1. Δεν υπάρχουν επιτηρητές, ειδικά καθηγητές, που δεν αντιλαμβάνονται ποιος χρησιμοποιεί σκονάκι. Απλώς το ανέχονται, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο, ή στην τελική αδιαφορούν τελείως.
2. Γενικά το όλο θέμα της αντιγραφής είναι τρελή παπαριά, γιατί πολλοί καθηγητές αυξάνουν την δυσκολία των θεμάτων επειδή λαμβάνουν ως δεδομένη την συνεργασία/σκονάκι.
3. Θα έπρεπε να κοπεί εντελώς η νοοτροπία της τελικής εξέτασης για το 100% του βαθμού. Ο καλύτερος τρόπος, ώστε να ασχολείται ο φοιτητής καθ' όλη τη διάρκεια του έτους με το μάθημα και να μην έχει και πρόβλημα στην τελική εξέταση, είναι τουλ. το 40% του βαθμού να προέρχεται από δραστηριότητες κατά την διάρκεια του εξαμήνου, οι οποίες θα πρέπει να περιλαμβάνουν έρευνα από την πλευρά του φοιτητή (όχι δηλαδή ασκήσεις που λύνονται με απλή ανάγνωση του βιβλίου/σημειώσεων).







