κατ'αρχήν βάζω στην άκρη την άποψη μου για μεγάλες εταιρίες, πολυεθνικές.

Η καμπάνιες της diesel από πάντα δεν ήταν τυπικές - πάρε το προιόν γαμάει κτλ - δεν ήταν διαφημίσεις δλδ αλλά κάτι με βαθύτερο υποτίθεται νόημα.
Εδώ δε βλέπω καν να'ναι βαθύτερο το νόημα, αν το BE STUPID ήταν BE "STUPID" τότε θα σας το χε στο πιάτο. Αν και με τόσο σαφείς εικόνες δεν χρειάζονται καν τα εισαγωγικά.

Δηλαδή αν βλέπεις αυτό

(ή όποια άλλη εικόνα αλλά διάλεξα την πιο χαρακτηριστική) και πιστεύεις ότι σου λέει να είσαι χαζός, ε.

Κιεγαμώ τις καμπάνιες.