    Μην ξεχνάς το 3ο γράμμα...

  12. #162

    Default

    Πληρώνετε διόδια στη Γεφυρα Ρίου-Αντιρρίου;


    Aυτά είναι τα αναπτυξιακά έργα.

    Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές. Από αυτά:
    · Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
    · Το 40% (296 εκ. ευρώ – 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
    · Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ – 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)

    Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%.
    Δεν είναι κι άσχημα!

    Αν το υπολογίσουμε αυτό σε διάστημα 35 χρόνων, προκύπτει εύκολα ότι κάθε χρόνο η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα καθαρίζει περίπου 6 δισ. δηλαδή το ¼ της αρχικής της συμμετοχής στο έργο.
    Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.
    (σ.σ. ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΟ: Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχει πάρει τα λεφτά της πίσω και θα της μένουν άλλα 31 χρόνια να εισπράττει.)

    Αυτού του είδους οι δουλειές, πριν τις βαφτίσουν «υποδειγματικά αναπτυξιακά έργα», τις λέγανε απλώς «αποικιακές». Και ο βασιλεύς Λεοπόλδος, στο Κονγκό, το 1900, με τέτοιους όρους δούλευε.

    Γεννάται λοιπόν το ερώτημα πώς μπορεί κάποιος με αρχικό κεφάλαιο 25 δισ. δηλαδή όσο κοστίζει η κατασκευή ενός ολυμπιακού σταδίου μαζί με τις υπερβάσεις (και λίγο παραπάνω από όσα κατηγορείται ο Νεονάκης ότι κέρδισε στο χρηματιστήριο) να βγάλει σε τέσσερα χρόνια τα λεφτά του και εφτά φορές άλλα τόσα στα επόμενα 31 χρόνια. Η απάντηση είναι απλή: πρέπει να βρεις κάποιον να σου βάλει το υπόλοιπο 90% της επένδυσης, χωρίς καμία αξίωση στα κέρδη. Υπάρχει τέτοιος μαλάκας; Ναι, υπάρχει. Ο Έλλην φορολογούμενος, δηλαδή εμείς.

    Από πλευράς του Έλληνος φορολογουμένου, η κατάσταση έχει ως εξής:
    · 101 δισ. (δηλαδή όσο η κρατική συμμετοχή) πληρώσαμε στη φάση της κατασκευής και
    · 579 δισ. (δηλαδή όσα περιμένουν να εισπράξουν στην 35ετία) πληρώνουμε σε διόδια στην φάση της εκμετάλλευσης.

    Αυτό σημαίνει ότι πληρώνουμε 680 δισ. για μια γέφυρα που αποδεδειγμένα στοίχισε 252, δηλαδή πληρώνουμε τη γέφυρα 2,7 φορές παραπάνω από το πραγματικό της κόστος. (Σχεδόν τρεις. Από εκεί πρέπει να βγήκε αυτό που λένε «Τρεις Γέφυρες»).

    Αυτό το μοντέλο κατασκευής δημοσίων έργων ονομάζεται ΣΔΙΤ- «Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα» και διαφημίζεται ως ο πλέον σύγχρονος και αποτελεσματικός δρόμος για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
    Αν η γέφυρα είχε κατασκευαστεί με τις οπισθοδρομικές μεθόδους του προηγούμενου αιώνα, θα μας είχε κοστίσει 252 δισ. και θα την είχαμε αποσβέσει με τους ίδιους ρυθμούς σε 15 χρόνια και τρεις μήνες.
    Αλλά ακόμα κι αν ο κράτος επέμενε να εισπράττει διόδια επί 35 χρόνια, ώστε να μαζέψει 2,7 φορές την αξία της γέφυρας, έχει κάποια διαφορά να πληρώνεις διόδια στο κράτος και όχι σε κοινοπραξίες εταιρειών. Διότι τα λεφτά που πάνε σε κοινοπραξίες δεν θα τα ξαναδούμε ποτέ, ενώ τα λεφτά που πάνε στο κράτος, όλο και κάποια τρύπα θα μπαλώσουν.

    Θα μπορούσε λοιπόν κάποιος αφελής να αναρωτηθεί γιατί το κράτος, αφού πλήρωσε που πλήρωσε το 40% (296 δισ.) της γέφυρας και δανείστηκε το άλλο 50% (370 δισ.), δεν έδινε και 25 δισ. στην κατασκευάστρια εταιρεία, να φτιάξει τη γέφυρα και να πάει στο καλό, αντί να μας κάθεται 35 χρόνια στο σβέρκο σαν τον Προκρούστη και να εισπράττει διόδια. Αλλά όχι. Διότι τότε η γέφυρα θα ήταν δημόσια επένδυση, πράγμα που γενικώς δεν αρέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Και διότι ως δημόσια επένδυση, θα ξέφευγε διαρκώς από τον προϋπολογισμό και από τα χρονοδιαγράμματα, για να μην πούμε ότι πιθανώς να ήταν και ελαττωματική στην κατασκευή της.
    Αυτό πανηγύριζε ο Λαλιώτης όταν έτρεχε λαμπαδηδρόμος πάνω στη γέφυρα με το σορτσάκι και την ολυμπιακή δάδα: ότι μετά από είκοσι χρόνια εξουσίας, βρήκαν έναν τρόπο να φτιάξουνε το έργο χωρίς να φάνε τα λεφτά σε μίζες (πράγμα που δεν καταφέρανε π.χ. με το Κτηματολόγιο) και ο τρόπος αυτός είναι να μας κοστίζει τρεις φορές πάνω από την αξία του, μόνο και μόνο επειδή κάποιος ιδιώτης έβαλε το 10%. Αληθινά υποδειγματικό αναπτυξιακό έργο.

    Αλλά το πιο άσχετο απ’ όλα είναι αυτές οι επικλήσεις στον Χαρίλαο Τρικούπη, που οραματίστηκε τη ζεύξη Ρίου Αντιρρίου για να φέρει την ανάπτυξη στη Δυτική Ελλάδα. Διότι ο Χαρίλαος Τρικούπης δεν οραματίστηκε τη ζεύξη για να περνάνε ΙΧ, που άλλωστε τότε δεν υπήρχαν καν. Την οραματίστηκε για να περάσει το τρένο. Και από τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου τρένο δεν περνάει, με συνειδητή πολιτική απόφαση, για να μη μειώνει τα περιθώρια κέρδους της κοινοπραξίας που την εκμεταλλεύεται. (Για τον ίδιο ακριβώς λόγο δεν περνάνε λεωφορεία από την Αττική Οδό).

    Υπ’ αυτήν την έννοια, το όραμα του Τρικούπη όχι μόνο δεν υλοποιείται, αλλά καθίσταται ακόμα πιο ανεδαφικό, αφού πλέον για να περάσει τρένο πρέπει να γίνει υποθαλάσσια σήραγγα – νέοι εργολάβοι, νέος δανεισμός, νέες επωφελείς Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα- ή να το περνάνε απέναντι με το φεριμπότ.
    Όλ’ αυτά είναι αμφίβολα για τα επόμενα 35 χρόνια, που το πέρασμα βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια, σκληρούς και αποφασισμένους φραγκοφονιάδες, αλλά οι κάτοικοι της υποανάπτυκτης Ηπείρου που περιμένουν το τρένο από την εποχή του Τρικούπη, μπορούν να νιώθουν περήφανοι για τις προκλήσεις του 21ου αιώνα.
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

  13. #163

    Default

    (το παραπάνω απαντά και στο θέμα των δανείων για το οποίο είχε ρωτήσει νομίζω ο amnesiac)
    Γιατί δε με θες κυρά μου; Επειδή είμαι ψαράς;

  14. #164
    Sympathy Junkie. Amnesiac.'s Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    too much is not enough.
    Posts
    11,290

    Default

    Πίνκαρα. Δηλαδή δε πίνκαρα, θα πινκάρω τώρα.
    I went down into the valley to pray.
    I got drunk and I stayed all day.

  15. #165
    Mary Ann Cotton enitharmon's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Berlin
    Posts
    15,078

    Default

    ελπιζω να μη διαβάσω ποτέ κάτι αντίστοιχο για το λιμάνι του Πειραιά, γιατί θα στεναχωρηθώ πολύ νομίζω
    Vielen Dank für alles was mal war

Similar Threads

  1. Replies: 6
    Last Post: 29-07-2009, 13:23

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •