
Originally Posted by
hvilelos?
πιθανολογω οτι μιας και οι τιμες των διαρκειας διαμορφωθηκαν με δεδομενα τα χρηματα της χορηγιας αυτο που θα κανουν ειναι ειτε να δωσουν 2-3000 περισσοτερα απο τα 21100 προς πωληση ειτε να προβουν σε ληψη δανειου με υποθηκη τα χρηματα των εισπραξεων του ευρωπαικου αγωνα play-off.