να μεταφερθεί η συζήτηση εδώ.
http://i.imgur.com/ovqKk.jpg
εξαιρετική ιδέα το bingo. μπορώ να φτιάξω ένα αντίστοιχο για το ναζισμό.
ας παίξουμε ένα άλλο παιχνίδι.
αν την ιδέα του μπίνγκο τη σκέφτηκε άντρας εγώ δεν ξανασυμμετέχω στο θρεντ.
Printable View
να μεταφερθεί η συζήτηση εδώ.
http://i.imgur.com/ovqKk.jpg
εξαιρετική ιδέα το bingo. μπορώ να φτιάξω ένα αντίστοιχο για το ναζισμό.
ας παίξουμε ένα άλλο παιχνίδι.
αν την ιδέα του μπίνγκο τη σκέφτηκε άντρας εγώ δεν ξανασυμμετέχω στο θρεντ.
λόκι ζητάω σοβαρή τοποθέτηση σου απέναντι στην πρώτη αφίσα.
και συμβολή στο λουγκουμπουτου κινημα ->
http://okde.org/eikones/okde_antarsya_m.jpg
Εντάξει, αλλά το hit and run του «αφήνω μια αφίσα που ακόμα κι αν δεν είναι controversial (δεν ήταν) θα την κάνω εγώ να είναι και θα την έχω στημένη στο τι θα πουν τα γουρούνια» είναι ίδιον ακριβώς της λογικής που περιγράφω και περιέγραψε και ο ubu. Καλλιεργείτε μια συγκρουσιακή, επιθετική κουλτούρα όπου η πρώτη κίνηση είναι να δολοφονείς τα όποια πεδία διαλόγου. Κανείς ασημούλης και κανείς σεξιστής γενικά δε συνειδητοποίησε ποτέ ότι είναι σεξιστής υπό την απειλή του ευνουχισμού του, όπως κανείς ταλιμπαν δεν έγινε «δυτικός» βομβαρδιζόμενος, όπως κανείς μικροαστός δεν άρπαξε την κόκκινη μπαντιέρα αν στο σπίτι του τοιχοκολλήθηκε μια αφίσα μητροπολιτάνων ή γράφηκε με σπρέη «ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ». Ο μεταμοντερνισμός της μπατλερ ή του φουκώ είναι σεβαστό πεδίο αντιπαράθεσης (και συμφωνίας σε πολλά), τα μπινγκο όμως είναι μακριά από αυτό πλησιάζουν σε ψυχωσικές αντιδράσεις, σε ηθικολογικό ανορθολογισμό.
βρε Ικονοκλαστ εδώ μέσα μιλάτε για πολιτικά ζητήματα σε συγκρουσιακό αγορε στυλ εδώ και όσα_χρόνια, αν είναι όπως λες κανείς δεν αλλάζει υπό τέτοια πίεση, γιατί τα λέτε; Για σπορ;
Δεν διαφωνώ ριζικά ότι επικοινωνιακά είναι αυτοτρικλοποδιά το angst στο κέντρο της μεθόδου των παραπάνω, αλλά διαφωνώ ότι δεν βγαίνει τίποτε εκτός αν σε χαϊδέψουν πρώτα, από την άλλη. Σιγά την επίθεση που είναι το μπινγκο, σιγά μην βάλει κανείς και τα κλάματα και αποστρέψει το βλέμμα από τους αγώνες περί φύλου και ταυτότητας για πάντα επειδή αναγνώρισε τον εαυτό του σε 18 από τα 25 τετραγωνάκια.
http://derailingfordummies.com/ <- εδώ πριν αρκετά χρόνια εγώ αναγνώρισα τον εαυτό μου και αυτό το λινκ είναι πολύ πιο 'βαρύ' από μια αφίσα. Νομίζω ανάλογα σε ποιο στάδιο είναι ο καθένας, ακόμα και πιο επιθετικοί καταλύτες μπορεί να κάνουν τη δουλειά τους. Για τους τελείως ανυποψίαστους περί πατριαρχίας και προνομίου, υπάρχουν και πιο λεπτές μέθοδοι προσέγγισης, και αν δεν υπάρχουν, να είσαι εσύ ο πρώτος που θα κάνει αυτή τη δουλειά.
Αντισεξιστικό νταμπστεπ:
http://www.youtube.com/watch?v=reHGIYHAR2Q
Εμένα στο bingo με τρελαίνει το κουτάκι "Ε δεν είμαστε και Αφγανιστάν". Δηλαδή οι τύποι είναι τόσο politically correct nazis (στην political correctness που πιστεύουν) που δεν μπορείς καν να πεις για "Αφγανιστάν" γενικά, αν το κάνεις θα είσαι ΚΑΙ ρατσιστής εκτός από σεξιστής, πρέπει να κάνεις μια πολιτικοκοινωνικοιδεολογική ανάλυση για το Αφγανιστάν πριν καταλήξεις στο γυναικείο ζήτημα και τους Ταλιμπάν. Εκτός αν το κουτάκι υπονοεί ότι και στην Ελλάδα τα ίδια σκατά με το Αφγανιστάν είμαστε οπότε σηκώνω τα χέρια.
Κάποιος να λινκάρει και το thread απ'το indymedia "σεξισμός στο συντονιστικό γενικών συνελεύσεων" να κάνουμε πάρτυ.
Καθόλου δεν περιμένω να ελέγξω τη θέση μου στα ζητήματα φύλλου και ταυτοτήτων από το μπινγκο των qv. Ακριβώς αυτό από μόνο του σα γεγονός είναι το απογοητευτικό. Και έχω λίγο χρόνο οπότε θα εξηγηθώ πολύ πρόχειρα για το πως ακριβώς καταστρέφεται το πεδίο διαλόγου με την υπεραπλούστευση στα δικά μου «κλισέ»:
«Είμαι κι εγώ φεμινιστής αλλά αυτό που λέτε είναι ακραίο» - Δεν χρησιμοποιώ τον όρο «φεμινιστής» ή «αντισεξιστής», ωστόσο θεωρώ τον εαυτό μου ενήμερο για ζητήματα ταυτοτήτων, αυτομαστιγώνομαι να μην το θέσω έτσι γιατί ξέρω ότι θα ακούσω «αυτό άσε το να το κρίνουν οι άλλοι». Και έτσι όμως, εμπίπτω στο κλισέ γιατί πολλές τοποθετήσεις που ακούως σε σχετικές κουβέντες είναι ακραίες. Και το λέω. Διαφωνούμε, πως να το κάνουμε.
«Δεν καταλαβαίνω την έννοια του σεξισμού (άρα δεν υπάρχει)» - Σεξισμός υπάρχει και παραυπάρχει, δεν είναι όμως πάντα (και κοινά) σαφώς ορισμένο πεδίο. Πολλά από τα σχήματα σεξισμού που παρακολουθώ σε κείμενα ή σε κουβέντες δεν τα καταννοώ, πολλά τα καταννοώ και δεν υπάρχουν. Και το λέω.
«Ο φεμινισμός είναι ένα αστικό/νεοφιλελεύθερο κίνημα» - Δε θα κάτσω (και δε μπορώ) να κάνω μια ιστορική ανάλυση για την πορεία των φεμινιστικών κινημάτων. Από τις σουφραζέτες μέχρι σήμερα όμως η διαπλοκή των κινημάτων αυτών με τα ταξικά προτάγματα σε μια κοινωνία δεν είναι αυτή που θα σε κάνει να πεις «είναι εργατικό κίνημα ο φεμινισμός». Ακόμα κι αν ήταν κίνημα προνομιούχων γυναικών, αυτό δεν λέγεται απαξιωτικά, για πολλούς λόγους. Συνήθως η ίδια η τοποθέτηση του είναι διαταξική παρά το γεγονός ότι έχουμε να κάνουμε και με «κοινωνικές κατασκευές», πράγμα που είναι τεράστια κουβέντα για ένα μαρξιστή, δε μπορεί να πετιέται απλά στο καλάθι με τα κλισέ.
«Ε, τουλάχιστον δεν είμαστε Αφγανιστάν (ή κάτι άλλο ρατσιστικό)». - Πράγματι, δεν είμαστε, ούτε Αφγανιστάν, ούτε Νιγηρία. Η χαοτική μερικές φορές ανάγνωση του Φουκώ περι discours και περι εννοιολογικών πλαισίων είναι σα να διαγράφει οποιαδήποτε δυνατότητα ποιοτικής σύγκρισης μεταξύ κοινωνιών. Το να εμφανίζεται ένα φάντασμα του σεξισμού ίδιο σε όλες τις κοινωνίες, σε όλες τις εποχές είναι εγκληματικό για το τι θες να πετύχεις εσύ στην δικιά σου κοινωνία. Δεν είναι ρατσισμός το να μπορείς να κατανοείς ότι κάπου τα πράγματα είναι χειρότερα σε κάποιο, οποιοδήποτε τομέα.
«Δεν έχετε χιούμορ» που είναι το ίδιο με «Δεν το είπα με σεξιστική διάθεση» - Σίγουρα το πιο κυρίαρχο κλισέ, έχω πει δεκάδες φορές και τις δύο φράσεις. Και τώρα θα το υπερασπιστώ γιατί αστειεύομαι με τον τίτλο του τοπικ και δεν υπάρχει ίχνος σεξιστικής διάθεσης στο πως διαλέγω να χρησιμοποιώ τις λέξεις μου και στον τρόπο που εγώ τις φορτίζω. Μια αντισεξιστική οπτική που υπαγορεύει ορθές και όχι λέξεις (πούστης, πουστάρα, αδέρφω, φτερού, γυναίκα στην κουζίνα σου, όλες πουτάνες είναι, του/της κλπ)
εμένα θα με βρίσκει πάντα αντίθετο και αν κάτσουμε να το κουβεντιάσουμε στα σοβαρά θα δούμε ότι είναι θεμελιώδης και οριστική φιλοσοφική/πολιτική διαφωνία στο πεδίο του Λόγου και της σημειολογίας. Αρνούμαι να τοποθετείται σε ένα κουτάκι για «κλισέ» εκφράσεις. Αρνούμαι επίσης να εξισώνεται η δική μου χρήση των λέξεων με αυτή που κάνει ένας τελειωμένος σεξίστης που νοηματοδοτεί το «ΠΟΥΣΤΑΡΑ» τελείως διαφορετικά.
Και στα υπόλοιπα 10, δεν μπορώ να τα γράψω όλα, βλ. όπως παραπάνω.
Λοιπόν, αν ο σκοπός είναι φτιάξουμε ένα πεδίο ορισμού στο οποίο όλοι εμπίπτουμε άρα ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕΞΙΣΤΑΡΑΔΕΣ, τότε όλοι είμαστε πράγματι, λίγο ή πολύ. Από τη μια αυτό το «λίγο ή πολύ» είναι χαώδες και η απόλυτη εξίσωση των πάντων μέσα σε αυτό δεν βοηθάει σε τίποτα, αν και το καταλαβαίνω σαν παιχνίδι. Από την άλλη όμως εγώ δεν καταλαβαίνω καν ότι έχουμε κάτι τέτοιο εδώ. Έχουμε μια βαθιά καταπιεσμένη συμπεριφορά περιχαράκωσης που θέλει να οδηγήσει στο «ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΕΞΙΣΤΑΡΑΔΕΣ». Σας «περιμένω πως και πως» στη γωνία για να δω που θα πέσετε μέσα στο μπίνγκο με τα κλισέ, για να σας αποκαλύψω!
Αν το φύλλο και οι ταυτότητες είναι κοινωνική κατασκευή τότε ακόμα περισσότερο και ο σεξισμός είναι κοινωνική κατασκευή. Αν χρειάζεται να κατανοήσει κάποιος τον εαυτό του και τη σεξουαλικότητα του τότε ισοδύναμα χρειάζεται να κατανοήσει και των άλλων, και του σεξιστή συμπεριλαμβανομένου. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόταγμα για να αρθούν αυτές οι αντιφάσεις τότε πολύ απλά δε γίνεται έτσι. Αν δεν υπάρχει καν πρόταγμα, τότε χάος, τρικυμία μέσα στα κεφάλια.
rudie, Το να λέει κάποιος «καταστασιακή εικόνα» μια οποιαδήποτε εικόνα από αφίσα του μάη68, είναι από μόνο του φετιχισμός της εικόνας. Ανέκδοτο.
Το τραγικό είναι ότι οι περισσότεροι σεξιστές είναι οι στερημένοι, η προσωπική μου εμπειρία δείχνει πως οι μεγαλύτεροι μαλάκες σεξιστές είναι οι αγάμητοι.
Οι αριστεροί δεν ξέρω αν γαμιέστε, ο Η. πάντως αποδεικνύει το επιχείρημά μου.
Πίπα είναι αυτό. Δεν έχει τύχει να γνωρίσεις άτομο που λέει ότι ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ μάλλον (και όντως το κάνει, το πως το κάνει και τι προσπαθεί να καλύψει με αυτό είναι άλλη κουβέντα).
Αν το σεξ απο μόνο του μπορούσε να αλλάξει τον κόσμο τότε οι τσόντες και οι πουτάνες θα ήταν παράνομες.
Δεν απαντάς σε αυτό που λέω, δεν αντιπαραθέτω δύο άκρα. Πιθανώς οι ΥΠΕΡΓΑΜΙΑΔΕΣ (άντρες και γυναίκες) να έχουν άλλου είδους θέματα, αμφιβάλλω πάντως, εγώ θέλω να επικεντρωθώ βασικά στους αγάμητους-κομπλεξικούς εαακίτες που προσπαθούν να "ρίξουν γκόμενες" με τα "εμπρός μαρς" και τις λοιπές αηδίες. Και στους αντίστοιχους αναρχικούς που χρησιμοποιούν τα μπάχαλα. Ντισκαςς. Πείτε τον πόνο σας, δε θα σας παρεξηγήσουμε!
Λες ότι δεν περιμένεις από το μπινγκο, αλλά από κάτω το μπινγκο γίνεται βάση για τις αναπτύξεις σου. Στο πρώτο σοβαρό ίσως ποστ στο θρεντ. Αυτό λέει ότι ακόμα και η συγκουσιακή μέθοδος έχει μια χρήση, ακόμα και αν χρειάζεται σαν δούρειος ίππος. Δε νομίζω ότι μου κάνεις χάρη. Αυτά που παραθέτεις (που πολλά τα καταλαβαίνω, άσχετο αν συμφωνώ/διαφωνώ) δεν καταστρέφουν τον χώρο διαλόγου, αν και σίγουρα τον χρωματίζουν και τον οξύνουν.
Ναι είμαστε όλοι σεξιστές, λίγο πολύ. Όταν σταματήσουμε να ωρυόμαστε περί της ισοπέδωσης είναι δική μας δουλειά να αρχίσουμε να ελέγχουμε τις διαβαθμίσεις και τι μπορεί να γίνει για αυτό, όχι του μη-προνομιουχου να μπορεί να δει από μακριά το πότε κάνεις χιούμορ και το αν έχεις αγνή καρδιά κατά βάθος.
Ναι, το 'Α, ΣΕ ΕΠΙΑΣΑ, ΕΙΣΑΙ ΣΕΞΙΣΤΗΣ!' είναι πολύ έντονο στην συζήτηση με ανθρώπους αυτού του χώρου. Είναι σαν ναρκοπέδιο. Προφανώς υπάρχουν ευαίσθητες χορδές για πολύ ευαίσθητους ανθρώπους ενωμένες με το θεωρητικό ας πούμε πλέγμα, το βρίσκω λογικό. Λογικό δεν είναι όμως το 'στην άκρη οι ευαισθησίες σας ας μιλήσουμε για το θεωρητικό πλέγμα μόνο NO HOMO' ή το ακόμα χειρότερο 'διακωμωδώ τις ευαισθησίες σας α λολ δεν σας άρεσε; δεν έχετε χιούμορ! Μονο αν είχατε χιούμορ θα μιλάγαμε και για την ταμπακιέρα επειδή χωρίς το χιούμορ να με προστατεύει δεν νιώθω άνετα να μιλάω για σημαντικά πράγματα'. Είναι φαινόμενα φορτισμένα με ψυχικά βάρη έτερα, πέραν του αν είναι κανείς σεξιστής ή όχι, τι άλλο είναι.
Ναι, να καταλάβουν οι μη-προνομιούχοι τις καρδιές μας τις βαθιές των στρέιτ, ανδρών, αττικίσκων, χ.ο.ων, αλλά πρώτα να υπάρξει καλή θέληση (πολλή από δαύτη) από τους προνομιούχους προς αυτούς γιατί υπάρχει έντονη ανισότητα. Γιατί τώρα δεν υπάρχει καλή θέληση υπάρχουν κλωτσιές.
Γίνεται βάση για τη δική μου ανάπτυξη γιατί εγώ σέβομαι τον λόκη και τα παιδιά, έχω την προπαίδεια και μιλάω από τη σκοπιά της κριτικής σε αυτά τα ζητήματα. Όπως από την πλευρά του κάποιος που με ξέρει (συνήθως) αντιλαμβάνεται πως ακριβώς κάνω το χιούμορ μου και αυτά είναι πράγματα που αμοιβαία μπορούμε να προσπεράσουμε για να μπούμε στην ουσία. Δεν λειτουργεί το ίδιο για κάποιον οποιονδήποτε στο δρόμο όμως, ούτε για κάποιους από τους «άντρακλες» που βάζουν τα tags στο ER. Άρα δεν νομίζω ότι υπάρχει συγκρουσιακή «μέθοδος» εδώ, υπάρχει μόνο σύγκρουση και δεν είναι καθόλου το ίδιο.
Εμείς από όσο καταλαβαίνω πάνω-κάτω συμφωνούμε. Αυτό που κυρίως προσπαθώ να πω απευθύνεται στον λόκη και είναι το ότι δε γίνεται να πετιέσαι για να προκαλέσεις εμπρησμό και μετά να λες «σόρρυ δε θα κάτσω εδώ με τα σιχάματα τους σεξιστές να κάνω κουβέντα γιατί θέλει άντερα». Αν έχεις σκοπό την κουβέντα, μην είσαι εμπρηστικός. Αν θες να είσαι εμπρηστικός, μην εκπλήσσεσαι που δεν γίνεται να γίνει κουβέντα. Το ενδιάμεσο (κουβέντα μέσα σε εμπρηστικό κλίμα) μπορεί να γίνει, σύμφωνοι, αλλά θέλει πολύ-πολύ προσοχή και το έχουμε κουβεντιάσει πάρα πολλές φορές αν πετυχαίνει ή όχι. Ο λόκης συγκεκριμένα δεν νομίζω ότι το σκέφτηκε τόσο.
edit: Γκουλαγκ αγόρι, εσύ θες να επικεντρωθείς αποκλειστικά σε ΕΝΑ πράγμα στη ζωή σου ή στο φόρουμ, στο πόσο μαλάκες είναι οι αριστεροί/αναρχικοί εχθροί σου και πόσο τους μισείς και τους σιχαίνεσαι. Το έχουμε καταλάβει όλοι, πίστεψε με, βρες ένα άλλο φόρουμ ή μια παρέα να τους το εξηγήσεις και εκεί.
έλα, μη μου το χαλάς, αφού περνάει ωραία η ώρα μου!
σιγά μην κάτσω να συζητήσω σοβαρά μαζί σας.
Αφού λοιπόν δεν 'σε ξέρουν ολοι' εδω μέσα, δεν ειστε φιλαράκια, ειδικα με τους άντρακλες των ταγκς τους σιχαμερούς, ισως να περισσεύει το χιουμορ, αυτο το χιούμορ το οποιο δημιουργεί την ατμόσφαιρα στην οποια γραφει ταγκ ο καθενας οτι κομπλεξικο του κατσει. Γενικα, εμεις τα καλα παιδια, που πανω-κατω συμφωνούμε, που ειμαστε γαματοι, να αρχίζουμε να τσεκάρουμε τους γυρω μας λιγο παραπανω και να δεχομαστε να μας τσεκαρουν οι ακομα λιγο πιο γαματοι.
Ο Λοκι μπορει να το εχει κανει αυτο χιλιες και μια φορες και να εχει κουραστει σημερα. Εγω το εχω κανει λιγοτερες και αντεχω αλλη μια, αυτο ειναι ολο.
Δεν ξέρω αν συμφωνούμε. Πρακτικά, εγώ ποτέ δεν θα έψαχνα κορίτσια στο φεισμπουκ με ξεκωλα προφιλ φώτος να τα ποσταρω στο ER προς βρώσιν όπως νομίζω έχεις κάνει. Αν θες να μιλάμε σοβαρά, έχουν και αυτά τα πράγματα αντίκτυπο.
Ηρθε αναθεση παντως (ο κουκουλοφόρος που καταστρέφει την πορεία!!!!) και παω να δουλεψω. Δεσμεύομαι για απαντήσεις και περισυλλογή (ελπιζω με ανάποδη σειρά) σε ό,τι πεις στο ενδιάμεσο.
Ikonoklast, νομίζω ήταν SI και όχι γενικότερα Μάης 68. Αλλά δεν επιμένω, μπορεί να κάνω και λάθος.
rudie (rinaldi??), κάνεις. Είναι από το περίφημο la beaute est dans la rue, μεταξοτυπία αγνώστου στο μάη. Κάπου είχα πετύχει ένα πολύ ωραίο ντοκιμαντέρ για το πως φτιάχτηκαν οι περισσότερες από αυτές τις αφίσες, δυστυχώς το έχω χάσει. http://blog.fuctart.gr/books/la-beau...3%CE%B5%CF%82/
Helm, κάποιες από αυτές τις κουβέντες έχουν ξαναγίνει στο ΠΟΥΣΤΗΔΟΙ θρεντ, το οποίο είχα ανοίξει επι τούτου και είχα τοποθετηθεί από την «ανάποδη» μπάντα. Νομίζω διάφορα ποστ εκεί ήταν κατανοητά και φιλικά προς το χρήστη. Έκτοτε βέβαια ο φίξερ, ο entranceτάδε και άλλοι θεωρούν ότι είμαι gay, πράγμα που μπορώ να πω με ευχαριστεί. Δεν ξέρω αν είμαι συνυπεύθυνος για την ατμόσφαιρα αυτή που λες, νομίζω ότι θα υπήρχε έτσι κι αλλιώς. Δεν είπα ότι συμφωνούμε σε όλα επειδή είμαστε γαμάτοι, νομίζω συμφωνούμε «επι της αρχής». Έχω ποστάρει και πορνοσταρς που μου αρέσουν (και με έχεις κράξει και το είχα υπερασπιστεί) και facebook profiles και έχω συμπεριφερθεί σεξιστικά πολύ περισσότερο εκτός φόρουμ και αυτό φυσικά και έχει αντίκτυπο είμαι και ο ίδιος δέσμιος του σεξισμού μου. Ακόμα περισσότερο έχω επίσης το προνόμιο να είμαι γενικώς straight χωρίς κάποια πολύ ιδιαίτερη σεξουαλική προτίμηση ή φετίχ που να δυσκολεύομαι να καλύψω, οπότε καταλαβαίνω ότι πολλά πράγματα που λέω βρίσκονται σε ένα πολύ ασφαλές βήμα από όπου και το χιούμορ είναι εύκολο και ο σαρκασμός και το να προσπερνάω εύκολα ταμπέλες ή tags ή χαρακτηρισμούς που θα δεχτώ απο κάποιον. Προσπαθώ όμως, με ενδιαφέρει ιδιαίτερα για πολλούς λόγους.
μηπως δεν ειναι φεμινιστριες αλλα λεσβιες? !!
Ικονο, το ξέρω ότι είναι το 'la beaute...'. Απλά νόμιζα ότι ήταν συγκεκριμένα των SI.
Ικονοκλαστ ποτε δε θεωρησα οτι εισαι γκεη, κι αν καποτε στο ειπα μπορει να ηταν για να σε πειραξω βρε χαζουλη :rainbow::rainbow::rainbow::oops::oops::oops:
Νομίζω ότι δεν είναι γνωστό ποιός τη σχεδίασε, που τυπώθηκε και πως διανεμήθηκε. Αν έχεις πληροφορίες πες, με ενδιαφέρει.
κουραστικό είναι, θα μπω στο σεξιον.........
κάπου εδώ να πούμε ότι το ταγκ to mouni tou ikonoklast ως το ποστ #27 λείπει από αυτό το θρεντ και η διαδικτυακή μας κοινότητα παρακολουθεί έντρομη καθώς θα ήταν από τις σπάνιες φορές που θα ήταν όντως αστείο
...aaaaand we're back to normal
ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ=ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Το καλύτερο παράδειγμα αντισεξισμού. ΚΥΡΙΟΣ.
meanwhile in italy...
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_15.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_02.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_04.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_06.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_07.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_12.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_21.jpg
http://acidcow.com/pics/20120213/nigerian_worker_23.jpg
''This is what the life of Nigerian sex workers in Italy looks like. Many girls come to Italy to sell themselves because it's the only way to earn some money for their families in Africa. Girls work and live on Italian roadsides.''
Δεν έχω, πάντως με μια πολύ πρόχειρη αναζήτηση στο γκουγκλ φαίνεται ότι το σλόγκαν αν μη τι άλλο έχει τέτοια (καταστασιακή) προέλευση, κάτι που φυσικά δεν πρέπει να εκπλήσσει.
https://circle.ubc.ca/handle/2429/10958
http://saeranv.blogspot.com/2009/05/...of-day_19.html
Όχι ότι έχει και καμία ιδιαίτερη σημασία, κουβέντα να γίνεται. Πάντως την αφίσα ΑΝΤΑΡΣΥΑ εξακολουθώ να τη βρίσκω κακή.
δεν μας γαματε και με τους καταστασιακους (θε μου, δεν πιστευω οτι το ειπα αυτο)
επι του παροντος, ο ικονοκλαστ τα ειπε φινα, ικονοκλαστ τα ειπες φινα! σε αλλα νεα, επειδη ειμαι μαυρος σεξιστης, εψαξα να πω τι απ'αυτα του μπινγκο εχω αρθρωσει ποτε στην ζωη μου. δεν βρηκα καποιο, αν θυμαμαι λαθος, τοτε σημαινει πως ειναι πολυ μακρινο για να το θυμαμαι. αν οχι, τι να κανουμε ειμαι σεξιστης. να πεθανω, ουτως η αλλως βαριεμαι.
το ζητημα οσον με αφορα ειναι το εξης: η "διαταξικοτητα" των φεμινιστικων κινηματων ειναι μια μαλακια και μιση. ισχυει σε μεγαλο βαθμο αλλα ακομα κι αυτο δικαιολογειται απο την περιθωριοποιηση που δεχονται οι αγωνες γυρω απ'το φυλο στα κοινωνικα κινηματα. κι αυτο ειναι μια πραγματικοτητα. στο μυαλο των κινηματων, για να σε εκμεταλλευονται εισαι ΑΝΤΡΑΣ, ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ και ΤΙΜΙΟΣ ΕΡΓΑΤΗΣ, φτιαγμενος απο σιδερο, σμιλεμενος απο ατσαλι. οτιδηποτε αλλο ειναι ψυχανεμισμα, να εχουν κατι να ασχολουνται οι "γυναικουλες" και οι "αδερφες".
η αφισα του πρωτου ποστ ειναι μια μαλακια και μιση και το δευτερο προσωπο ειναι το απαυγασμα της γραφικοτητας. συγκεκριμενα, ειναι στα ορια της χυδαιοτητας. παταει πανω στο χυδαιοτερο των φαινομενων, τον βιασμο και λες και δεν αντιληφθηκε κανεις απ'τους ιθυνοντες τι ειναι η κουλτουρα του βιασμου αλλα πρεπει καπου να ενταχθει κι αυτη, πεταει μια κενη ρητορια η οποια εχει δυο ειδων αποδεκτες:
α) εναν κοσμο που αντιλαμβανοταν αρχικα την κατασκευη της πατριαρχιας και εχει μπει και σε εναν προβληματισμο για το που εκτεινεται αυτη, φτανοντας συχνα στην ευρυτερη κριτικη του φυλου, γνωριζει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια των αγωνων των γυναικων και των ομοφυλοφιλων σε ολο τον 20ο αιωνα και προσπαθει να την προωθησει. αυτος ο κοσμος λοιπον, μπορει να μην ειναι οργανωμενος στις φεμινιστικες/κουηερ συλλογικοτητες (αλλωστε, απ'την στιγμη που δεν εχει ερθει σε πληρη ρηξη με την ετεροκανονικοτητα, αυτο θα ηταν κατ'ελαχιστο πατερναλιστικο), ωστοσο ενσωματωνει τα αναγνωσματα και τις συζητησεις του στην καθημερινη ζωη: θιγεται οταν βλεπει τις γυναικες να σωπαινουν μπροστα στους αντρακλες ή στις παντος ειδους αρρενωπες συμπεριφορες (ατομικες και συλλογικες), γινεται εξω φρενων οταν βρισκεται αναμεσα σε κυκλους που λενε "ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΚΟΜΟΥΝΕΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ" και μεσα στην ολη κατασταση, το μονο που μπορει να κανει ειναι να υπερασπιζεται τετοια συμπερασματα με μορφη αξιων στην προσωπικη του ζωη, να μην δεχεται την περιθωριοποιηση των αγωνων γυρω απ'το φυλο και - βλεποντας μια τετοια αφισα - να νιωθει βαθιες τυψεις και να καθεται να στενοχωριεται για την καθε σεξιστικη του αποκλιση. αυτο ομως, αφορα εναν κοσμο που - εχοντας παντα ωφελιμη την αυτοκριτικη - ειναι ηλιθιο να ειναι ο σκοπος να του κινηθουν οι τυψεις.
β) στον μεσο μαλακα τον αντρακλα, ανεξαρτητως βιολογικου φυλου, που κοιταει την αφισα και λεει "α... οκ... εγω σκεφτηκα να βιασω καμια;... οχι... οκ, κουλ ειμαι", οπου και χανεται ολη η χρησιμοτητα της κριτικης: να μπορεσει αυτος ο μεσος μαλακας να καταλαβει οτι για να φτασει ο παραδιπλα να βιαζει, ο μεσος μαλακας της ιστοριας μας εχει σωπασει την ΓΚΟΜΕΝΑ του επειδη αυτη ειναι λαθος το γυναικακι, εχει πεταξει τον πουτσο του μπροστα ως βιογραφικο για να εμπνευσει τους γυρω, εχει δηλωσει ποια ειναι η αληθεια, ποια δεν ειναι η αληθεια και επειδη ειναι κουλ και ξεκαθαρισμενος, τι δεν ξερει οτι ειναι η αληθεια.
η αφισα περιθωριοποιει τον πρωτο και δεν λεει τιποτα στον δευτερο.
οι βιασμοι συνεχιζουν ακαθεκτοι. η καταδικη τους αναγεται σε μια κουλ γραφιστικη.
Σιγά την κουλ γραφιστική, δεν έχω ξαναδεί χειρότερη χρήση ελληνικής Helvetica.
Κατα τ'άλλα το σχήμα α-β που περιέγραψες κουμπώνει άψογα σε όλες τις αφίσες που έχεις ποστάρει στο Αφίσες θρεντ. Και το «στο μυαλό των κινημάτων ισχύει αυτό κι αυτό» είναι αστείο.
καταστασιακοι , ρεβισιονιστες , οπορτουνες , συλλογικοτητες , ετεροκανονικοτητες , σε 30 χρονια απο τωρα θα χει το φορα γεμισει βουλευτες το ελληνικο κοινοβουλιο !
Μy 2 cents. εννοιες οπως φεμινισμος θα επρεπε να πιανονται με χειρουργικά γάντια όταν αρχίζουμε τις γενικευσεις και τους παραλληλισμούς με bingo και τα αλλα περίεργα που λέτε που ούτε καν μπαίνω στον κόπο να τα ψαχουλεψω. ο αλλος εβαλε το προβοκατορικο φεμινισμος = κομπλεξ για μια αφίσα και πέφτει ένας ένας στην παγίδα να εξηγεί γιατί και πως βγάζοντας την ουρά του έξω απ'τα όρια του σεξισμού, ή ακόμα χειρότερα, μεταμφιέζοντας τον σε ''συνειδητοποιημένο'' σεξισμό. το θέατρο του παραλόγου γενικά. ειδικά με τον κάλκι που ψάρωσε και εγραψε και εκθεση για μια αφίσα την οποία σίγουρα αυριο μεθαυριο θα την χρησιμοποιεί σαν επιχειρημα κατά του φεμινισμού, τον οποίον τόσο πολύ αγαπά γιατί αποσπά τον κόσμο απ'την πραγματική ισότητα η οποία διακρίνει ούτως η άλλως το όραμα σας αλλά και των μεγάλων οραματιστών σας (όλοι άντρες) για μια ουσιαστικά καλυτερη κοινωνία. θυμαμαι δε τον ίδιο χρήστη να διακωμωδεί σε εμάς τους υπεράνω του φόρουμ μια φωτογραφία διαμαρτυρίας ''φεμινιστριών'' με τα γραφικά συνθήματα και τα όλα τους. και λίγο πιο κάτω ο πάντα καννιβαλος gg να σχολιάζει κάτι για τις τρίχες τους. πόσο για τον πούτσο ειναι αυτές οι πυροβολημένες παιδιά;
το οτι ο φεμινισμος ωφέλησε μονάχα την μεσαία τάξη λευκών αμερικανίδων όταν πρωτοξεκίνησε είναι ένα χειροπιαστό (και χιλιοφορεμένο) επιχείρημα κατά του κινήματος το οποίο είναι πολύ πιο ουσιαστικό από από τις γενικότητες περί ταξικής πάλης, ασχέτως αν αυτή το υπονοοεί. το σημαντικότερο επίτευγμα όμως του φεμινισμού ήταν πως ήταν ένα μέσο αφύπνισης συνειδήσεων. και ως αυτό άλλαξε δραματικά την ροή της ιστορίας του περασμένου αιώνα κυρίως στον δυτικό κόσμο.
εγώ όμως έχω χαθεί και θα ήθελα κάποιος να μου πει καλοπροαίρετα τι κάνουμε εδώ μέσα γιατί μπορεί να το πήρα λάθος. κράζουμε τον φεμινισμό σαν πολιτικό κίνημα; σαν φιλοσοφικό; κράζουμε όσες/ους λένε ότι ειναι φεμινιστριες/ες; είστε τόσο μαρξιστές που τα βρίσκετε πασέ όλα αυτά; θα λέγατε τα ίδια αν είχατε μουνί; (δεν έχετε, ρητορική η ερώτηση).
:φεησπαλμ:
τα διαβασα τα ποστ σου με προσοχη βρε παραπονιάρη. μιλάω για τον κάθε πολιτικο σχηματισμο με προσχημα τον φεμινισμο και συγκεκριμένα απο που προέρχεται η αφισα με τις γενικευσεις που ακολουθούν.