εντάξει μωρέ μλκς δείτε το λίγο και απ'την πλευρά όπου πέρα απ'το τεχνικό κομμάτι που ομολογουμένως γαμεί, οι εν λόγω σκηνοθέτες δείχνουν βυζιά και κώλους με την πρώτη ευκαιρεία. θα πει κανείς και τι σημασία έχει. έχει μωρέ ειδικά όταν μιλάμε για τέχνες και ειδικότερα για το πως προβάλεις τα εκάστοτε βίτσια σου. εδώ στην ίδια μαλακία υπέπεσε και ο αρονόφσκι με τον παλαιστή που ανεξαρτήτως το πόσο μέτρησε, το τρίλεπτο στριπτιζ της τομει έγινε για να καυλώσουμε-ετε-ουνε. αν νομίζετε πως κάθε ξεγύμνωμα εξυπηρετεί τέτοιους σκοπούς, να πούμε πως σημασία έχουν οι ληψεις και τα εκάστοτε φετίχ της κάμερας τα οποία αν αγνοείτε επειδή έχετε πούτσα να ξέρετε ότι οι σκηνοθέτες τα βάζουν και τα τραβούν κατά αυτόν τον τρόπο συνειδητοποιημένα. το στυλ που λαμβάνουμε εμείς σαν γαμήστερο, είναι ουσιαστικά προέκταση των αισθήσεων και συγκεκριμένα της καύλας που μας προκαλουν οι επίμαχες σκηνές. γνωρίζετε πως είναι ανούσιες όμως έτσι; δλδ ανουσιες δεν είναι, αλλά στα όρια της τέχνης και συγκεκριμένα του κινηματογράφου, είνα φτηνά gimmicks που σε πρώτο βαθμό υποβαθμίζουν τον ρόλο της γυναίκας, σε δεύτερο τον σκηνοθέτη που θυσιάζει κάθε ηθική και τρίτον στον απλό άνθρωπο σαν εμένα και σένα που επηρεάζεται έστω και υποσεινήδητα.
βέβαια την έχω παίξει με το μασέτ 8 φορές αλλά όταν ηρεμώ τέτοια σκέφτομαι!