Originally Posted by warlord mkII στον ίδιο χώρο (εχμ, τέλος πάντων) κινούνται. . θυμησέ μου να μη σου ξαναμιλήσω μετά από αυτό Originally Posted by warlord mkII Κι εγώ πριν από 5 χρόνια έκανα τέτοια ποστς, "καλά σας γαμάν οι manilla", αλλά τώρα πια κατάλαβα το λάθος και δεν το ξανακάνω. τότε σε αγαπάγαμε πραγματικά ,τώρα απλά σε ανεχώμαστε
Ευχαριστώ Sabbattack για την προσφορά του στον πολιτισμό ,την κουλτούρα και την ΚΑΛΗ μουσική!
View Tag Cloud
Forum Rules