Σώτε, ένα μάτσο πίπες (ως συνήθως).
Αναμφίβολλα ο ΟΣΕ δεν έφτασε εδώ που έφτασε γιατί ο ένας, ή και τρεις ή και πενήντα άτομα τη μέρα αντί να κόψουν Θεσσαλονίκη - Αθήνα, κόβουν Θεσσαλονίκη - Λιτόχωρο και κατεβαίνουν Αθήνα. Όταν όμως μας έχει καλλιεργηθεί η αντίληψη του "υπάρχει κόλπο, να σώσω και πέντε φράγκα" ενώ στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτά τα φράγκα ΔΕΝ μας σώζουν (εντάξει, δεν λέω, υπάρχουν και άνθρωποι που πεινάνε, αλλά δεν αντιπροσωπεύουν ούτε μικρό ποσοστό αυτών που κάνουν τέτοιες φοβερές πονηράδες), τότε υπάρχει πρόβλημα. Το οποίο μεγενθύνεται σε φοβερό βαθμό όταν η περίπτωση γίνεται γενικότερη αντίληψη και τρόπος ζωής. Και δυστυχώς έχουμε δείξει ως κράτος πολλάκις ότι κάτι τέτοιο το έχουμε πλέον κάνει όχι απλά τρόπο ζωής αλλά έχει περάσει στο DNA μας και διαιωνίζεται. Γι' αυτό και η μεγάλη γενίκευση από πλευράς μου από τον ΟΣΕ στη γενικότερη οικονομική κατάσταση. (Για τον φίλο μου τον Σώτο που αντιλαμβάνομαι του ήταν αδύνατον να σκεφτεί τόσο μα τόσο βαθιά).
Φτηνή η δικαιολογία του δύσπλαστου του εδάφους στη Δυτική Ελλάδα? Ή δεν έχεις πατήσει ποτέ ή δεν έχεις ιδέα από 2-3 βασικά τεχνικά πράγματα φίλος.