Quote Originally Posted by warlord mkII View Post
στον ίδιο χώρο (εχμ, τέλος πάντων) κινούνται. .
θυμησέ μου να μη σου ξαναμιλήσω μετά από αυτό

Quote Originally Posted by warlord mkII View Post
Κι εγώ πριν από 5 χρόνια έκανα τέτοια ποστς, "καλά σας γαμάν οι manilla", αλλά τώρα πια κατάλαβα το λάθος και δεν το ξανακάνω.
τότε σε αγαπάγαμε πραγματικά ,τώρα απλά σε ανεχώμαστε