λοιπόν, πέρα απ'το μέγεθος του σεναρίου κτλ, η εξέλιξη χωρίζεται σε επεισόδια (όχι με την μορφή του alan wake) όπου σε κάθε ένα καλείσαι, να λύσεις μια υπόθεση. Η δομή είναι όπως περίπου μιας αστυνομικής σειράς, ημιαυτοτελή επεισόδια με μια εννοιά κατάληξη στο τέλος. Η επίλυση των υποθέσεων όμως δεν είναι γραμμική όπως θα συνέβαινε σε ένα adv game ας πούμε. Πρέπει να συλλέγεις επαρκή στοιχεία, να τα διασταυρώνεις (θα διαφέρουν ανά περίπτωση ανθρώπου που ασχολείται) ή ακόμη και να διαβάζεις την γλώσσα του σώματος, των ματιών κ τις εκφράσεις στην περίπτωση των ανακρίσεων. Ειδικά για το τελευταίο, έχει δοθεί έμφαση σε motion capture και φυσικά στην ηθοποιία και έγινε λόγος για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα από αυτά του heavy rain. Και μιας και το ανέφερα, το la noire φαίνεται να δανείζεται (όσο είναι εφικτό δλδ για παιχνίδι που βρίσκεται σε ανάπτυξη πόσα χρόνια) την γρήγορη επιλογή ερωταπαντήσεων των παιχνιδιών του cage. H δράση είναι επίσης ελεγχόμενη και δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο ντετεκτιβίστικο κομμάτι. Μερικές πικς :
![]()