Quote Originally Posted by hvilelos? View Post
πιθανολογω οτι μιας και οι τιμες των διαρκειας διαμορφωθηκαν με δεδομενα τα χρηματα της χορηγιας αυτο που θα κανουν ειναι ειτε να δωσουν 2-3000 περισσοτερα απο τα 21100 προς πωληση ειτε να προβουν σε ληψη δανειου με υποθηκη τα χρηματα των εισπραξεων του ευρωπαικου αγωνα play-off.
wat.poutakousesafto.k as min anaferthoume sto an mporei na parei o paok daneio,lol,edo oute pistoseis se grafiki ili den tou dinoun logo tou kakou parelthontos os etairia.get serious
iparxei k i ennalaktiki kopsimatos tou mpatzet e.