Ανούσιο σχόλιο, αλλά τα σχόλια απόγνωσης για την αντιγραφή στο πανεπιστήμιο εμένα προσωπικά μόνο χαμογελάκια μού φέρνουν. Σα να ξέρεις ότι κάποιος έχει καρκίνο και να στεναχωριέσαι που έμαθες ότι έχει συνάχι.
Ανούσιο σχόλιο, αλλά τα σχόλια απόγνωσης για την αντιγραφή στο πανεπιστήμιο εμένα προσωπικά μόνο χαμογελάκια μού φέρνουν. Σα να ξέρεις ότι κάποιος έχει καρκίνο και να στεναχωριέσαι που έμαθες ότι έχει συνάχι.
Διαφωνώ σ' αυτό. Οκ, δεν είναι ίσως το σημαντικότερο πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων, αλλά αφ' ενός συμβάλλει στην υποβάθμιση της ποιότητας και αξίας των ελληνικών πανεπιστημίων, αφ' ετέρου η ανοχή στην αντιγραφή είναι χαρακτηριστική και της ανοχής σε όλα τα προβλήματα οργάνωσης και λειτουργίας των ΑΕΙ, υποδηλώνει την ύπαρξη ενός βαθύτερου προβλήματος στην νοοτροπία με την οποία αντιμετωπίζεται η ανώτατη εκπαίδευση.
No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.
θα πρεπε να απαντήσω με ΛΟΛ.αλλά όχι.
θα πω για τη δική μου σχολή,αλλά εφαρμόζει στο 99% και των άλλων.
στην γιατρική λοιπόν έχουμε γύρω στα 30 μαθήματα,που ουσιαστικά είναι συνοψισμένες ειδικότητες.πίτα στη λεπτομέρεια,συχνά κακογραμμένα και το κυριότερο άχρηστα.
βεβαίως κάθε γιατρός πρέπει να έχει βασικές γνώσεις από κάθε ειδικότητα,αλλά βασικές γνώσεις και "με ποιο τρόπο το ανοσοσύμπλεγμα συνδέεται με το φορέα ADHιντερφεσιον ιντελιτζενς" λίγη σχέση έχουνε.
οπότε αν κάποιος ξεσκίστηκε στο διάβασμα για ένα μάθημα που σκοπέυει να πάρει σαν ειδικότητα ή έχει μεγάλη σχέση με αυτό που θέλει να κάνει,ανταμείβεται με το οτι δε θα ψάχνεται τόσο μετά.
αν πάλι διάβασε για ένα άχρηστο μάθημα που θα έχει ξεχάσει τα περισσότερα σε μια βδομάδα,δεν ανταμείβεται και καλά να του γίνει.
και αν πάλι αντί να διαβάζει κάθεται και γράφει σοβαρά ποστοσέντονα,γάμα τα.
άμορφη μάζα πουλερικών
Omorfi maza poulerikwn.
a cry for help, a hint of anaesthesia
Εγώ πιστεύω ότι όλοι όσοι αντιγράφουν το κάνουν για να εκφράσουν την αντίθεση τους στο εκπαιδευτικό σύστημα και να τονίσουν την ανουσιότητα των εξετάσεων ως μέσου κρίσης της γνώσης. Μου είχε πει ένας φίλος μου ότι απλά βαριόταν να διαβάσει, αλλά δε νομίζω να το εννοούσε, λογικά πλάκα έκανε.
Γενικά η άποψη μου είναι ότι καθένας μπορεί να βρει χίλια δίκια για να κατηγορήσει τα πάντα, είτε αυτό είναι εκπαιδευτικό σύστημα, είτε εργασία, είτε λειτουργία του κράτους, είτε οτιδήποτε. Τα πάντα είναι σάπια και οι όποιες αντιδράσεις είναι συνήθως λογικές και δίκαιες. Απλά ρε παιδί μου, φτάνεις σε ένα σημείο στη ζωή σου που πρέπει να κάνεις ΚΑΤΙ. Δηλαδή ναι, να αντιγράψεις, ναι, να μη σκιστείς στη δουλειά ή να μη βιαστείς καν να βρεις δουλειά για να τα τσεπώνει ο κάθε μαλάκας εργοδότης, ναι, να βρίσεις το κατεστημένο, να τσακωθείς και με το μαλάκα που έχει παρκάρει σε σημείο που σε κλείνει, να τα κάνεις όλα αυτά. Απλά αυτό δε μπορεί να κρατήσει για πάντα. Είναι μπουρδέλο όλα, ναι, αλλά για να σταθείς σαυτή τη ζωή (...) και να μην εξαρτάσαι από τους γονείς σου για πάντα θα πρέπει να ρίξεις τα μούτρα σου, να κάνεις υποχωρήσεις, είτε αυτές γίνουν στην εκπαίδευση, είτε στην εργασία, είτε στη γκόμενα σου, είτε οπουδήποτε. Είτε σας αρέσει είτε όχι, όλοι οι άνθρωποι φτάνουν αργά ή γρήγορα στο σημείο που αναρωτιούνται "και τώρα τι" κα αν αυτοί οι άνθρωποι έχουν περάσει όλα τους τα νεανικά χρόνια μη κάνοντας τίποτα και βρίσκοντας δικαιολογίες για τα πάντα, συνήθως τρώνε μια ξεγυρισμένη σφαλιάρα (η οποία μπορεί να έρθει με πολλούς τρόπους, αλλά έρχεται). Είναι κάτι σαν νόμος της ζωής αυτό και δε προσπαθώ να το παίξω σοφός, αλλά ισχύει σε όλους όσους έχω γνωρίσει και σε μένα επίσης. Γιαυτό, χωρίς να αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα, καλό είναι να φροντίσετε να κάνετε πράγματα για εσάς, δε θα έχετε πάντα επιλογές ούτε εύκολες λύσεις ούτε "ναι αλλά", οπότε καλό είναι να είστε προτετοιμασμένοι όσο μπορείτε. Και δε σημαίνει αυτό να τα δέχεστε όλα και να μη διαμαρτύρεστε, όπως είπα και στην αρχή όλες αυτές οι αντιδράσεις συνήθως είναι απολύτως δίκαιες, απλά όσο διαμαρτύρεστε φροντίστε και λίγο (για) τον εαυτό σας.
Παίζει και να λέω ασυναρτησίες, ο πυρετός φταίει, κανονικά τα λέω πολύ γαμάτα.
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Αποσταγμα βλακειας, πυρετου ή σοφιας; διαλεξτε.
1) e4, c5
2) Νf3
Μια χαρά τα λέει.
42
-------
Δεν ελπίζω τίποτα
Δεν φοβάμαι τίποτα
Είμαι ξέμπαρκος
Ναι και αυτό θα αλλάξει επειδή εγώ θα πω όχι στο φίλο μου που μου ζήτησε να δώσω στη θέση του. Τιλέρε.
Επίσης σαν ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗΣ και τα λοιπά μη μου πεις "Αν σκέφτονταν όλοι έτσι...", δε σκέφτονται, και σίγουρα δε θα σταματήσουν να σκέφτονται έτσι αν εγώ κάνω το αντίθετο. Μπες σε κανά πρυτανικό συμβούλιο αν θες να το αλλάξεις αυτό, μη το λες σ' εμένα.
Γυρναγα απο "επισκεψη" σε κορασιδα στην Σαντα.
Πώς στο καλό καταφέρνεις και συνδυάζεις από τη μια το "κατεβαίνω σε πορείες, αγωνίζομαι, έχω άποψη μπλα μπλα μπλα" με το ακριβώς αντίθετο τίγκα νεοελληναράδικο "εγώ θα τα αλλάξω αυτά; τόσοι το κάνουν κτλ". Τώρα θα μου πεις όλοι αυτό κάνουν και θα έχεις δίκιο, αλλά γενικά δε το πολυφωνάζουν.
I went down into the valley to pray.
I got drunk and I stayed all day.
Όχι, θα αλλάξει όταν πλέον δεν ανέχεται την αντιγραφή η ακαδημαϊκή κοινότητα και σε πιάνουν για τέτοιες μαλακίες.
Σε κάθε περίπτωση, δεν είπα πουθενά ότι εξαρτάται από εσένα ή "μη το κάνεις γιατί είναι κακό", απλώς απάντησα στη δική σου εσφαλμένη λογική ότι η αντιγραφή είναι γεγονός άνευ σημασίας.
No trees were killed to send this message, but a large number of electrons were terribly inconvenienced.
περί ταυτοποίησης
από το πρώτο έτος γινόταν πάντα ταυτοποίηση κατά τη διάρκεια κάθε εξέτασης. Πέρσι, για ανεξήγητο λόγο, κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εξεταστικής του χειμερινού εξαμήνου δε μας ζητήθηκε τίποτα. Αποτέλεσμα: στα αρχαία ελληνικά ΙΙΙ (που η ημερομηνία εξέτασης ήταν προς το τέλος της εξεταστικής και είχε πια διαδοθεί ότι δε γίνεται ταυτοποίηση) σκάνε 25-30 άκυροι και δίνουν κανονικά το μάθημα. Την ημέρα εκείνη, λοιπόν, αποφασίζει ο επιτηρητής, προς το τέλος της εξέτασης, να ζητήσει από κάποιους ταυτότητες. Έγινε το σώσε (δυστυχώς δεν ήμουν παρούσα). Ανάμεσα στους φοιτητές που ζήτησαν από φίλους/γνωστούς να γράψουν στη θέση τους, ήταν κι ένας φίλος επί πτυχίω, ο οποίος μέχρι τότε επέμενε και χτυπιόταν ότι ακόμα κι αν δεν υπήρχε η απειλή της ταυτοποίησης, δε θα έφτανε ποτέ σε σημείο να στείλει άλλον στη θέση του, κοροιδεύοντας τον εαυτό και υποβαθμίζοντας τη νοημοσύνη του. Παρένθεση, το συγκεκριμένο μάθημα με τους περσινούς διδάσκοντες ήταν από τα πιο χρήσιμα και ενδιαφέροντα μαθήματα που μπορούσε να παρακολουθήσει κανείς. Φιλόλογος θα γίνεις ρε άνθρωπε, μάθε αρχαία όταν σου δίνεται η ευκαιρία.
Γενικά έχω την αιρετική άποψη ότι μπορεί να γίνει πολύ καλή δουλειά στο ελληνικό πανεπιστήμιο, ότι στις περισσότερες σχολές υπάρχουν κάποιοι καθηγητές που η ύπαρξή τους και μόνο αποτελεί επαρκή λόγο να θέλει κανείς να σπουδάσει και ότι την πιάτσα τελικά τη χαλάνε οι αδιάφοροι φοιτητές που παρέα με τη φραπεδιά γκρινιάζουν για τα ΠΑΝΤΑ, συχνά χωρίς να έχουν ιδία πείρα, χωρίς να έχουν καν επαφή με τη σχολή, εκφέρουν άποψη για καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας (δε βγάζω την ουρά μου απέξω, πέρασα ένα έτος εκτός σχολής (εντελώς εκτός όμως) που το αναπλήρωσα την επόμενη χρονιά). Περί αντιγραφής, ποτέ δε θα καταλάβω το νόημά της και σε τι ωφελεί να κοροιδεύει κανείς τον εαυτό του. Γενικά, με ποια λογική μπαίνει κανείς σε μια σχολή με μοναδική του έγνοια να διαγράψει ένα ακόμη μάθημα από τον οδηγό σπουδών. Μέσα στο '11 ευελπιστώ να πάρω το πτυχίο μου χωρίς να έχω αντιγράψει/κάνω σκονάκι ούτε μια φορά (βέβαια αυτό ίσως έχει να κάνει και με το γεγονός ότι είμαι κότα, αλλά είναι δεδομένο ότι όταν κάθεσαι να γράψεις ένα σκονάκι αποστηθίζεις αρκετά πράγματα, οπότε πέτα το σκονάκι και απλώς γράφε σε τετράδιο ό,τι έχεις να μάθεις). Καταλαβαίνω πως όταν το μοναδικό ζήτημα που τίθεται είναι "ΠΟΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ" προφανώς θα γίνουν αντιγραφές. Πάντως, όλη τη γκρίνια και τη μιζέρια για τα ελληνικά πανεπιστήμια την ακούω σχεδόν αποκλειστικά από φοιτητές που δεν πατάνε στη σχολή ή που δεν παρακολουθούν συστηματικά. Δεν έχει τύχει ποτέ φοιτητής (με όλη τη σημασίας της έννοιας "φοιτώ"=συχνάζω) να μου πει ότι δεν έχει βρει τουλάχιστον 2 καθηγητές στη σχολή του που να του έδωσαν κίνητρα, να του άνοιξαν νέους ορίζοντες κτλ.
Last edited by Hogarth; 18-09-2010 at 05:53.
Truly fertile Music, the only kind that will move us, that we shall truly appreciate, will be a Music conducive to Dream, which banishes all reason and analysis. One must not wish first to understand and then to feel. Art does not tolerate Reason.
εκπληκτικο. ζωντοβολα που πιστευουν οτι η "αξιοκρατια" και η "αυστηροτητα" ειναι καλα πραγματα και παραπονιουνται για το ελληνικο πανεπιστημιο που αυτοαπαξιωνεται. ελπιζω μια μερα οταν δειτε ολα αυτα που υποστηριζετε σε εφαρμογη να φτυνετε τον εαυτο σας στον καθρεφτη. οχι οτι θα εχει ιδιαιτερη σημασια πλεον αλλα λεμε τωρα. τα'χουμε πει, μια ζωη ραγιαδες θα'στε.
this is radio freedom.