Quote Originally Posted by nikos_souvlas View Post
Κατ' αρχάς, οι χαρακτηρισμοί "παπαριές, πατατοκέφαλος" κτλ σε τι εξυπηρετούν; Να αρχίσω και γω να λέω: μαλάκας, ηλίθιος, καθυστερημένος, ώστε να νιώσω και πιο οικεία με διάφορα γραφόμενα και γενικά, να γίνει πιο κουλ η φάση, ε;
Το ότι λες παπαριές δε σημαίνει πως είσαι μαλάκας, δεν είναι το ίδιο πράγμα και δεν έχω κάνει καμία ad hominem επίθεση. Απλώς χαρακτήρισα τα επιχειρήματα σου.

Quote Originally Posted by nikos_souvlas View Post
Από κει και πέρα, φυσικά και είναι δέσμιος κατ εμέ. Δεν είναι στρατιώτης μιας συγκεκριμένης ιδεολογίας που έχει ολάκερο σχέδιο από πίσω και προχωράει πάνω σ' αυτό; Φυσικά. Για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, ρωτάω το κατά πόσο ελεύθερος είναι ο οποιοσδήποτε, όταν είναι έρμαιο ιδεολογίας και δόγματος, παρανομεί, κρύβεται, σκοτώνει, και λειτουργεί με γνώμονα αυτό (ασχέτως αν έχει οικογένεια κτλ κτλ). Είναι αυτοσκοπός. Αν για σένα ισχύει, οκ, πάσο. Μου αντιτάσσεις ότι το επέλεξε. Σου το 'πα πρώτος, χαζέ. Δεν πάω να καβγαδίσω ποιος κατέχει την αλήθεια και είναι ποιος μάγκας ή έχει δίκιο! Ερώτημα έθεσα εξαρχής. Το καταλαβαίνεις ή να στο πω σ' άλλη γλώσσα; Απ' τα γραφόμενά σου τον θεωρείς ελεύθερο, οκ, έληξε. Το όλο θέμα έχει να κάνει με τον ορισμό της ελευθερίας, αν υπάρχει αυτός, πλάθεται κτλ κτλ. Τέλος πάντων... αυτά προς το παρόν.
Λες παπαριές γιατί:
1. Δεν τεκμηριώνεις πουθενά γιατί είναι δέσμιος της όποιας ιδεολογίας, ούτε πώς η όποια ιδεολογία ορίζει ντετερμινιστικά την ζωή του ώστε να μην είναι ελεύθερος. Αντιθέτως, δεν υπάρχει κανένας τρίτος που να μην του αφήνει τα περιθώρεια να σταματήσει οποιαδήποτε στιγμή, να θεωρήσει ότι η τρομοκρατική δράση είναι αναποτελεσματική και δεν εξυπηρετεί τους σκοπούς του, να θεωρήσει κάποιον άλλο σκοπό πιο σημαντικό, γενικά οτιδήποτε βρε αδερφέ...

2. Το γεγονός ότι ένας τρομοκράτης μπορεί να έχει κατά τα άλλα μία φυσιολογική ζωή (π.χ. να έχει φίλους, να αποκτήσει οικογένεια, κλπ) είναι ένας ακόμη παράγοντας που δείχνει πως δεν είναι δέσμιος της όποιας ιδεολογίας.

Τέλος, η ελευθερία δεν είναι μία αόριστη έννοια, διαφορετικώς δεν θα υπήρχε ως λέξη, αυτό είναι κάπως προφανές. Αναφέρεται στην δυνατότητα του ατόμου να δρα χωρίς περιορισμούς. Τίποτε στα επιχειρήματα σου δεν παρουσιάζει ένα σοβαρό στοιχείο που περιορίζει την δράση του ατόμου.