Quote Originally Posted by fandango View Post
Quote Originally Posted by Witchkiller View Post
Μέχρι τότε καλά γαμάνε οι Accept τα hobbits και τους guardian
έτσι, γιατί δεν μπορεί ποτέ κάτι να είναι γαμηστερό από μόνο του, όχι, πρέπει να γαμάει κάτι άλλο, μαζί με τα γούστα των υπόλοιπων. μια ζωή καθυστερημένοι θα είστε ρε πούστη μου.
ναι ρε ,το μεταλ μας ( ) θέλει τους εχθρούς του, απ'όπου και αν είναι αυτοί (δε μπορεί αμά δεν τη παλεύει) ,θέλει διαθέσεις πεινασμένης ύαινας ,iq hulk και ορθωγραφία Τοτού. Και άμα τα λέγατε με τους φίλους σου χωρίς μπινελίκια εσείς είστε φολς και εγώ λεβέντης. Απλά πράματα.