posoi kamenoi exete?
meta apo to last fm thread, allo ena polu sovaro topic lol
Printable View
posoi kamenoi exete?
meta apo to last fm thread, allo ena polu sovaro topic lol
Einai emetiko to facebook e...
Quote:
Originally Posted by Roswell47
gamaei to facebook. exw vrei kamia 15aria simmathites mou ap to dimotiko k tha kanoume reunion k tha thimithoume ta palia. episis exei k groups pou mporeis na kaneis tzoin opws to "porwmenoi me to diafanes peritiligma me tis fouskales pou kanoun tsoukou-t". einai k ligo sixameno omws
μην είμαστε υποκριταί, και το myspace που για αρκετό καιρό ήταν δημοφιλέστερο είναι διπλά σιχαμένο. το fb είναι όπως έπρεπε να είναι το myspace. προτείνω μάλιστα να καταργηθούν στο myspace όλες οι σελίδες πλην των συγκροτημάτων, αμε. και να πάνε στο facebook. :lsd:
Kala kala
τιντούτο;
μαλακία για να περνάει η ώρα.
Quote:
Originally Posted by Pitsadoros
Quote:
Originally Posted by LokiTricksterGod
Καλά δεν είναι το ίδιο με myspace και λοιπά, το facebook είναι πιο πολύ για pr και πιο γιάπικο και πιο real name φάση και πιο χαφιεδιλίκι απο τις επιχειρήσεις και πιο gay college social networking. Επίσης όλα τα profs είναι private, πράγμα τελείως μούφα γιατί δεν μπορείς να περιεργαστείς πως έγινε η random γκόμενα απο το λύκειο και την πέτυχες επειδή έχει μπει με αλη8ινό όνομα και όλοι οι φίλοι της είναι δαπίτες (πράγμα το οποίο μπορείς να κάνεις still στο hi5). Επίσης τα applications είναι για τελείως κα8υστερημένους και άχρηστα και κρασάρουν τον firefox. Επίσης γενικά δεν έχει καμία απολύτως άλλη χρησιμότητα για αν8ρώπους που δεν ειναι κα8υστερημένοι, χαφιέδες, γιάπηδες, μέλη του BEST ή άλλου διε8νούς προγράμματος που ανταλλάσουν φωτογραφίες με τους νέους βλάκες δανούς και βιετναμέζους φίλους τους, τους συγγενείς πρώτου και δεύτερου βα8μού όλων των παραπάνω.
Παρολαυτά εγώ απέκτησα πρόσφατα, είμαι ο judas priestley, κάντε με add γιατί δεν έχω φίλους.
egw 8a se kanw add otan apokthseis wraia mounakia files ontas rock star
egw apo tote pou exw valei pet sto fb mou den mporw na 3ekolisw
εγώ μπήκα στο facebook για να ξεκολιάσω αλλά παπάρια
συμφωνω με pitsadoro για οτι ειπε σχετικα με facebook και με LokiTricksterGod για οτι ειπε σχετικα με myspace
ό,τι έγραψε ο sikonoklast πλην κάτι ακατάληπτα νερντιστικα
γράφτηκα κι εγώ εκεί μπας και βρω συμμαθητάς και συν-φαντάρους
αλλα τους μεν 1ους δεν τους βρήκα, τους δε 2ους συνειδητοποίησα πως δεν θυμάμαι τα επώνυμά τους
και καθώς το όλο πράγμα είναι εμετικό, έσβησα το account μου σε 2-3 μέρες
καμια σχεση με το φανταστικο μαισπει
Quote:
Originally Posted by Raven Lord
τουλάχιστον οι φασίστες του facebook δεν αφήνουν τον κάθε καθυστερημένο να κάνει την σελίδα του τσίρκο!
απ'την άλλη αφήνουν τον κάθε καθυστερημένο να φτιάχνει τα δικά του νέα, φρέσκα, διασκεδαστικά apps και να κάνει τη σελίδα του τσίρκο.
χμμμ.
:behead: και στα δύο τελικά.
Κακό είναι αυτό. Τουλάχιστον οι σελίδες τσίρκο σε προειδοποιούν για το πόσο ηλίθιος είναι κανείς.Quote:
Originally Posted by LokiTricksterGod
Εμένα μ αρέσει. Έχω βρει συμμαθητές από δημοτικό κ γυμνάσιο-λύκειο που είχα να μάθω νέα τους χρόνια κ κρατάω μια Α επαφή. Από το τπτ το προτιμώ έτσι. Ε κ ορισμένες applications (traveller IQ πχ) αξίζουν.
εν τω μεταξυ, ολοι μα ολοι που εχουν προφιλ βρισκουν παλιους συμμαθητες και φιλους και αναρωτιεμαι ποσες ωρες μπορει να περναει καποιος μπροστα στη μαλακια για να τους ανακαλυπτει αναμεσα σε χιλιαδες χρηστες. υπαρχει καποιο φιλτρο ξερωγω που να σου λεει, διαλεξε 4ο γυμνασιο πατρας, τμημα ταδε, προεδρος τμηματος, χρονια. που εχει φτασει το σοσιαλ νετουορκινγκ.
εγω δεν εχω, αλλα εχω μια φιλεναδιτσα που εχει και απαρεντλι αμα δεν τους βρεις εσυ, θα σε βρουνε οι αλλοι και για μενα αυτο ειναι το πιο ανησυχητικο :!:
nai uparxoun group sxoleiwn,kafetereiwn kai bar,panepistimiwn klp gia na tous breis.
pio apla briskoume enan duo summathites pou thumomaste k apo autous tsimpame k tous upoloipous tis taksis
einai ligo megalo alla tespa, egw exw....Quote:
από τον "Ελεύθερο Τύπο" (Σάββατο 1 Μαρτίου 2008) :
"Cover Story- Τεχνολογία
Στο facebook έχω μόλις 30 φίλους. Αυτό δεν είναι απαραιτήτως κακό, αρκεί να πιστεύεις πως διαθέτεις περισσότερους στην πραγματική ζωή. Η καλή υπηρεσία μού προώθησε μία διαφήμιση με την οποία με προτρέπει να αγοράσω ένα βιβλίο προκειμένου, εύκολα και γρήγορα, να διπλασιάσω τον αριθμό των ηλεκτρονικών μου φίλων. Δεν θέλω, αν και για τα ήθη του δικτύου θα έπρεπε. Είναι, τουλάχιστον, υποτιμητικό να διαθέτεις μόλις 30 φίλους σε ένα περιβάλλον 60 εκατομμυρίων ανθρώπων. Το facebook θα ήθελε να γίνουμε όλοι φίλοι μεταξύ μας. Ει δυνατόν, όλοι οι άνθρωποι που περπατούν και αναπνέουν στον πλανήτη.
Να αναρτήσουμε φωτογραφία, στοιχεία ταυτότητας και να συμμετέχουμε με χαρά στις ηλεκτρονικές εφαρμογές που μας ζητούν να δηλώσουμε ποια είναι η αγαπημένη μας στάση στο σεξ. Εκ των πραγμάτων, για αρκετούς ανθρώπους που περνούν τη μέρα τους στο facebook η αγαπημένη τους στάση είναι το 11, κοινώς δύο κορμιά παραλλήλως ξαπλωμένα χωρίς καμία απολύτως επαφή. Αλλά, μισό λεπτό, εδώ χρειάζονται κάποιες εξηγήσεις, αν και όσοι δεν γνωρίζετε τι ακριβώς είναι το facebook θα ήταν καλύτερο να προσπεράσετε το κείμενο.
Όμως, σας θέλουμε εδώ. Το facebook, λοιπόν, περιγράφεται εύσχημα ως μια υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι μπορούν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, να δημιουργήσουν καινούργιες σχέσεις, να συγκροτήσουν ομάδες κοινού ενδιαφέροντος. Ο μέσος χρήστης ξοδεύει 20 λεπτά τη μέρα στο facebook. Τις τρεις πρώτες εβδομάδες, όμως, διαθέτει ώρες ολόκληρες αναζητώντας φίλους και ανταλλάσσοντας μηνύματα. Αυτή είναι η καλή επεξήγηση της υπηρεσίας. Η κακή λέει πως το facebook είναι ένα παγκόσμιο φακέλωμα προς χάρη των μεγάλων πολυεθνικών και των διαφημιστών, που αποθεώνουν τα εξειδικευμένα δημογραφικά στοιχεία. Φιλικό στο χρήστη. Μπορείτε να δημιουργήσετε μία προσωπική σελίδα, η οποία ουσιαστικά υποδηλώνει το δικτυακό σας στίγμα. Αν θέλετε, όμως, να σας βρουν οι παλαιοί συμμαθητές και οι φίλοι, είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε το όνομα που αναγράφεται στην ταυτότητά σας. Για πρώτη φορά στην Ιστορία τόσα εκατομμύρια άνθρωποι έδωσαν με προθυμία το αληθινό τους όνομα σε ένα μέσο που είναι προσβάσιμο από όλους. Η εγγραφή, όμως, δεν μπορεί να γίνει χωρίς μία έγκυρη ηλεκτρονική διεύθυνση. Έχουμε, λοιπόν, περίπου 60 εκατομμύρια ονόματα που αντιστοιχούν σε ίδιο αριθμό ηλεκτρονικών διευθύνσεων. Το σύστημα σε προτρέπει να αναρτήσεις τη φωτογραφία σου και φωτογραφίες φίλων.
Χαριτωμένο; Όχι και τόσο. Το facebook είναι η μεγαλύτερη φωτογραφική βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε ποτέ.
Στους υπολογιστές του είναι αποθηκευμένες
2 δισεκατομμύρια φωτογραφίες, ούτε το σύστημα συνοριακών ελέγχων των ΗΠΑ δεν έχει τόσες. Μέχρι να διαβάσετε αυτήν την πρόταση στη βάση θα έχουν προστεθεί εκατοντάδες χιλιάδες φωτογραφίες. Κάθε μέρα 14 εκατομμύρια φωτογραφίες εμπλουτίζουν το φωτογραφικό άλμπουμ της υπηρεσίας. Η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών έχει τοποθετήσει προσωπική φωτογραφία. Μπορεί να είναι και η δική σας κάπου εκεί, εν αγνοία σας και μάλιστα ταυτοποιημένη στο πρόσωπό σας. Πώς; Κάποιος φίλος σας «ανέβασε» φωτογραφία σας στο προσωπικό του άλμπουμ, χρησιμοποίησε τη δυνατότητα λεζάντας και έτσι όταν ο δείκτης του mouse περάσει πάνω από το πρόσωπό σας, αποκαλύπτεται και το όνομά σας. Οι χρήστες έχουν κάποιους περιορισμούς στην περιήγηση των προφίλ. Ούτως ή άλλως, δεν μπορείς να βουτήξεις σε εκατομμύρια εγγραφές, θα πνιγείς. Αλλά το facebook μπορεί να τους δει όλους. Και να τους περάσει από λεπτό κόσκινο. Ως υπηρεσία είναι εξαιρετικά εύχρηστη ως και χαριτωμένη.
Διατίθεται ένα πλήθος εφαρμογών με τεστ προσωπικότητας, τα οποία σου αποκαλύπτουν πόσο καλός εραστής είσαι ή σε ποιο είδος καταστροφής αντιστοιχείς. Για να δεις, όμως, τα αποτελέσματα, θα πρέπει να καλέσεις και άλλους είκοσι φίλους να ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι, δηλαδή να χρησιμοποιήσουν την ίδια εφαρμογή. Έτσι, όσο εσύ απαντάς σε ερωτηματολόγια για να μάθεις με ποιον τρόπο φιλάς, προσφέρεις στην καλή υπηρεσία την ευκαιρία να μάθει όχι μόνο τα δημογραφικά σου στοιχεία, αλλά και από ποιο πλευρό κοιμάσαι το βράδυ. Και φαίνεται ότι κοιμάσαι βαθιά.
Δωρεάν τυρί
Το facebook δεν κρύβει πως δωρεάν τυράκι σερβίρεται μόνο σε ποντικοπαγίδες.
Οι μεγαλύτερες εταιρίες μετρήσεων συνεργάζονται μαζί του, όπως, βέβαια, και οι ισχυρότερες πολυεθνικές, αφού διαπιστώνουν ότι μπορούν να κατευθύνουν τη διαφημιστική τους καμπάνια στο πλέον εξειδικευμένο κοινό που δημιουργήθηκε ποτέ. Ήδη οι μεγαλύτερες εμπορικές επωνυμίες του πλανήτη έχουν υπερήφανα ανακοινώσει τη συνεργασία τους με την υπηρεσία. Μπορείτε, όμως, να δοκιμάσετε και εσείς να διαφημιστείτε σε κοινό της επιλογής σας με προσιτό κόστος. Η διαφημιστική πλατφόρμα του facebook είναι τόσο έξυπνη που το μήνυμά σας θα φτάσει μόνο στους σωστούς αποδέκτες. Μεταξύ μας, πρόκειται για ένα τεράστιο πείραμα του σύγχρονου καπιταλισμού. Μπορείς να κάνεις λεφτά από τη φιλία; Ναι, μπορείς, αρκεί να αντικαταστήσεις τα λόγια από τον ήχο του πληκτρολογίου. Αρκεί να δείξεις πως το εύρος της δικτυακής κοινωνικότητας είναι σημαντικότερο από την ουσία της πραγματικής επαφής. Έτσι, διαβάζουμε στις τελευταίες μελέτες για το φαινόμενο πως η επιτυχία του βασίζεται στην τάση των ανθρώπων να ομαδοποιούνται και να μιμούνται ο ένας τον άλλο. Ο ένας φίλος προσελκύει τον άλλο. Για τις νεαρές ηλικιακά ομάδες η εγγραφή στο facebook είναι τόσο απαραίτητη όσο η κατοχή κινητού τηλεφώνου. Αφού είναι όλοι εκεί! Οι άνθρωποι λένε τα πάντα στο facebook και τα υπογράφουν με το πραγματικό τους όνομα, την ηλεκτρονική διεύθυνση και τη φωτογραφία τους. Και το facebook διαθέτει τεράστια μνήμη και όλη την καλή διάθεση για να συνεργαστεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αν του ζητηθεί. Δεν χρειάζεται να σας το πει κάποιος τρίτος, το λέει και η άδεια χρήσης της υπηρεσίας, εκείνο το μακρύ κείμενο κάτω από το οποίο πάντα δηλώνουμε πως συμφωνούμε με όσα γράφει. Μεταφράζουμε: «Όταν χρησιμοποιείτε το facebook ίσως δημιουργήσετε το προσωπικό σας προφίλ, σχέσεις, ανταλλάξετε μηνύματα και κάνετε χρήση των εφαρμογών του διοχετεύοντας προσωπικές πληροφορίες σε διάφορα κανάλια. Εμείς συλλέγουμε αυτές τις πληροφορίες για να σας προσφέρουμε εξατομικευμένες εφαρμογές». Τι μας λέει; Πως επεξεργάζονται προσωπικά στοιχεία. Το κάνουν όλοι, αλλά στο facebook οι χρήστες κάνουν μια καθημερινή online ψυχανάλυση καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους ακόμα και για τα πλέον προσωπικά θέματα.
Το facebook δεν χρειάζεται να δημιουργεί περιεχόμενο για να προσελκύσει χρήστες. Οι χρήστες δημιουργούν περιεχόμενο και αυξάνουν τον αριθμό των συνδέσεων. Το facebook μόνο ρωτάει με έξυπνο τρόπο.
Ρωτάει αλλά δεν ξεχνάει:
«Όταν τροποποιείτε τις προσωπικές πληροφορίες που έχετε διαθέσει, το facebook κρατάει αντίγραφο των προηγούμενων πληροφοριών για ένα εύλογο χρονικό διάστημα». Ευτυχώς, όμως, μας λέει πως πρέπει να έχουμε κατά νου ότι τα προσωπικά μας δεδομένα μπορεί να εκτεθούν σε κακόβουλα μάτια: «Δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι τα προσωπικά σας δεδομένα δεν θα εκτεθούν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα. Αντιλαμβάνεστε και αποδέχεστε ότι ακόμα και αν διαγράψετε τις προσωπικές σας πληροφορίες, αυτές μπορεί να έχουν μείνει αποθηκευμένες σε σελίδες τρίτων». Θέλετε ένα παράδειγμα; Πολύ πρόσφατα γόνοι γνωστών πολιτικών και επιχειρηματικών οικογενειών της χώρας είδαν να ξετυλίγεται στις σελίδες κυριακάτικης εφημερίδας όλο το κουβάρι των κοινωνικών γνωριμιών τους. Οι περισσότεροι χρήστες δεν αξιοποιούν τη δυνατότητα να απομονώσουν το προφίλ τους, επιτρέποντας την προβολή του μόνο στους φίλους τους.
Αν, όμως, έχουμε να κάνουμε με εξουσιοδοτημένες κρατικές υπηρεσίες των ΗΠΑ, τότε το facebook θα χαρεί να εξυπηρετήσει:
«Χρησιμοποιώντας το facebook συμφωνείτε στη μεταφορά προσωπικών σας δεδομένων στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Μπορεί να υποχρεωθούμε να διαθέσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία έπειτα από νομικές αιτήσεις ή δικαστικές αποφάσεις. Αυτό μπορεί να σημαίνει τη διανομή πληροφοριών σε τρίτες εταιρίες, δικηγόρους ή πράκτορες κυβερνητικών υπηρεσιών».
Στο facebook θα παραμείνεις έστω και νεκρός. Μπορεί να ακούγεται γλυκό καθώς οι φίλοι σου σπεύδουν στη σελίδα σου και γράφουν διάφορα όμορφα, αλλά από ένα σημείο και μετά γίνεσαι ένας ηλεκτρονικός βρικόλακας. Η υπηρεσία θέλει στοιχεία και ένα φορτίο χαρτιά για να διαγράψει το προφίλ ενός ανθρώπου που πέθανε. Ίσως να είναι, τελικά, η σύγχρονη εκδοχή της έννοιας για τη μετά θάνατο ζωή, που μπορεί να είναι και καλύτερη από μια ζωή στο facebook.
Οι άνθρωποι πίσω από το facebook
Το facebook δεν πωλείται, τουλάχιστον προς το παρόν. Η κεφαλαιοποίησή του αποτιμάται στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια. Έχει προσελκύσει τις μεγαλύτερες εταιρίες της δικτυακής οικονομίας, αλλά περιόρισε τη συμμετοχή τους σε μικρό ποσοστό των μετοχών. Ακούστηκαν αρκετές ενδιαφέρουσες φήμες περί εξαγοράς, αλλά καμία δεν ανταποκρίνεται, όπως φαίνεται, στην αλήθεια. Εξίσου ενδιαφέρουσα, όμως, είναι η πραγματικότητα για τη μετοχική σύνθεση της εταιρίας. Ο σταρ, αυτός που αναλαμβάνει να δανείζει πρόσωπο και φωνή στο facebook, είναι ο Μαρκ Ζούγκεμπεργκ, ο πρώην φοιτητής που δημιούργησε την υπηρεσία. Ο ίδιος έχει κατηγορηθεί πως «έκλεψε» την ιδέα από μια άλλη υπηρεσία. Στο διοικητικό συμβούλιο υπάρχουν άλλοι δύο άνδρες. Ο Τζιμ Μπρέιερ, που εκπροσωπεί ένα venture capital, και ο Πίτερ Θίελ. Ο Θίελ ξέρει από επενδύσεις. Είχε συμμετάσχει στη δημιουργία της πετυχημένης υπηρεσίας ηλεκτρονικών πληρωμών, του paypal. Έτσι, δέχθηκε να τοποθετήσει και 500.000 δολάρια στο facebook. Σήμερα το μερίδιό του αξίζει πάνω από 1 δισ. δολάρια.
«Μπορείς να έχεις μια τράπεζα που δεν κινδυνεύει από επανάσταση, αρκεί να την εγκαταστήσεις στο Βανουάτου», λέει ο Θίελ, που λατρεύει τους φορολογικούς παραδείσους και μισεί τους φόρους. Δεν είναι ο μόνος που το πιστεύει. Πιστεύει και άλλα. Πως ο ιδανικός κόσμος είναι έξω από τα όρια του πραγματικού, είναι εικονικός και ελέγχεται από μηχανές με νοημοσύνη υψηλότερη της ανθρώπινης. Αν πείτε πως λέει βλακείες, θα σας απαντήσει ότι με κάτι τέτοια έγινε πλούσιος και δεν θα έχει άδικο. Ας δούμε και το τρίτο μέλος του διοικητικού συμβουλίου, τον Τζιμ Μπρέιερ. Ο Τζιμ, μέσω των συμμετοχών του σε άλλες εταιρίες, είναι στενά, πολύ στενά, συνδεδεμένος με την Q-Tel. Τι είναι πάλι αυτό; Είναι ένα venture capital, ένα επενδυτικό κεφάλαιο, που ελέγχεται, επισήμως, από τη CIA. Σκοπός του είναι να συνδέει την καλή υπηρεσία με την τεχνολογία αιχμής, επενδύοντας σε εταιρίες με αντικείμενο χρήσιμο για τα ζωτικά συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Αν μη τι άλλο, φακέλωμα τέτοιου μεγέθους έχει και ενδιαφέρον, αλλά και ζωτική χρησιμότητα για τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών.
"
Έρευνα...
...που πραγματοποιήθηκε σε αμερικανικά πανεπιστήμια έδειξε πως το facebook είναι το δεύτερο πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο, μαζί με το σεξ και την μπίρα. Πρώτο είναι το ipod. Κάθε μέρα 200.000 άνθρωποι δημιουργούν σελίδα στην υπηρεσία. Κάθε χρήστης «ανεβάζει» κατά μέσο όρο 44 φωτογραφίες συνδεδεμένες με το προφίλ του. Το facebook είναι ο έκτος δημοφιλέστερος δικτυακός τόπος στο Internet. Χώρες με τους περισσότερους χρήστες: ΗΠΑ, Καναδάς, Βρετανία, Αυστραλία, Τουρκία.
τουλάχιστον δεν έχω καμία σχέση με "τον μέσο όρο"
ntaks egw to svisa... oxi gia ti gamiola ti CIA alla giati den eixe na mou prosferei TIPOTA
axaxaxaxaxaxa!!!!!!!!!!!
kala re mage eisai apisteutos!!!!!!!!!!!!!
postareis ena keimeno me 3454534 arnitika gia to facebook kai sto telos enw perimenw na diavasw "ante me ti malakia" diavazw "egw pantws exw"...!!!!
eides :twisted: :twisted:
basika den exw balei pola oute to onoma. to exw giati exei o bro mou apo agglia kai postarei photos ekei. e3alou den m'aresei to user interface kai se prizei kai olos o kosmos me ta applications tou!
pantws an to vgalw to mounaki tha lew zhtw to facebook trelo mounaki tha vgw me to sk
alla an exeis gomena kai exeis kai alles einai provlima....
san ta kinhta lol
Τρελό γέλιο στο facebook έχουν τα άπειρα καμμένα group τύπου "I like seatbelts because they make boobs look bigger", "I flip my pillow over to the cold side", "Nazi's suck, but the army of the Third Reich was awesome", "Don't free Tibet because the Dalai Lhama is an asshole dictator" κλπ.
Το άρθρο με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις πάντως.
Ο υπερΠόκος σας γαμάει καλα.
Είμαι αυτοφακελωμένος.
liwnwQuote:
Originally Posted by Odonian
οφφ παω να βρω το γκρουπ που λεει οτι γυρναει το μαξιλαρι απο την αλλη πλευρα...αν καταλαβα καλα....
/join
ον: εχω αλλα δεν δινω και πολυ σημασια...
group gia latres gynaikias masxalhs yparxei?
Πρόχειρα υπάρχουν τα εξής:
Woman with stellar armpit hair
81 μέλη
I FUCKIN' LOVE ARMPIT HAIR
67 μέλη
Armpit fuckers ASSEMBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13 μέλη.
:shock:
Κοίτα, αν δεν είσαι του mainstream υπάρχουν και πιο αλη8ινοί και ειλικρινείς όπως το διμελές The Global Armpit Fetish Group.
Υπάρχουν επίσης και πιο ελιτιστές όπως οι ANYONE WHO HAS A MOLE IN THEIR LEFT ARMPIT IS AUTOMATICALLY CONSIDERED COOL.
Το οποίο είναι private και έχει description:
If you don't have a mole in your LEFT armpit...don't bother. We don't want to accept you.
Exw shmadi gennhshs sthn deksia masxalh
so uncool.
Εγώ γράφτηκα για να κάνω νέες φίλες και να βλέπω φωτογραφίες από τις παλιές φίλες μου αλλά όλο και κάτι μπάκουροι σκάνε μύτη και με θέλουν για φίλο οπότε εφαρμόζω το πολύ χρήσιμο κουμπάκι του ignore.
Δεν έχω όρεξη να έχω φίλους εκεί μέσα, μη τρελαθούμε.
Απορώ πόσοι γκέηδες υπάρχουν εκεί έξω όμως.....
Den exw.