Printable View
τελείως αδιάφορο ζήτημα.
να ονομαστεί μακεδονία η φύρομ και να ανοίξουν τα συνορα όσο πιο πολύ γίνεται
oikologo oikonomiko imperialisti proti fora vlepoQuote:
Originally Posted by Candiru
τα σύνορα για το κεφάλαιο ποτέ δεν ήταν κλειστά, για τους πολίτες είναι μόνοQuote:
Originally Posted by katwrimos
ego aplos paratiro ti simptosi ton apopseon sou me tis apopseis tou liakopoulou...Quote:
Originally Posted by Candiru
ναι ρε κατώριμε αλλά εσύ είσαι νεοφιλελεύθερος συνασπισμένος σταλίνας.
neofileleftheros sinaspismenos stalinas? Eimai ola mazi tautoxrona i ti mera molis ksypnao rixno ena zari pou mou dixnei ti apo ta tria eimai ekeini ti mera?Quote:
Originally Posted by Ubu Roi
δεν εννοώ υπό ελληνική κυριαρχία, εννοώ κάτι όπως η ευρωπαΊκή ένωση, ή μια ομοσπονδία, εντάξει απέχει πολύ από την πραγματικότητα, όμως σκέψου ότι η ελλάδα από την μεριά της ΑΚΟΜΑ δεν επιτρέπει στους υπεργηρους μαχητες του ΔΣΕ που δεν είναι έλληνες στο γένος να έρθουν να πεθάνουν ή έστω να δουν την χώρα που γεννήθηκαν για τελευταία φορά.Quote:
Originally Posted by katwrimos
αν γουσταρεις αλαβάνο είσαι και τα τρία μαζί :DQuote:
Originally Posted by katwrimos
είσαι όλα μαζί ταυτόχρονα...............
yeah! The verdict!!Quote:
Originally Posted by Ubu Roi
Candirou os stalinikos se katadikazo se egklismo se stratopedo sti siviria, opou os neoliberal tha sou epivalo na anapneeis ta kausaeria ergostasion elegxomenon apo poliethnikes eno paralila os sinaspismenos tha sou stelno anarxikous na sou kaine to amaksi.
Oriste, problem solved.
εμένα δε με νοιάζει.κι ούτε εσάς θα έπρεπε να σας νοιάζει.ας ονομαστούν και λακεδαίμων!από κει και πέρα ναούμε όποιος ταυτίζεται με εθνικισμούς αλλωνών για να μην είναι με τον δικό του εθνικισμό είναι καντίρου!και στην μακρά πορεία ενσωματώνεται και από τον ένα εχθρό,τον ιμπεριαλισμό.
Άτοπο το τελευταίο κατώριμε, δεν οδηγάει, είναι... ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ!
h makedonia einai Souhdikh
Τι σημασία έχει, κάποτε όλοι οι άνθρωποι θα πεθάνετε.
μια πολύ αποκαλυπτική συνέντευξη κάποιου που έχει μελετήσει τον μακεδονικό αγώνα μέσα από πηγές και αρχεία της εποχής.
http://athens.indymedia.org/front.php3? ... _id=698548
Mε φωνάξατε?????Quote:
Originally Posted by katwrimos
Diabase kaneis to keimeno?
Makedonia mexri tin Asia :o
...to androeides tou Johnny Walker?!Quote:
Originally Posted by Deggial
http://www.flagline.com/images/lpg/ratm(fist).JPGQuote:
Originally Posted by Deggial
ποια αυτονομη Κρητη ωρε μουλαρογαιδουρο?
ωραίο το αρθράκι, μάθαμε πως είμαστε και ρουμάνες.
αδράξτε την ψυχεδέλεια:
http://www.geocities.com/makedonia00...greek_anim.gif
γιατι ποιος κρατικος μηχανισμος ελεγχει περιοχες οπως ανωγεια,μεσσαρά,παλαιοχωρα?μηπως η αστυνομια?Quote:
Originally Posted by One Colour Black
Να παιδί!Quote:
Originally Posted by Griffith
μου μυριζει φεηκ
ωχ, ρεφορμόπουστας :!:
Οχι.Τις ελεγχει η τοπικη μαφια με τις ευλογιες του κρατους.Αυτο κανει την Κρητη αυτονομη?Quote:
Originally Posted by attila
οτι ναναι
Από τον Ιό του σαββάτουQuote:
Αποκάλυψη για την «επιστημονική» πλαστογράφηση ιστορικών ντοκουμέντων σε συνέδριο στη Φλώρινα
Η αλήθεια άργησε 16 χρόνια
Tην ώρα που τα λόμπι των επαγγελματιών εθνικοφρόνων της πολιτικής και της δημοσιογραφίας αναμασούν τα στερεότυπα περασμένων δεκαετιών για τους «προαιώνιους εχθρούς» και τον «από βορράν κίνδυνο», η ευχάριστη έκπληξη έρχεται από τον ακαδημαϊκό χώρο που τόσο έχει συκοφαντηθεί τελευταία με αφορμή το βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού.
Ένα συνέδριο που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας στη Φλώρινα την περασμένη βδομάδα (βλ. διπλανή στήλη) έγινε αφορμή για μια πρωτοφανή στα ελληνικά δεδομένα πράξη «επιστημονικής αυτορρύθμισης».
Μας είχε προϊδεάσει η τοποθέτηση στην προμετωπίδα του προγράμματος της γνωστής υποθήκης του Διονυσίου Σολωμού «Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθινό». Αλλά και η εισαγωγική ομιλία του κοσμήτορα της Παιδαγωγικής Σχολής καθηγητή Μίμη Σουλιώτη ήταν αξιοπρόσεκτα σαφής: «Η Φλώρινα, όπως και όλη η Ελλάδα και όλη η Τουρκία, πέρασαν έναν αιώνα εθνοκάθαρσης. Όπως έχουμε πολλές φορές δίκιο να παραπονιόμαστε για όσα κτίρια -όπως εκκλησίες- έχουν ταλαιπωρηθεί στη γειτονική χώρα, έτσι πρέπει να αντικρίσουμε επιτέλους και τι κάνουμε εμείς στη δική μας μικρή πόλη. Τι αφήσαμε εμείς από τα δύο τούρκικα νεκροταφεία και το ένα των ντερβίσηδων (όπου είναι σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος), τι αφήσαμε από τα εφτά τζαμιά, τι αφήσαμε απ' αυτό το βαλκανικό άρωμα της πόλης. Ημασταν κι εμείς πολλές φορές εξίσου σκληροί όσο οι γείτονές μας, είτε οι ανατολικοί είτε οι βόρειοι».
Κορυφαία στιγμή του συνεδρίου υπήρξε χωρίς αμφιβολία η ανακοίνωση του καθηγητή Γλωσσολογίας Κ.Δ. Ντίνα με τίτλο: «`Διανομή των ελληνορθοδόξων οικογενειών της πόλεως Φλωρίνης εις τέσσαρας ενορίας'. Σχολιασμένη (επαν)έκδοση της απογραφής του ελληνορθόδοξου πληθυσμού της Φλώρινας από τον Μητροπολίτη Μογλενών και Φλωρίνης Ανθιμο». Οπως εξήγησε ο ομιλητής, ο αρχικός του στόχος ήταν να ξαναδεί από γλωσσολογική και κοινωνιογλωσσολογική ματιά ένα ντοκουμέντο ήδη δημοσιευμένο στον εορταστικό τόμο (τ. 207-210, 1991) του ημικρατικού περιοδικού «Αριστοτέλης» (Σ. Ηλιάδου-Τάχου «Η απογραφή του πληθυσμού της ελληνικής κοινότητας Φλωρίνης του έτους 1905»). Πρόκειται για τον Κώδικα των Συνεδριάσεων της Δημογεροντίας της Φλώρινας των ετών 1907-1912, ο οποίος φυλάσσεται στα αρχεία της τοπικής μητρόπολης.
Ο εισηγητής περιγράφει την «ανθρωπίνως οδυνηρή αλλά και επιστημονικώς ακατανόητη έκπληξη» που δοκίμασε: «Το εν λόγω ιστορικό τεκμήριο είχε βαναύσως κακοποιηθεί και παραποιηθεί. Είχαν προστεθεί αυθαιρέτως ελληνικές καταλήξεις εκεί που το πρωτότυπο δεν είχε και ούτε φαινόταν να λείπουν εξαιτίας κάποιας φυσικής φθοράς ή ανθρώπινης επέμβασης, είχαν παραλειφθεί κατά τη μεταφορά εγγραφές που δεν ήταν καθόλου δυσανάγνωστες, πρόδιδαν όμως μη ελληνική προέλευση των ονομάτων και άλλα παρόμοια».
Αν, πράγματι, συγκρίνει κανείς τη μεταγραφή του 1991 με το πρωτότυπο χειρόγραφο κείμενο του Κώδικα, θα διαπιστώσει αμέσως την απάτη. Ο Κώτε έγινε Κώτας, ο Σπάσες Σπάσης, ο Γιοβάντσε Γιοβότης, ο Ναούμτζε Ναούμτζης, ο Νατσέ Νάτση, ο Ιωάντζε Ιωάντζη, ο Τράιτσε Δογούλ μετονομάστηκε Λογούλης, ο Ιωάννης Μποζίν Ιωάννης Μποζίνου, ο Βούλτσε Βούλτση, ο Κοτλάρτσε Κολάρτσης, ο Κύρστε Κύρτσης, ενώ ο Μποζίν Στόιτσε Βόιτσε «ευπρεπίστηκε» ως Μποζήνος Στόιτσης. Και ο κατάλογος δεν έχει τέλος: ο Στόιτζε Νεδάν έγινε Στόιζης Νεδάνης, κ.λπ. Σε μερικά σημεία βαρέθηκε καθώς φαίνεται η μεταγράφουσα και απλά παρέλειψε τα εθνικώς «ύποπτα»: ο Βάνε Τραϊάν Νάτσε «συντομεύτηκε» σε Νάτσης και ο Κόλε Νάτσε Καραγιάννε σε Καραγιάννης, ενώ ο Ηλίας Γότζε Λέστσα έμεινε Ηλίας Λέστας και ο Τύρπτσε Χρήστου απλώς Χρήστου. Τα παραδείγματα είναι πολλές δεκάδες.
Το αποκορύφωμα της λαθροχειρίας περιλαμβάνεται στα συμπεράσματα της δημοσίευσης του 1991, όπου περιλαμβάνεται η ακόλουθη διατύπωση: «Η ελληνική συνείδηση των κατοίκων της κοινότητας διαφαίνεται τόσο από την ύπαρξη των ελληνικών καταλήξεων των επωνύμων, όσο και από την πρόθυμη συμμετοχή τους στην απογραφή αυτή, σε μια περίοδο που οι εθνικές αντιπαραθέσεις κόστιζαν συχνά τη ζωή των 'ελληνοφρόνων'».
Μ' άλλα λόγια, η συγγραφέας παραποίησε τα ονόματα και απ' αυτή την παραποίηση έβγαλε και εθνωφελή συμπεράσματα!
Ο κ. Ντίνας εξήγησε τους λόγους που αυτή η πλαστογραφία ήταν και μάταιη: «Είναι επιστημονικώς αφελές να νομίζει κανείς ότι με την προσθήκη ελληνικών καταλήξεων σε μη ελληνικής προέλευσης ονόματα 'λύνει το πρόβλημα' της ελληνικότητας των επωνύμων. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς σ' αυτή την αίθουσα ότι ο Γεώργιος Κάνιγκ (George Canning) έγινε ξαφνικά Ελληνας επειδή δόθηκε το όνομά του εξελληνισμένο στη γνωστή Πλατεία Κάνιγγος. Αλλωστε, όταν προσπαθεί κανείς να ετυμολογήσει ένα όνομα, το πρώτο που αφαιρεί είναι η κατάληξη, για να δει ποιο είναι το λεξικό μόρφημα στο οποίο προστέθηκε η συγκεκριμένη κατάληξη. Ετσι ο ερευνητής επιστήμονας είτε Κύρτση είτε Κύρτσο βρει γραμμένο, θα πρέπει να αναχθεί στη σλαβική εκδοχή του ονόματος Σταύρος=Κύρτσε [Κύρστε]. [...] Είναι όμως από την άλλη επιστημονικώς εξοργιστικό να προσπαθεί κανείς να βγάλει προαποφασισμένα συμπεράσματα περί της ελληνικότητας και της ελληνοφροσύνης των απογραφούμενων κατοίκων της Φλώρινας εκείνης της εποχής με στοιχεία που δεν προκύπτουν από το κείμενο του ιστορικού τεκμηρίου αλλά από την δική του αντιεπιστημονική παραποίηση».
Η ανακοίνωση του κ. Ντίνα έπεσε σαν βόμβα στο συνέδριο. Οχι μόνο επειδή οι κανόνες της κακώς εννοούμενης ακαδημαϊκής αλληλεγγύης καταπνίγουν συνήθως αυτές τις αποκαλύψεις, αλλά κυρίως επειδή η δράστις του επίμαχου κειμένου του 1991 ήταν παρούσα στην αίθουσα, εισηγήτρια μάλιστα και μέλος της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου. Η ίδια αντιμετώπισε σιωπηλή την αποκάλυψη (τι να πει;), αλλά οι ερωτήσεις των συνέδρων φώτισαν ακόμα περισσότερο το πλαίσιο της πλαστογράφησης.
Η σημασία της ανακοίνωσης δεν περιορίζεται στην αποκατάσταση ενός κακοποιημένου ιστορικού ντοκουμέντου μεγάλης αξίας. Ακόμα σημαντικότερη είναι η προσφορά ενός αδιάψευστου τεκμηρίου για τον τρόπο που είχε εισβάλει στον ακαδημαϊκό χώρο και στις επιστημονικές δημοσιεύσεις η άνωθεν επιταγή προσαρμογής της πραγματικότητας στο καλαπόδι της εθνικής σκοπιμότητας.
Από αυτή την άποψη θα ήταν λάθος και άδικο να επωμιστεί το βάρος της λαθροχειρίας η συγγραφέας του άρθρου του 1991. Οσοι έζησαν την περίοδο εκείνη θυμούνται ότι πολλοί γνωστοί και καταξιωμένοι επιστήμονες, άνθρωποι του πνεύματος, αλλά και ολόκληρα πνευματικά ιδρύματα μετατράπηκαν σε εργαστήρια προπαγάνδας, για να αποδείξουν πάση θυσία το σύνθημα ότι «η Μακεδονία είναι μία και ελληνική». Οι ελάχιστοι που τόλμησαν να αντισταθούν στον οδοστρωτήρα της διατεταγμένης εθνικοφροσύνης αντιμετώπισαν λοιδορίες, ακαδημαϊκή απομόνωση, ακόμα και διώξεις. Αλλωστε και το επίμαχο δημοσίευμα στον «Αριστοτέλη» του 1991 από την πρώτη του φράση αναγγέλλει ότι «είναι ενταγμένο στα πλαίσια μιας γενικότερης προσπάθειας για τη συλλογή των στοιχείων εκείνων που θα αποδείξουν την αδιαμφισβήτητη ελληνικότητα της Μακεδονίας, θα εξάρουν τη δράση του ελληνικού στοιχείου και θα αποτελέσουν την αδιαφιλονίκητη απάντηση του ελληνισμού στις απόπειρες πλαστογράφησης της ιστορίας του». Απαντάμε λοιπόν στους ξένους πλαστογράφους με τις δικές μας πλαστογραφήσεις.
ντου από παντού ρε!Quote:
"Ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης μαζί με την επιτροπή σύγχρονου Μακεδονικού αγώνα αποφάσισαν μεγάλο συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη για την υπεράσπιση του εθνικού θέματος της Μακεδονίας στο οποίο κεντρικός ομιλητής δέχτηκε να είναι ο Παναγιώτατος Άνθιμος. Ο Ψωμιάδης επίσης δήλωσε ευθέως την αποψή του για βέτο και στο όνομα FYROM, πριν την ένταξη στο ΝΑΤΟ κσι ΕΕ"
Πολύς χαμός για το τίποτα... άσε που μας συμφέρει οι γειτονικές χώρες να βρίσκονται σε διεθνείς συμμαχίες στις οποίες συμμετέχουμε και εμείς, για την σταθερότητα της περιοχής.
τι τύπου διε8νείς συμμαχίες εξασφαλίζουν την στα8ερότητα στην περιοχή;
vasika leipei mia epilogi:
ston poutso mou ti tha ginei arkei na min xathoun ta souvlakia kai oi bougatses!!!
:yawn:
Τι επιτροπή αλύτρωτων ρε μλκ.
εδώ o κόσμος καίγεται και τα μουνιά χτενίζονται.
όμορφο θεματάκι η ονομασία της γείτονος για να αποσπαστεί η κοινή γνώμη από τα πραγματικά προβλήματα.
:wstupid:
όχι οκ, δίκιο έχεις, αν και τα μμε δεν έχουν και πολλά θέματα να παίξουν οπότε...
Αν αυτός ήταν ο στόχος, δεν νομίζω πως ήταν και ιδιαίτερα επιτυχής.Quote:
Originally Posted by Raven Lord
Το όλο ζήτημα διαιωνίζεται επειδή βολεύει και τις δύο πλευρές για την καλλιέργεια εθνικιστικών ιδεών.